חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונת קפה למשרד, קבלת החלטות בטרם הרכישה

מאת: רם לויצרכנות20/11/2011632 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזו מכונת קפה אספרסו מתאימה עבורכם? האם כדאי לרכוש מכונת קפה אספרסו אוטומאטית, ידנית, אולי דווקא חצי אוטומאטית? באיזה סוג קפה כדאי להשתמש האם בפולי קפה? בקפסולות? בפדים? על שאלות אלו ועוד רבות אתם צריכים לקבל החלטה בטרם רכישת מכונות אספרסו למשרד.

נניח שהחלטתם לרכוש מכונות אספרסו למשרד הפועלות באמצעות פולי קפה, וכעת נשאלת השאלה האם לרכוש קפה טחון מראש או לטחון בעצמכם את פולי הקפה הטריים. אבקת קפה טחון שומרת על טריותה לתקופת זמן קצרה ביותר ולכן מתאימה אך ורק לשימוש בטווח הזמן הקצר במינון גבוה, בעוד פולי הקפה הטריים שומרים על טריותם לאורך זמן כל עוד מאחסנים במקום חשוך, אפל, יבש באריזת ואקום נקייה מאוויר. במידה ואתם עושים שימוש בפולי קפה טריים חשוב לטחון אותם רק זמן קצר בטרם השימוש והכנת קפה למשרד, ולא את כל החבילה בבת אחת, הליך הטחינה עצמו אורך זמן קצר בלבד, וטחינה מוקדמת אך ורק תזיק ותפגע באיכות הקפה.

אם ברצונכם ליהנות מכוס קפה אספרסו איכותי טחנו את פולי הקפה ממש ברגע האחרון וזאת כמובן באמצעות מטחנה. ישנן מכונות קפה שנמכרות מראש עם מטחנה מובנת וישנן אחרות המצריכות מכם לרכוש בנוסף מטחנה נפרדת. כמו כן מומלץ לנקות את המטחנה אחרי כל שימוש, ולהתאים את דרגת הטחינה למכונת הקפה עצמה. ואיך תדעו אם טחנתם עבה מדי או דק מדי? על ידי הבחנה במהירות זרימת הקפה מהברז, במידה והזרם מהיר משמע טחנתם גס מדי ונדרש כעת לטחון עוד, דק יותר וזרימה איטית מעידה כי טחנתם יותר מדי וצריך לטחון פחות, גס יותר.

זהו כאמור רק סוג אחד מבין מכונות אספרסו למשרד, אם אתם לא מעוניינים להתעסק בטחינת הקפה, בעובי המדויק, בלכלוך, אלא להכין קפה למשרד בקלות ובנוחות כדאי שתשקלו לרכוש מכונת קפה הפועלת באמצעות קפסולות. בקפסולה עצמה דחוסה אבקת קפה טחון איכותית הנשמרת לאורך זמן הודות לואקום בו מצויה הקפסולה. ניתן לרכוש קפסולות באריזה זוגית או כיחידה בודדת, כאשר לשמירה מקסימאלית על טריות הקפסולה מומלץ להעדיף את האריזות הבודדות.

את הקפסולה עצמה עליכם להכניס למקום המיועד במכונה, ללחוץ על כפתור ובתוך שניות מוכן בעבורכם ספל אספרסו משובח ומהנה. בלי מאמץ, בלי לכלוך, רק צריך לפנות את הקפסולה המשומשת ממיכל הפסולת. קפסולות נמכרות במגוון טעמים, זנים, תערובות קפה ועוד. אך לעיתים קיימת הגבלה ואפשרות שימוש אך ורק בקפסולות ספציפיות מיצרן אחד, למעשה במרבית המקרים לא ניתן לעשות שימוש בקפסולות חלופיות של חברה מתחרה. מדובר פה על מסלול ייחודי בדומה לסלולר, כאשר את השירות, מוצר הגלם, הקפסולות אתם יכולים לרכוש אך ורק מספק המכונה.

ישנם מקרים שבהם אין צורך לרכוש את המכונה להכנת קפה למשרד וניתן לקבלה בחינם בתמורה להתחייבות מצידכם כי תרכשו את חומר הגלם, הקפסולות או פולי הקפה אך ורק מהספק, כך שהספק מבטיח לעצמו תזרים מזומנים קבוע ואתם חוסכים את עלות המכונה עצמה. עסקה משתלמת לשני הצדדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רם לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם לוי

מאת: רם לויצרכנות17/11/11670 צפיות
מכונות קפה למשרד החלו לאחרונה לחדור לשוק ונהפכו לעניין שבשגרה, אך בטרם רכישת המכונה עצמה מומלץ רגע לעצור ולחשוב מהם בדיוק צרכיכם, ובהתאם לרכוש מכונה התואמת לכך. שוק מכונות הקפה למשרד כולל כיום מבחר עצום ורחב ובכדי שלא תאבדו את הצפון כדאי שתדעו מראש מהם רצונותיכם ודרישותיכם. בכדי להקל על המלאכה מובאים להלן מספר פרמטרים שיאפשרו לנתח את המצב ואת צרכיכם המהותיים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214264 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204401 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205303 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193455 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182923 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica