חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון טיולים בגרמניה - איך למה וכמה?

מאת: רוני מיכאלטיולים בחו"ל20/11/20111197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נסקור בקצרה את הסוגיות העומדות לפנינו בעת תכנון טיול בגרמניה, החל משלב החיפוש של טיסות מוזלות ליעד המבוקש, וכלה באפשרויות הטיול המגוונות אשר גרמניה מעמידה בפנינו.

מציאת טיסות מוזלות לגרמניה

טיסות למינכן - ככלל, הטיסות לאירופה בתקופות השיא (יוני-ספטמבר) אינן זולות, אך בעזרת קצת השקעה וחיפוש במקומות הנכונים ניתן למצוא טיסות לברלין וכמו כן טיסות למינכן (מהווים את יעד הנחיתה המועדף להתחלת טיולים בגרמניה) במחירים מוזלים. אחת האפשרויות למציאת טיסות מוזלות הנה מעקב אחרי "דילים" של הרגע האחרון באתרי האינטרנט השונים, אך דבר זה מצריך כמובן לוח זמנים גמיש אשר לא בהכרח כל אחד יכול להרשות לעצמו. אפשרות נוספת הנה חיפוש אחר טיסות שכר, שלרוב אומנם אינן נוחות ואינן בעלות תדירות סדורה כדוגמת הטיסות המסחריות, אך מנגד הנן זולות משמעותית. משך הזמן של טיסות לברלין דומה למשך הזמן של טיסות למינכן – כארבע שעות.

מידע שימושי שחשוב לדעת לפני הזמנת טיסות לברלין ו/או טיסות למינכן

· שעון- השעון בגרמניה מאחר בשעה את שעון ישראל.

· תחבורה- הן מערכת התחבורה הציבורית והן תשתית הכבישים בגרמניה הנן מהמתקדמות באירופה, כך שבכל דרך שתבחרו המסע שלכם לא יסבול מבעיות הקשורות לתחבורה (יש לציין כי עיקר התחבורה הציבורית באה לידי ביטוי בשימוש פנים עירוני).

· מטבע- המטבע בגרמניה הנו היורו, אשר החליף את המארק הגרמני בשנת 2001 (עם הצטרפות גרמניה לאיחוד האירופי).

· שפה- השפה הרשמית בגרמניה הנה גרמנית אולם רוב האוכלוסייה הצעירה דוברת אנגלית (בייחוד בערים).

· ויזת כניסה- אזרחי ישראל אינם זקוקים לאשרת כניסה לתקופה של עד 90 יום.

· אקלים- גשם יכול לרדת בכל ימות השנה, כאשר הטמפרטורות הממוצעות בחורף הינן °2 בשפלה ובצפון, מינוס 6°C בהרים. בקיץ הטמפרטורה הממוצעת הנה °18 בשפלה ובצפון וכ-°20 בדרום גרמניה.

אטרקציות מרכזיות בגרמניה

היער השחור-היער השחור הוא אחד היערות היפים והמרשימים באירופה, אם לא בעולם. טיול ביער טומן בחובו מפגש עם נופים מדהימים ומגוונים, תושבים מסבירי פנים ותרבות אותנטית. חשוב לא לפספס ביקור בבתי המלאכה של שעוני הקוקיות המפורסמים.

בוואריה - בוואריה הנה חבל ארץ עצום ומדהים ביופיו, החולש על שטחה הדרום מזרחי של גרמניה. בוואריה מכילה שילוב נדיר של נופים עוצרי נשימה עם מסורת עתיקה שמשתמרת בקנאות בכפרים ובעיירות הקטנות שבאזור.

מינכן-בירתה של בוואריה. מינכן בעלת קסם מיוחד אשר מתבטא ברחובותיה ובנייניה העתיקים והמהממים, וכמו כן בחיי התרבות והלילה הכוללים שלל מוזיאונים, מועדונים ומסבאות. כמו כן, מיקומה הגיאוגרפי של מינכן מהווה יעד נוח במסגרת טיול ביבשת אירופה – כך שהזמנת טיסות למינכן יכולות לשמש גם בסיס טוב לטיול במדינות שכנות.

ברלין- בירתה של גרמניה, אשר טומנת בחובה עבר עשיר ובחלקו אפל, מהווה כיום מרכז קוסמופוליטי תוסס ודינמי.

מחוץ למסלול

מומלץ לשלב סיור אלטרנטיבי בברלין, אשר מתחקה אחר סצנת האנדרגראונד שהתפתחה בעיר החל מתקופת נפילת החומה ועד היום.

הסצנה התרבותית בגרמניה

כיאה למדינה מפותחת בעלת עבר עשיר (אשר על חלקו רובצת עננה כבדה), קיימים שלל מוזיאונים בכל אחת מן הערים הגדולות- בדגש על ברלין ומינכן. כמו כן, למי שחשקה נפשו בחיי לילה תוססים אין ספק כי לא יתאכזב הן מברלין והן ממינכן, בייחוד במהלך סוף השבוע- תופעה רווחת בקרב הצעירים הינה לתפוס טיסות לברלין במיוחד לצורך בילוי במועדונים התוססים של העיר במהלך סוף השבוע וחזרה לארץ מיד בסיומו.

אם אתם בסביבה...

פסטיבל "האוקטוברפסט" הנו חגה המפורסם ביותר של מינכן בפרט ואף של גרמניה בכלל, ומהווה חגיגה מיוחדת במינה של בירה בשילוב מוזיקה ומסיבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156086 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica