חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחיות בסרט ליום אחד

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/20152452 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה פעמים אנחנו רואים בסרטים סצנות בהן זוג אוהבים רובצים להם בהנאה רבה על ספת עור ביאכטה יפהפייה, עם הרוח שפורעת את שיערם והים הגדול נפרס אל מולם בשיא יופיו, והם שותים להם יין ללא כל דאגה.

כמה שהיה נהדר לו היינו יכולים לחיות את החיים הללו כמותם, אבל מה לעשות, לא לכולנו יש הכסף לבזבז על מותרות מעין אלה...אלא אם הייתה אפשרות חד פעמית כזאת, עליה היינו קופצים ללא התלבטות.


אני והחבר'ה בבילוי של גברים

זה שאין כסף לרכוש יאכטה, לא אומר שזה בלתי אפשרי למצוא יאכטה להשכרה ליום אחד של חיים בסרט. אתם יכולים לבחור אם בא לכם סרט אקשן או סרט רומנטי.

ישנן חברות שמציעות כלי שייט להשכרה ליום אחד בו ניתן להרגיש ליום אחד את חיי הפינוק והמותרות של העשירון העליון.

אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין.

אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.


להיכנס ליאכטה מפנקת ליום אחד של הרפתקה

אחרי כמה שעות סוערות של מוזיקה רועשת, אלכוהול ואופנוע ים אפשר להתרווח היאכטה ולנמנם בחדר שינה מפנק, להתקלח במקלחת שזמינה להתרעננות ביום קיץ חמים או פשוט לרבוץ בסלון  עד שהסקיפר יאמר שהגעתם ליעד והספינה עוגנת בנמל.

לצאת להרפתקה עם כמה חברים טובים ולהרגיש כמו מלכי העולם ליום אחד לא מצריך היערכות מיוחדת, פשוט לבחור יאכטה להשכרה עם הפינוקים שמעניינים אתכם ולצאת לדרככם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142353 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142456 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138753 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138627 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132398 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138864 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

מאת: טלי גלשייט ויאכטות04/11/128496 צפיות
בעלי יאכטות נוהגים להשכיר את כלי השייט בימים בהם הם אינם משתמשים בו בעצמם. השכרת היאכטות מתאימה למסיבות ובילוי פרטי בלב ים. הפלגה תהיה מתנה מדהימה לקראת יום הולדת, יום נישואין או חופשה שגרתית. תקופת ההשכרה נעה משעות בודדות ועד ימים ושבועות. בעבור טיול יאכטות ארוך לקפריסין או יוון יש להשכיר את היאכטה למשך שבוע או שבועיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica