חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות בנדלן קרקע למכירה

מאת: ask4web קידום אתריםניהול28/11/2011775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרקע למכירה– איך זה מתבצע

ברוב המקרים מדובר בהצעה של עירייה או מועצה אזורית כלשהי המציעה קרקע למכירה לצורך הרחבה של העיר או הישוב. מכירת קרקעות במקרים כאלו נעשית על ידי מכרז – יזכו במכרז האנשים שהציעו את ההצעה הגבוהה ביותר, גם אם היא נמוכה בהרבה מערך הקרקע.

קרקע למכירה במקרים רבים יכולות להוות גם השקעה ארוכת טווח, אדם שקנה קרקע במבצע של מכירת קרקעות ובונה על הקרקע בית יכול למכור אותו אחר כך במחיר גבוהה פי כמה מהמחיר אותו השקיע.

איך מוצאים קרקע למכירה

כל עיר, ישוב או מושב המעוניין להציע קרקע למכירה חייב לפרסם את המכרז במספר אמצעי תקשורת כמו עיתונים ואינטרנט. חיפוש בגוגל של קרקע למכירה או דפדוף בעיתונים כלכליים יכול להעלות מספר אפשרויות של הצעות קרקע למכירה. בנוסף קיימים גם אנשים פרטיים המציעים קרקע למכירה, במקרים כאלו תמצאו מודעות על כך בלוחות מכירה בעיתונים ובאתרי לוחות מודעות באינטרנט.

השקעות בנדלן

ב20 השנים האחרונות השקעות בנדלן כלומר בבית או בקרקע למטרה כל שהיא (בין אם לבניה או למטרות השקעה), הפך להיות השקעה בטוחה. במהלך השנים האחרונות מחירי נדלן רק הולכים ועולים. תעיד על כך מחאת הדיור האחרונה שהחלה באוגוסט.

השקעות נדלן אינה מחייבת הוצאת סכומים גדולים, או בכלל על מנת למכור את הנכסבעוד כמה שנים ברווח גדול.

השקעות בנדלן למה זה כדאי?

השקעות בנדלן לצורך השכרה יכול להניב סכומים גדולים. מחירי השכירות היום גבוהים מאוד ביחס למחירי העלות על הבית. השקעות בנדלן להשכרה יכול בעוד מספר שנים להחזיר את עלות ההשקעה באופן מלא. בנוסף השקעה זו עוברת בירושה לילדים שיכולים להשתמש בנכס נדלן לעצמם או להמשיך להרוויח ממנו בלי שום מאמץ מצידם.

השקעות בנדלן צריכה להיות במקום בעל ביקוש רב. אבל גם אם לא, המצב כיום הוא שכל שנה עולה הביקוש למקומות דיור ב 40,000 יחידות. מצד שני כל שנה נבנות רק 30,000 יחידות דיור. כלומר הביקוש רק עולה. לכן השקעות בנדלן, היא השקעה בטוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131780 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131828 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201482 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201610 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201325 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201139 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica