חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שם המאמר: ריהוט ביתי בעיצוב מושלם

מאת: אביז לאמביןריהוט 17/11/2011716 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המראה המושלם מורכב מהפרטים הקטנים. לכן, אם המראה מושלם חשוב לכם, בוודאי שתרצו להשקיע ולהציב בסלון שלכם כורסאות מעוצבות. או לפחות אחת.

כורסאות מעוצבות מתאימות לכל חלל כמעט, לחדרי אירוח, משרדים, סלונים, פינות ישיבה קטנות ועוד. הייחוד של כורסאות מעצובות הוא פשוט בהיותן, כאלה, מעוצבות, ייחודיות, ותוספת מעניינת ומושכת לחלל הבית או המשרד.

ניתן לחלק את המגוון העצום והאין סופי של כורסאות מעצובות לכאלה שהן פריט אומנות ממש (ופחות פריט שימושי) או כורסאות מעצובות שהן גם יפות, וגם מאוד פרקטיות.

נתחיל מהאומנותיות- המעוניינים בכורסא שהיא יצירת אומנות, צריכים לוודא שיש להם קודם כל מספיק מקום אירוח בחלל, כדי שיוכלו לוותר על פינה בשביל הכורסא. בנוסף, כורסאות מעוצבות שהן יצירות אומנות הן פריטים יקרים, לרוב במהדורות מוגבלות ולאספנים, ולכן, עולות בהתאם.

ועכשיו, לכל מי שרוצה כורסאות מעוצבות בסלון שלו, שיהיו גם נוחות וגם יפות. בעיקרון, כל חנות ריהוט מחזיקה כורסאות מעוצבות שכאלה. המגוון הוא עצום, ובכל חנות ניתן למצוא דגמים קלאסיים, וכאלה מיוחדים יותר, למשל, כורסאות מעוצבות במראה עתיק, כורסאות מעוצבות מחומרים מודרניים ועוד. כורסאות מעצובות כאלה המפוזרות בחדר נותנות מראה מעניין, טוויסט מיוחד לחדר. שילוב של כורסאות מעוצבות בצבעים מנוגדים לצבעים השולטים בחדר יוצר מראה ייחודי ומעניין.

פינות אוכל מזכוכית

עוד רהיט שהוא גם מאוד ייחודיויפה וגם פרקטי, הוא שולחן פינת האוכל. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר פינות אוכל מזכוכית, המחליפות את השולחנות הקלאסיים מהעץ המלא. טכניקות עיבוד וייצור חדשניות הפכו את הזכוכית לחומר עמיד הרבה יותר. בנוסף פינות אוכל מזכוכית יעלו פחות ממקבילות דומות מעץ מלא, מה שהופך אותן לנגישות יותר ויותר לציבור גדול של אנשים.

אם אתם מתעניינים לרכוש פינות אוכל מזכוכית, יש כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם.

פינות השולחן- הפינות של שולחנות זכוכית הן חדות במיוחד, מה שהופך אותן מסוכנות לילדים קטנים, ואף למבוגרים. כדאי לבחור פינות אוכל מזכוכית עם פינות מעוגלות.

ההארכה של השולחן- אם אתם מארחים הרבה, ופינת האוכל שלכם לא מתאימה לשולחן אוכל ארוך במיוחד, בדקו מהם האפשריות להארכת השולחן. יש מגוון אפשרויות יצירתיות ליצירת הארכה עבור פינות אוכל מזכוכית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

אמבין - אביזרי אמבטיה , ארונות לאמבטיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביז לאמבין

מאת: אביז לאמביןדיני עסקים23/11/111259 צפיות
היתרון של עורך דין מומחה, למשל בתחומי תאונות דרכים, הוא ברור: שליטה מוחלטת בכל הדקויות של החוק הרלוונטי למצב הבעייתי שבו האדם נמצא, אם זה הוצאה לפועל..

מאת: אביז לאמביןעסקים - כללי23/11/111186 צפיות
גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקריפם רבים, חברת שליחויות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111185 צפיות
לתוך המגוון העצום של כיור מכל סוג ומין שמוצע היום ללקוח חדר הטרנד החדש, והוא שילוב פסיפס בעיצוב המוצר. פסיפס (בלועזית מוזאיקה), כמו שמגדיר אותו מילון אבן שושן הוא "מערכת אבנים קטנות, מסותתות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111204 צפיות
אז זהו, שיש מי שיודע יותר מאיתנו. נכון שלטעם שלנו יש את המשקל הכי חשוב בשיפוץ דירה ובקניית רהיטים, כמו למשל שולחנות אוכל, אבל את הטעם הזה צריך לפרוט לתוכנית פעולה

מאת: אביז לאמביןחוק ומשפט - כללי23/11/111151 צפיות
בכל מקרה, אותו עורך דין הוצאה לפועל יהיה זה שבהמשך יוכל לקדם את החייב לצאת מאותו הליך פשיטת רגל שהוגש ומאז הוא נתון בסד קשה של אורח חיים סגפני..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111200 צפיות
חברת אחזקה מטפלת באופן שוטף ומיידי בכל המערכות האלקטרו מכאניות שתומכות במעליות, מיזוג אוויר משותף והסקה מרכזית. בנוסף אנשי מקצוע מטעם חברת אחזקה יתייצבו לעבודות..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111176 צפיות
בעיקר בולט הצורך בפתרון כזה בכל ארונות הזזה שיש בכל חדר בבית. אם היו שם דלתות נפתחות רגילות הן היו פוגעות מידי פעם בסביבה שלהן כמו חיפוי קירות שעלול להינזק מהן. חוץ מזה הן

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica