חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לרכישת מכונות קפה למשרד

מאת: רם לויצרכנות17/11/2011667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות קפה למשרד החלו לאחרונה לחדור לשוק ונהפכו לעניין שבשגרה, אך בטרם רכישת המכונה עצמה מומלץ רגע לעצור ולחשוב מהם בדיוק צרכיכם, ובהתאם לרכוש מכונה התואמת לכך. שוק המכונות להכנת קפה למשרד כולל כיום מבחר עצום ורחב ובכדי שלא תאבדו את הצפון כדאי שתדעו מראש מהם רצונותיכם ודרישותיכם. בכדי להקל על המלאכה מובאים להלן מספר פרמטרים שיאפשרו לנתח את המצב ואת צרכיכם המהותיים.

ראשית בדקו כמה אנשים המכונה להכנת קפה למשרד אמורה לשמש, האם מדובר במספר עובדים מצומצם, האם ישנם הרבה אורחים, פרמטר זה משפיע בנוגע לסוג המכונה עצמה וסוג הקפה שבו ייעשה שימוש וזאת בהתאם לעלויות המוצרים, הספקם ואיכותם. כמו כן במידה ומדובר בכמות גדולה יחסית של עובדים מומלץ לבדוק מהו הספק המכונה, מהירות חימום המים הדרושים להליך הכנת קפה אספרסו, זמן המתנה בין הכנת כוס אחת לשנייה וכו'.

בדקו את קלות השימוש בהפעלת המכונה, תשקלו אף להעביר הכשרה את הקהל המיועד להשתמש במכונה, ואם מדובר בקהל מצומצם ניתן לשקול לרכוש מכונות קפה הנחשבות לדי מסובכות כדוגמת מכונת קפה ידנית או חצי אוטומאטית, אך אם מדובר בקהל רחב עדיף להתפשר ולרכוש מכונה אוטומאטית להכנת קפה למשרד.

חשבו היכן תמקמו את המכונה להכנת קפה אספרסו, האם במשרדכם הפרטי, האם במטבחון או בחדר קבלת אורחים. האם אתם מציבים את המכונה על פני משטח יציב ועמיד כדוגמת שיש, ארון, מהו המשקל המקסימאלי שיכול לשאת המשטח המיועד, ובהתאם תרכשו מכונה המתאימה למידות ולמשקל. זכרו כי עליכם להשאיר מרווח בין המכונה לדפנות הקיר או הארון, היות והמכונה פולטת חום במהלך הליך ייצור הקפה. מכונות קפה למשרד נמכרות כיום במגוון צבעים וצורות , ומדובר כיום בפריט עיצובי לכל דבר ועניין, התאימו את הצבע הדרוש, לגוון המטבח או החדר בו תמוקם המכונה, בהתאם לטעמכם האישי.

תשקלו את סוג הקפה ממנו יופק האספרסו, עד כמה חשוב עבורכם איכות הטעם או שאתם יכולים להתפשר בעניין. אם אתם רואים עצמכם כפריקים של קפה אספרסו, כדאי שתרכשו מכונות להכנת קפה ידניות שבהן אתם קובעים כל פרמטר בהליך ההכנה, מכמות המים, כמות הקפה הטחון, עובי הטחינה, לחץ המים ועוד. עם את מכונות אלו דורשות מכם מקצועיות ומומחיות, ידע וניסיון, חוסר מקצועיות יביא לתוצאות גרועות בהתאם ולכן אם הדבר נראה בעינכם כמסובך מומלץ לשקול לרכוש מכונות חצי אוטומאטיות או אוטומאטיות שהכל נעשה בלחיצת כפתור אחת.

שיקול נוסף מעבר לסוג המכונה עצמה הוא כמובן סוג הקפה, האם ברצונכם בפולי קפה הנחשבים לאיכותיים ביותר, קפסולות או פדים. במידה ואתם מעוניינים בפולי קפה מומלץ לרכוש מטחנה כנלווית למכונה או כברירת מחדל ולטחון את פולי הקפה בסמוך להכנת הקפה כפי שנהוג אצל המקצוענים. טחינה מוקדמת מדי תפגע באיכות הקפה, פולי קפה טריים הם המתכון לספל אספרסו איכותי.

אם אתם רוצים להקל על עצמכם ולא להתעסק בטחינת קפה, לכלוך ועוד, מומלץ כי תרכשו קפסולות. קפסולות אלו מאחסנות בתוכן תערובת קפה איכותית דחוסה במגוון טעמים ועוצמות בהתאם לטעמכם האישי. וכן ישנה אופציה נוספת, פדים, שקיקי קפה הדומים לתיונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רם לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם לוי

מאת: רם לויצרכנות20/11/11631 צפיות
החלטתם לרכוש מכונת אספרסו למשרד, אך בטרם הרכישה עצמה, מומלץ כי תעצרו רגע ותבינו את המטרייה עצמה. השוק כיום כולל מגוון רחב של מכונות אספרסו המתבססות על סוגי קפה שונים, וחשוב להבין את המהות וההבדל בטרם הקנייה עצמה בכדי למנוע מצב שמכונת הקפה תהפוך לאבן שאין לה הופכין.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214238 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204375 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205277 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194172 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193399 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193442 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182917 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica