חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגה רומנטית

מאת: אורן אברהםשייט ויאכטות24/11/2011983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפלגה רומנטית על יאכטה היא אירוע מיוחד היכול להתאים לכל אירוע רומנטי ומהווה מחווה נפלאה של אהבה. זוגות החווים הפלגה רומנטית מספרים על רגעים קסומים, מיוחדים מלאים באהבה המוסיפים עוד אור ויופי לזוגיות.

שייט רומנטי הוא חוויה מדהימה. הפלגה רומנטית מאפשרת לכם לקחת רגע, להירגע ביחד, בשקט להתבונן בשקיעה וללגום כוסית שמפניה משובחת.

הפלגה רומנטית מאפשרת לכם להתייחד עם הרגע המופלא של הרומנטיקה ואהבה האינטימית ביניכם, בין אם היא על הסיפון או בשחייה מרעננת בינות לגלים.

הפלגה רומנטית מעניקה לכם זווית ראייה אחרת, מבודדת זוגית ואינטימית המציתה מחדש את האהבה בתוך מערכת היחסים וגם כל אחד כלפי עצמו. זווית ראייה שונה וייחודית ממקום נקי של מים ושמים, של רוח מלטפת וקרני שמש חמימות, של דגיגים מקפצים מתחת ושריקות השחפים מעל.

הפלגה רומנטית יכולה להיות למטרת הצעת נישואין, חגיגת יום נישואין, חגיגת יום הולדת רומנטית, הפלגה לרגל יום האהבה וסתם הפלגה רומנטית שוברת שגרה. כל הפלגה רומנטית שהיא, ותהא סיבתה אשר תהא, תהיה מיוחדת וקסומה מול הים הפתוח והגלים הלבנים. כל אחד מבני הזוג יתמלא בעוצמות ובאנרגיות שייתכן ולא היה בטוח כי קיימות בו ובמערכת היחסים שלו עם בת / בן זוגו.

בעת הפלגה רומנטית, העולם כולו מונח לרגליכם. אתם יכולים להביא אתכם דיסקים של מוזיקה אהובה ולשמוע אותה יחד, מחובקים, אוחזים בכוס יין יוקרתי ונהנים מקרני שמש אחרונות הנבלעות בים. אתם יכולים להביא בגדי ים ומגבות רחצה בשביל לטבול בימי הים התיכון ולהתרענן בהם.

כאשר משכירים יאכטה עבור הפלגה רומנטית חשוב לבדוק כי כל הביטוחים ואמצעי הבטיחות קיימים כמובן, אבל כדאי גם לברר מה נותנת לכם חברת השכרת היאכטות במסגרת השכרת יאכטה עבור הפלגה רומנטית: האם מוגש יין או שמפניה או משקה רומנטי אחר? האם ישנה ארוחה רומנטית? האם אתם יכולים להשיט את היאכטה לבדכם (במידה ואחד מכם עבר קורס סקיפרים) או שמא עליכם להיעזר במשיט אחר?

הפלגה רומנטית היא הפלגה ייחודית ומופלאה, מלאת אהבה וקסם. אם אתם רוצים להפתיע את בת / בן זוגכם במחוות אהבה בלתי נשכחת ומיוחדת, חשבו על הפלגה רומנטית לחופי הים התיכון, לאור השמש או לאור הירח, בין הגלים או מול השמים, אבל תמיד ביחד – לבד, ממלאים את עצמכם, וגם את העולם, ביופי, באהבה ובאושר.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החלום מעולם לא היה קרוב כל כך

קורס יאכטות, השכרת יאכטות, בתי ספר לשייט

הכול במקום אחד

http://www.yachtcourse.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן אברהם

מאת: אורן אברהםקורסים וסדנאות24/11/11759 צפיות
הרבה אנשים חולמים להשיט יאכטה, להפליג במרחבים הפתוחים רחוק מדאגות היום יום. החלום על יאכטה כבר מזמן אינו חלום השמור רק לאנשים בעלי ממון, היום כל אחד יכול לעבור קורס יאכטות ולקבל רישיון סקיפר, רישיון המקנה את היכולת להשיט יאכטה במימי חופים. אם אתם מעוניינים לעבור קורס יאכטות, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152450 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142352 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142455 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138751 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138626 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132397 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica