חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שם המאמר: מערכות ישיבה מבד- הדור החדש של מערכות הישיבה

מאת: אביז לאמביןריהוט 17/11/2011774 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, מי שרכש מערכות ישיבה חדשות, העדיף לקנות ספות מעור. סלון עור, במראה אירופאי נחשב לשיא העיצוב. כיום, לעומת זאת, תופסות מערכות ישיבה מבד את המקומות הגבוהים בעיצוב חדרי אירוחוסלונים.

מדוע לבחור דווקא מערכות ישיבה מבד?

מה גרם לשינוי זה? ניתן לציין קודם כל שבעבר בדים פשוט לא היו יפים, ולא נראו טוב בחדרים. גם האיכות של בדי ריפוד לא התאימה עבור מערכות ישיבה מבד, ובדי הריפוד נטו להתלכלך מאוד ולהתבלות. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה של ייצור הבדיםועיצובם, המצב שונה בתכלית. בדי ריפוד המיוצרים עבור מערכות ישיבה מבד הם יפים, חזקים, דוחי לכלוך, וכביסים בקלות. כל אלה הופכים אותם לאידיאליים לחדרי אירוח, ובתים של זוגות צעירים ומבוגרים, וגם בתים בהם יש ילדים קטנים. אם בעבר, הפחד מפני הלכלוך שגורמים ילדים גרם לאנשים להעדיף את העור, שקל לנקות, הרי שכיום, בדי הריפוד מתנקים בקלות, ובחלק ממערכות הישיבה ניתן לבקש שיהיו ניתנים להסרה וכיבוס, מה שמקל על שמירת הניקיון של בדי הריפוד.

בנוסף, הבינו האנשים שסלון מעור, שמתאים למזג האוויר הקריר והיבש באירופה, פשוט לא מתאים לאקלים החמים והמאוד לח שבארץ. אין דבר נוראי יותר מאשר לשבת על סלון מעור, שלא נושם ולא מאוורר ביום חם, וממש להרגיש כיצד העור נדבק אלייך ומחמם אותך....

היכן מוצאים מערכות ישיבה מבד?

כל חנות רהיטים שמחשיבה את עצמה מוכרת היום מערכות ישיבה מבד. כמובן, שברשתות השונות יש מגוון רחב של עיצובים, איכויות ומחירים בהם ניתן לרכוש מערכות ישיבה מבד. מחירי מערכות ישיבה יקבעו על פי איכות וחומרי המסגרת של מערכות ישיבה מבד, ויהיו תלויים בטיב הספוג של המושבים, ובטיבו ומחירו של בד הריפוד.

צבעים ועיצובים מומלצים עבור מערכות ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד הם כאמור אופנה עיצובית כרגע. מבחינת העיצוב והמראה- בראש ההעדפות היום הן מערכות ישיבה מבד פינתיות. אלו מערכות ישיבה מבד, המעוצבות בקווים נקיים וישרים, ללא פיתוחים מיוחדים. להם ניתן לשלב גם הדומים, או תוספת של שלוזנג, להשתרעות נוחה. מערכות ישיבה מבד אלו לא מחולקות לספות נפרדות, וניתן להשיגן בכל צבע שתרצו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

אמבין - אביזרי אמבטיה , ארונות לאמבטיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביז לאמבין

מאת: אביז לאמביןדיני עסקים23/11/111259 צפיות
היתרון של עורך דין מומחה, למשל בתחומי תאונות דרכים, הוא ברור: שליטה מוחלטת בכל הדקויות של החוק הרלוונטי למצב הבעייתי שבו האדם נמצא, אם זה הוצאה לפועל..

מאת: אביז לאמביןעסקים - כללי23/11/111186 צפיות
גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקריפם רבים, חברת שליחויות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111184 צפיות
לתוך המגוון העצום של כיור מכל סוג ומין שמוצע היום ללקוח חדר הטרנד החדש, והוא שילוב פסיפס בעיצוב המוצר. פסיפס (בלועזית מוזאיקה), כמו שמגדיר אותו מילון אבן שושן הוא "מערכת אבנים קטנות, מסותתות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111204 צפיות
אז זהו, שיש מי שיודע יותר מאיתנו. נכון שלטעם שלנו יש את המשקל הכי חשוב בשיפוץ דירה ובקניית רהיטים, כמו למשל שולחנות אוכל, אבל את הטעם הזה צריך לפרוט לתוכנית פעולה

מאת: אביז לאמביןחוק ומשפט - כללי23/11/111151 צפיות
בכל מקרה, אותו עורך דין הוצאה לפועל יהיה זה שבהמשך יוכל לקדם את החייב לצאת מאותו הליך פשיטת רגל שהוגש ומאז הוא נתון בסד קשה של אורח חיים סגפני..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111200 צפיות
חברת אחזקה מטפלת באופן שוטף ומיידי בכל המערכות האלקטרו מכאניות שתומכות במעליות, מיזוג אוויר משותף והסקה מרכזית. בנוסף אנשי מקצוע מטעם חברת אחזקה יתייצבו לעבודות..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111176 צפיות
בעיקר בולט הצורך בפתרון כזה בכל ארונות הזזה שיש בכל חדר בבית. אם היו שם דלתות נפתחות רגילות הן היו פוגעות מידי פעם בסביבה שלהן כמו חיפוי קירות שעלול להינזק מהן. חוץ מזה הן

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201159 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica