חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מולטיואק משווקת פתרונות לעיבוד, מכונות אריזה בגז, בודקי משקל ואריזה לבשר של Tipper Tie

מאת: yarinleviעסקי מזון15/11/20111171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מולטיואק משווקת פתרונות לעיבוד, מכונות אריזה בגז, בודקי משקל ואריזה לבשר של Tipper Tie

מולטיואק, אחת החברות המובילות בעולם בתחום פתרונות האריזה, הביאה לישראל את בשורת מכונות עיבוד הבשר ואריזת מוצרי בשר של חברת Tipper Tie. חברת Tipper Tie, שנוסדה בשנת 1950, היום היא מבין החברות המובילות בעולם בתחום מכונות הקליפסים. לחברה ניסיון רב של חדשנות ופיתוח, ומוצריה משווקים בכל העולם ומשמשים את תעשיית העופות והבשר בעיקר, ובנישות נוספות כדוגמת יצרני מזון לחיות מחמד, סיטונאי דגים ועוד.

לחברת Tipper Tie פתרונות בתחום מכונות קליפסים עומדות ושוכבות, המשמשות לסגירה הרמטית של מוצרים, מכונות לעיבוד מזון כגון ייצור נקניק טרי או גולמי, מכונות מילוי,מכונות אריזה בגז, בודקי משקל ומכונות לייצור תערובת ומכונות לייצור רטבים. כחלק ממדיניות חברת מולטיואק, גם Tipper Tie דואגת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של השוק בתאום ושמירה על איכות המוצרים לשביעות רצון לקוחותיה.

"שיתוף הפעולה עם חברת Tipper Tie החל ביולי השנה ואנו בטוחים כי יניב תוצאות עסקיות מוצלחות מאוד" מוסר דוד רדקו, מנכ"ל מולטיואק ישראל, "ל-Tipper Tie מגוון רחב של מוצרים שיכולים לשמש מפעלים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. אנו שמחים להביא את הבשורה הזו לארץ ולהמשיך ולהוביל את שוק אריזת המזון".

חברת מולטיואק ישראל, חברת בת של חברת מולטיואק גרמניה, היא מובילה עולמית בייצור מכונות טרמופורמינג אופקיות. עוד היא מספקת מגוון רחב של פתרונות אריזה ומובילה בייצור מכונות הלחמת מגשיות, אריזות וואקום, MAP, תוויות ומדבקות ומערכות אבטחת איכות און ליין.

אריזת מוצרי מזון של מולטיואק דורשת עמידה בדרישות ספציפיות קפדניות כמו: אורך חיי מדף, אריזה אטרקטיבית למראה, אחיזה נוחה ושמירה על בטיחות הצרכן. מולטיואק מתמחה בייצור מכונות אריזה למזון כגון: בשר נא, בשר מעובד, עופות, מוצרי חלב, פירות, ירקות, מוצרי מאפה, דגים ועוד. כל אריזות המזון תוכננו באופן המאפשר את הארכת חי המדף של המוצרים באמצעות אריזה בואקום או באווירה מבוקרת (MAP). אריזות מזון אלו יכולות לכלול גם אפשרויות פתיחה חוזרת, בקרת כמות ואריזה של מוצרים שונים בתוך אריזה אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yarinlevi

מאת: yarinleviרכב24/07/12821 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על נסיעה חסכונית בדלק

מאת: yarinleviנדל"ן30/06/12918 צפיות
ישנן סוגי השקעה רבות. אחת הפופולריות ביותר, הינה השקעה בנדל"ן. כדי לדעת היכן כדאי להשקיע, ומתי להשקיע יש צורך בסקר שוק מעמיק ומקיף. השקעה בתחום זה, טומנת בחובה הוצאה כספית בלתי מבוטלת ועל כן רצוי לא לבצע החלטות פזיזות ומהירות מדי בנושא.

מאת: yarinleviרכב17/05/12937 צפיות
כיום בשוק מצויים אלפי דגמים שונים של רכבים. כאשר אתם רוצים לרכוש רכב חדש כמות הרכבים הלא נתפסת יכולה מעט לבלבל אפילו את המנוסה שברכישת רכבים. אז מה עושים בתוך כל שלל הרכבים הללו? בודקים. ראשית השוו מחירים, בדקו את הרכב בו אתם מעוניינים בכל מיני סוכנויות והשוו מחירים

מאת: yarinleviבעלי חיים - כללי17/05/121048 צפיות
בעבר היונים נהגו לגנן בטבע, על צמרות עצים, בתוך חגבי הסלע ובגאיות ועמקים. כיום המצב אינו כך, היונים הפכו לחיה מבויתת על ידי האדם(תהליך בו האדם לוקח חיה מהטבע ומסגל אותה לחיים תחת שליטתו) ולכן הם החלו מקננות ליד בני האדם. הקירוב בין בני האדם לבין היונים אינו רצוי ואף בעייתי, ולכן כל בית שיש בו יונים מקננות חייב לבצע הרחקת יונים בהקדם ולא לחכות בעניין הזה. אין מה לעשות, לאדם יש חלק גדול בכל התהליך הזה. הוא כרת יערות, סגר את שטחי המחייה הטבעיים של היונים וגרם להן בעל כורחן לדור בקרבת האדם.

מאת: yarinleviשיפוצים31/03/12759 צפיות
טכנאי מזגנים הוא איש מקצוע המבצע תיקון מזגנים ותחזוקת מזגנים. לרבים מתושבי ישראל מחזיקים מזגן בביתם. ישנן תקלות רבות היכולות להגרם למזגנכם ויצריכו תיקון מזגנים.

מאת: yarinleviשיפוצים31/03/12678 צפיות
טכנאי מזגנים הוא איש מקצוע המבצע תיקון מזגנים ותחזוקת מזגנים. לרבים מתושבי ישראל מחזיקים מזגן בביתם. ישנן תקלות רבות היכולות להגרם למזגנכם ויצריכו תיקון מזגנים.

מאת: yarinleviרכב27/12/11705 צפיות
השכרת רכב הוא תחום הצובר תאוצה, בעולם ובישראל בפרט. כאשר מבצעים השכרת רכב חשוב מאוד לשמור על מספר כללים שיאפשרו לכם חווית נסיעה בטוחה ונעימה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213637 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214039 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205504 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810474 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183350 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173144 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173509 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica