חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להשיג שאלוני בחינות בגרות בהיסטוריה

מאת: ריקו עובדיהבגרויות29/11/2011780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ההורים מתעקשים שיהיה לכם תואר ראשון? לא יודעים איך תצליחו להתקבל לתואר ראשון?

גם אם בימינו , הוצאת בגרות מלאה אינה חובה למציאת עבודה, ולמרות כי בדרך כלל אינה עדות על חכמה, אבלעדיין מומלץ שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, פשוט כי זה מהווה עניין טרוויאלי בקו"ח שלכם, ולפעמים אפילו חובה להרשמה ללימודים אקדמיים. מעוניינים במידע בנושא שאלוני בחינות בגרות? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אז איך בעצם עושים את זה?

כל שנה שעוברת לאחר שסיימתם תיכון - ככה תתקשו יותר להתרגל שוב למסגרת. ובגלל זה, שווה לפתוח בפרוצדורה הכי מוקדם שאפשר. יש מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להירשם אליהם. אינפורמציה על מוסדות אלו תוכלו למצוא בקלות בגוגל. היה ואתם בסדיר, בקבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, בדקו אפשרויות עבור הרבה הטבות על שלל קורסים.

זכרו שאתם לא ילדים, ולכן, קחו את הנושא ברצינות המקסימלית והפסיקו לנהוג כתלמידי בית ספר; במיוחד עכשיו, כשאתם יודעיםאת כל אשר טומן בחובו עתידכם, וכשקיבלתם מידע נרחב יותר בנושא.

ומה לגבי פסיכומטרי?

הפסיכומטרי מורכב בצורה אחרת מהפורמט של ציוני הבגרויות. לציון הבחינה הפסיכומטרית יש משקל רב יותר ממשקל הבגרות, מה גם שהבחינה עצמה קשה בצורות אחרות, על אף העובדה שהפסיכומטרי לא מעיד על חכמתכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בא לבחון את הדרך בה אתם מתפקדים בזמני לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר ואת היכולת הארגונית שלכם.

אפילו אם הוצאתם ציון לא טוב במועד הבחינה הראשון שלכם - זה לא אומר בהכרח שאתם לא יוצלחים, רק שפשוט לא היה מוצלח הפעם; כמו בטסט על אוטו, רוב האנשים לא מצליחים לעשות מאה אחוז ולהוציא תוצאה טובה על הפעם הראשונה. תמיד אפשרי לגשת למועדים עתידיים, כל עוד יש לכם מספיק כסף ורצון לגשת למועד נוסף. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו - זוכרים למשך 7 שנים.

עתה, כשהשגתם פרטים נוספים עלמבחני בגרות בפיזיקה, ובמידה ואתם כבר יודעים לאיזה תואר תרצו להירשם ובמה תרצו לעסוק, עכשיו זה הזמן לנצל את המידע הזה עבורכם: התחילו את אחד הקורסים, העלו את הממוצע שלכם, ותנו לאמא סיבה להתגאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה

מאת: ריקו עובדיהעסקים - כללי14/02/121324 צפיות
ניהול וניתוח מידע בקלות. תן לטכנולוגיה לקדם אותך. מהו המרכיב הדחוף ביותר בניהול עסק: שירות מצוין? ייתכן. יח"צנות?

מאת: ריקו עובדיהלימודים אקדמאיים14/02/121543 צפיות
אם אתה עדיין לא בטוח מה ללמוד, אז לפני הבחירה ,חשוב שתזכור שבאתגר בחירת המקצוע האפשרי הנושא החשוב הוא להיות תמיד עם שני רגליים על הקרקע

מאת: ריקו עובדיההריון ולידה14/02/121445 צפיות
זאת עובדה ידועה שהבאת תינוק לעולם זה לא עסק זול, אז אם ברצונכם לצלוח את זה בהצלחה, בלי לפשוט את הרגל, יש צורך להבין מה חובה שיהיה בבית ועל איזה מוצרי תינוקות

מאת: ריקו עובדיהמשפחה וזוגיות - כללי14/02/121449 צפיות
מתים להרים מסיבה קצת יותר מקורית? ברור שכן, מזל שעכשיו זה אפשרי! האורחים כבר מזמן רגילים לפורמט הקבוע שלארועים מסוג זה וסביר להניח שיימאס להם תוך מס' דקות מהאירוע שלכם.

מאת: ריקו עובדיהקורסים וסדנאות14/02/121304 צפיות
ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום התיכון - כך יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. מסיבה זו, שווה שתפתחו בתהליך כמה שיותר מוקדם.

מאת: ריקו עובדיהבניין ואחזקה - כללי14/02/121336 צפיות
לא מוצאים דקה לארוז? כיום קיימות בתחום חברות שיכולות לתת שירותי אריזה לפני ההובלה. צוות מנוסה של אורזים יגיע למשרד ימים ספורים לפני יום העברת העסק כדי לארגן הציוד שלכם.

מאת: ריקו עובדיהזוגיות ואהבה14/02/121398 צפיות
ככה מרגשים את בת הזוג. רוצה לגרום לעיניים שלה להידלק? אני מתכוון לספר את הסיפור על מתנה שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר חודשים

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214068 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214015 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173107 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149554 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132230 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131916 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131872 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica