חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרבד הקסמים - אוכל מוכן לשבת

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/201810480 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מרבד הקסמים - אוכל מוכן לשבת

מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית?
את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

איפה כדאי להזמין אוכל מוכן לשבת?

ראשית, חשוב לציין כי אין כל רע בהזמנת אוכל מוכן מהרגע להרגע, גם לבשלנים של המשפחה מגיעה גם איזה שבת של מנוחה. כאשר ישנה אפשרות להנות מאוכל ביתי מוכן באיכות גבוהה, אוכל אותו בני המשפחה כולם אוהבים ומקבלים בשמחה, אין כל סיבה שלא לקחת פסק זמן מהבישולים ופשוט לבחור מתוך המרחב הרחב של התפריט מנות מוכרות יחד עם מנות חדשות וטעמים מפתיעים שלא הכרת לפני.

הזמנת אוכל מוכן לשבת כדאי לבצע רק באותן חברות קייטרינג איכותיות המציעות אוכל טעים ונקי המבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים. אוכל מוכן לשבת אפשר למצוא היום בכמה סגנונות שונות, ישנו אוכל ביתי מזרחי עם מנות קובה, חומוס מרוקאי, דג חריימה וקוסקוס, מנות ממזרח אירופה כמו גפילטע פיש ותבשילי עוף שונים וגם מבחר גדול של סלטים טריים ומנות בטעמים מוכרים ישראלים.

אלו מנות כדאי להזמין?

את בחירת המנות תבססו על הטעמים האישיים שלכם, מספר הסועדים והאמצעים העומדים לרשותכם לחימום והגשת המנות. ניתן לבחור מנות המתאימות שאפשר לחמם על פלטה או מנות המתאימות גם לאכילה ללא חימום. כאשר מזמינים אוכל מוכן לשבת כדאי להתמקד במנות הבית, מנות מיוחדות כמו מרק בשר תימני אמיתי, לחוח, סחוג ביתי, פיתות תימניות אפויות במקום ועוד.

א.מבחר סלטים : חומוס, טחינה, חצילים, פלפלים, סלק אדום, כרוב במיונז, בטטה בצ'ילי, סלט תירס, סלט קישואים ומבחר סלטי גזר ושאר ירקות. חפשו אחר סלטים מוכרים וסלטים חדשים.

ב.מנות ראשונות מומלצות : כבד קצוץ, ממולאים, חטיפי קובה, סיגרים מטוגנים, פסטלים.

ג. מנות עיקריות : מבחר דגים צלויים או מבושלים, תבשילי עוף, שניצלים מסוגים שונים, צלי בשר, קציצות. בהזמנה מיוחדת אפשר להזמין גם חמין.

ד. תוספות חמות : אורז, תפוחי אדמה, שעועית ירוקה, זיתים מבושלים, ירקות מבושלים.

כעת נשאר רק לבחור, להזמין וליהנות מאוכל ביתי טעים והפליא!

להזמנות:

אוכל מוכן לשבת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי כץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי כץ

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץבלוגים19/01/223216 צפיות
אם אתם גרים באיזור הדרום או שסתם נסעת לנפוש באילת אתם מוזמנים להגיע אלינו סקס בייסיק- חנות סקס בעלת שני סניפים מרכזיים באילת ובבאר שבע.בחנויות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי סקס גם לגברים וגם לנשים, ואפילו אביזרי BDSM לאלה שאוהבים את חיי המין שלהם יותר קינקיים . בחנויות שלנו תוכלו למצוא ויברטורים מכל הסוגים ומכל הדגמים- ויברטור חיצוני, ויברטור פנימי וחשמלי ועוד מגוון ענק ויוצא דופן. ישנם מוצרי סקס המתאימים לגברים

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: רועי כץעסקים משפחתיים16/12/182005 צפיות
סבא חיים וסבתא יונה לבית משפחת בדיחי עלו לארץ ישראל מתימן בשנת 1942 - לא במבצע מרבד הקסמים כפי שנהוג לחשוב. הם חיו בירושלים ולפרנסתם מכרו פלאפל בעגלת מזון. טיגנו את הפלאפל על פרימוס ותושבי ירושלים מספרים שהטעם עד היום נשאר בפה...

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181160 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181326 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213639 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214040 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173146 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173511 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

מאת: דודישעסקי מזון29/03/174454 צפיות
לפי כל המחקרים שנערכו בשנים האחרונות אנחנו אוכלים הרבה יותר בחוץ מאשר בעבר, ועליה זו נמצאה יציבה לאורך עשור.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica