חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מוציאים רישיון לאופנוע ים

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/20132403 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה אוהבים אופנועי ים ומהם הסיכונים שלו?
בעיני רבים אופנוע ים נחשב ככלי השייט הכיפי והמדליק ביותר שיש על פני הים כולם משוגעים עליו ורוצים לרכב עליו, אופנוע ים בניגוד לשאר כלי שייט רבים נחשב ככלי ספורטיבי ואקסטרימי יש לו מבנה דיי קטן אך מנוע גדול וחזק ביותר למרות שאופנוע ים כלי שייט קטן יחסית יש בו הרבה סיכונים לכן אם לא נזהרים ואם לא יודעים כיצד לנהוג בו יש סיכויים רבים להיפגע. אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.
מלבד לעובדה שיכולות להיות תקלות מכאניות, יכולות להיות התנגשויות כי זה כלי שייט מהיר ביותר לכן הוא מסכן גם את הרוכב וגם את האנשים מסביב לכן יש חוקים שמגבילים את השימוש באופנוע ים בחופים מסוימים ובמרחקים מסוימים מהחוף בנוסף יש להבין כי אופנוע ים בניגוד לכלי שייט אחרים נע על זרמי ים ומכאן שמו הלועזי JET SKI הסכנה הייחודית של אופנוע זה הוא פליטת סילוני מים כלומר האופנוע פולט סילוני מים בלחץ גבוה ויש סיכון רב אם הרוכב יפול עליהם וייפגע.
בגלל סכנות שונות אלו עשו חוק שכדיי לנהוג על אופנוע ים צריך להוציא רישיון אופנוע ים וכדיי להוציא רישיון זה צריך ללמוד קורס אופנוע ים.
מהוא קורס אופנוע ים ומה לומדים בו:
לפני שעושים קורס אופנוע ים יש לדעת על איזה סוג של אופנוע ים אתה רוצה ללמוד יש אופנועי ים שרוכבים עליהם בעמידה שהם משמשים לרוכב אחד ויש אופנעי ים שרוכבים עליהם בישיבה שמשים ליותר אנשים בנוסף יש לדעת שאפשר להוציא רישיון אופנוע ים מגיל 16 ומעלה ושיש להביא אישורים רפואיים מסוימים כמו אישור ראייה רפואי.
הקורס נמשך בערך חודש ויש בדרך כלל ארבע שיעורים שכל שיעור עולה כמה מאות שקלים ובנוסף יש לשלם אגרה, אפשר ללמוד יותר שיעורים במידה ויש צורך, בקורס אופנוע ים לומדים על חוקי דרך, תאוריה ותפעול מעשי בנוסף לומדים על מבנה המנוע של אופנוע הים וההיגוי שלו כלומר כיצד לשלוט על אופנוע ים כדיי שנוכל לשוט בו בבטיחות על המים, השיעורים עצמם גם מעשים וגם עיונים ובסופם חייבים לעשות שני מבחנים אחד עיוני ואחד מעשי שבו אתה צריך להוכיח כי אתה יכול לשלוט ולרכוב על אופנוע הים ומה שלמדת בקורס, אם עברת את מבחנים אלו בהצלחה תוכל להוציא רישיון אופנוע ים שמשרד התחבורה מכיר בו ותוכל לרכב בכיף על אופנוע ים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171433 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611157 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161293 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162101 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161940 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131186 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131810 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152457 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142357 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142459 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138757 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138633 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138869 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

מאת: טלי גלשייט ויאכטות04/11/128502 צפיות
בעלי יאכטות נוהגים להשכיר את כלי השייט בימים בהם הם אינם משתמשים בו בעצמם. השכרת היאכטות מתאימה למסיבות ובילוי פרטי בלב ים. הפלגה תהיה מתנה מדהימה לקראת יום הולדת, יום נישואין או חופשה שגרתית. תקופת ההשכרה נעה משעות בודדות ועד ימים ושבועות. בעבור טיול יאכטות ארוך לקפריסין או יוון יש להשכיר את היאכטה למשך שבוע או שבועיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica