חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול ייצור - הדרך לייעל את העבודה במפעל קרובה מתמיד

מאת: ask4web קידום אתריםניהול27/11/2011841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכנות ניהול פשוטות שעושות סדר:

במפעל בו מיוצרים מוצרים רבים,בפרט אם יש שיתוף בין מפעלים לגבי חלקים של אותו מוצר יש צורך גדול לבקר אחרי התהליכים הקורים במפעל. ניהול רצפת ייצור הוא הניהול של מה שמתפתח במפעל המסוים הזה,ללא תלות בחלקים של המפעלים האחרים. תוכנה המיועדת עבור ניהול רצפת ייצור עוקבת אחרי חומרי הגלם הנכנסים והיוצאים מהמחסן, בדיקה שהתהליך מבוצע כראוי ובקרת איכות על המוצר המוגמר. הבקרה עוזרת לשיפור תהליכים ולמניעת בזבוז משאבים.כמו כן ניהול רצפת ייצור תמנע מייצור רכיבים יותר מהצפי לביקוש של אותם רכיבים (ועם זאת תצטרך לתת מענה במקרה של ביקוש חריג) זהו ניהול הרובד הנמוך ביותר של הייצור. מעליו יש את המנהלים ואת ניהול ייצור הכולל של המפעל.

תפוקה טובה אפשרית כשיש סדר:

טעות בסידורי המחסנים יכולה לעלות למפעל ממון רב או איבוד שמו הטוב. כדי להימנע מבעיות קיימות היום תוכנות ניהול ייצור ובפרט כאלו המחושבות עבור ניהול רצפת ייצור. חשוב מאוד שיהיו תחזיות קדימה לפי נתונים מוכחים מהשטח ולא תחושות בטן. כל התוכניות וכל ההוראות חייבות לצאת אל פס הייצור בצורה ברורה ומסודרת עם נוהל עקבי. וברמה היותר גבוהה יצטרכו גם תוכנה של ניהול ייצור לכלל המפעל.

ניהול ייצור במפעל ברובד שמעל ניהול רצפת ייצור:

כל החלק הארגוני של המפעל. ניהול עובדים, משכורות, תחזוקת המפעל וכל הנתונים שיכולים להשפיע על ניהול רצפת ייצור. ניהול ייצור ידאג לפיקוח על ההזמנות. איזו הזמנה התקבלה ואיזו הזמנה צריך לסגור.

הגדרות פנים ארגוניות המשפיעות על העבודה:

חובה להגדיר נהלים ליחס שבין ניהול ייצור לבין ניהול רצפת ייצור כדי שלא יהיו נושאים שמעודכנים משני המקומות. וכן צריך להחליט מי יכול לעדכן מידע ולהזמין חומרי גלם שמשפיעים על ניהול רצפת ייצור. מקום שיתפקד כמו מכונה משומנת ללא תקלות ועם צפי נכון יוכל לצמוח היטב ולקלוט לקוחות חדשים ובכך להגדיל את רווחי החברה במהירות מסחררת. ניהול ייצור הוא לא אופציה אלא חלק בלתי נפרד של המערכת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201327 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201141 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica