חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה מים עדיפים לכם

מאת: דב גלילעסקי מזון23/11/2011730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מים הם מקור החיים שלכם. רובו של הגוף שלכם הוא בעצם מסה אחת גדולה של מים. בסוף של יום המים אותם אתם שותים עוברים דרך מחזור הדם שלכם. שם הכל מתחיל לכן רצוי שגם אם אתם לא מאלו ששומרים באדיקות על אורח חיים בריא. לפחות שהמים בגופכם יהיו באיכות גבוהה. ביננו קל יחסית לשמור על כך.

אם יש לכם ילדים אתם בוודאי חרדים לבריאותם, אתם שומרים עליהם מכל משמר. משתדלים לתת להם מזון איכותי ומאוזן, תחשבו על מים כחלק מהתפריט היומי שלהם. האמת היא שמים עדיפים גם על כל משקה ממותק אחר מקולה ועד פטל. אתם בטח גם לא תתנו להם לשתות מהמשקאות הדיאט המוגזים. בשורה תחתונה רצוי שלט תתנו להם לשתות מי ברז אלא מים איכותיים או מים מינרליים או מים שעברו סינון ונמזגים מקידמתו של בר מים. אחד היתרונות של בר מים זו היכולת שלכם לשלוט על טמפרטורת המים, אם יש לכם תינוק ואתם רוצים לערבב את המים עם אבקת תחליף חלב, בדרך כלל תרצו לעשות את זה בטמפרטורה פושרת. מיני בראיכותי יאפשר בקלות לתת להם מים מאוד איכותיים ובדיוק בטמפרטורה הרצויה.

אתם משתמשים לא מעט עם מי ברז כבסיס למזון. ממרקים שונים דרך, בסיס לרטבים או מנות אחרונות, אתם מבשלים פסטה במים, או מאדים ירקות. חשוב לכם שהטעם של המנות לא יפגע בגלל איכות המים. מי ברז "קשים, עשויים לפגום לא רק בטעמה של המנה אלא גם במרקם בייחוד עם מדובר בעובדה שהם תופסים נפח משמעותי לדוגמא מרק בטטה שבו הערבוב של הבטטה והמים לא יהיה טוב מספיק במידה והמים יהיו קשים מידי. דוגמא נוספת היא מחית תפוחי אדמה או בשפת העם פירה. אתם חייבים להכין פירה איכותי רק עם מים מסוננים או מים מינרלים. אם אתם רוצים לקבל מנה סופר איכותית וטעימה במיוחד.

מים איכותיים הם גם מים טעימים. מי ברז שלא עברו סינון, ברוב המקרים הם גם לא טעימים במיוחד. לעיתים יש תחושה של יובש בפה או שבמקרה הגרוע יש להם גם טעם לוואי וריח נילווה. למים אסור שיהיה כל ריח!.שלא לדבר על מי ברז עם גוון כלשהו- בדרך כלל חום. מה שאומר חלודה במים. בקיצור לא מצבים שיש לכם רצון כלשהו להתמודד איתם. עכשיו מה הן בעצם האופציות שעומדות בפניכם והאם יש בינם הבדלים בטעם. האמת היא שכן, בהחלט ישנם הבדלים בטעם בין מים מינרלים ומים מסוננים שהם שתי החלופות למים איכותיים. מים מינרלים מגיעים ממקור ציבורי שעובר השבחה בקרבת המקום. מים מינרלים כחלק מתהליך ההשבחה שלהם עוברים תהליך שבו נוספים להם חומרי טעם שמרככבים את טעמם. הראשוני.לעומת זאת מים מסוננים ומושבחים בבית מקורם במיני בר קטן שיושב על השיש. חוץ מזה הם מחוברים ישירות למערכת המים הציבורית. בשונה ממים מינרלים לא מוספים להם שום חומרי טעם ולכן טעמם נשאר ניטרלי לחלוטין. עכשיו השאלה הנשאלת היא מה יותר טעים. וזה כבר עניין אישי לחלוטין. כמו שאמרו חכמים על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

 



תגיות המאמר: מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דב גליל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דב גליל

מאת: דב גלילצרכנות03/12/121260 צפיות
כיום כשמכונות אספרסו הפכו למוצר מאוד נפוץ קל מאוד למצוא אותן בהרבה מאוד מקומות. מרשתות החשמל הגדולות דרך חנויות יוקרה בכיכר המדינה ומצד שני גם בתחנות הדלק השונות שמסתבר שמוכרות מכונות ממש לא רעות במחירים ממש טובים. הכול שאלה של מחיר וסוג המכונה אותה תרצו לרכוש

מאת: דב גלילצרכנות03/12/12838 צפיות
כשמדובר על מתנות אז בחנות המתנות של עלית תוכלו למצוא מגוון עצום של מתנות מתוקות וממש טעימות, אריזות שונות בגדלים שונים ולצרכים שונים. כשמדובר על החנוכה הקרוב גם עבורו סביר להניח שתוכלו למצוא מגוון של חלופות ממש

מאת: דב גלילביטוח רכב02/12/12933 צפיות
כשמדובר על עיקר ההוצאה שלכם בביטוח היא כמובן בכול הקשור לביטוח המקיף. זוהי בעצם שכבת ההגנה שמתייחסת לנזק

מאת: דב גלילביטוח פנסיוני02/12/12971 צפיות
ליהנות מהתשואות שיניבו כדוגמת רכישת בית להשקעה. קצבה חודשית תיתן לכם שקט נפשי ממש גדול כשתדעו שנכנס לכם

מאת: דב גלילהשקעות02/12/12840 צפיות
כדאי מאוד שתהיה לכם עמדת עבודה מתאימה לפני שאתם מתחילים לעבוד. אתם צריכים מחשב, מסך טלביזה גם לא יזיק וכמובן חבילת תוכנות רלוונטית

מאת: דב גלילקורסים וסדנאות29/07/121012 צפיות
כמה חברים , לכמה שעות תהפכו אתם להיות הברמנים. השילוב הזה של התנסות מעשית יחד עם לימודים והרבה מאוד צחוקים הופכים את הסדנאות האלו למאוד מתאימות בייחוד כשמדובר על קבוצה של חברים ממקום העבודה או בתור

מאת: דב גלילצרכנות27/07/121074 צפיות
המוביל האמיתי של ענף המים אליכם הביתה הוא מיני בר של מים מסוננים מדובר על המוצר המוביל של חברת תמי 4. מוצר משובח מאוד שכולל סדרה של מסנני מים מאוד איכותיים עתירי טכנולוגיה. מלבד העניין הזה מדובר גם על מוצר מאוד נוח

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213666 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214068 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205533 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810530 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173517 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica