חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזנונים מעוצבים

מאת: מירירהיטים29/11/20111004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזנונים יכולים לשמש אתכם כמעט בכל חדר בבית. נכון שפעם חשבו על מזנונים אך ורק בהקשר של סלון אולםפעם גם חשבו שטלוויזיה צריך להיות רק אחת בבית ובסלון כדי שכולם ישבו יחד ויצפו בתכניות סופשבוע בערוץ הראשון. היום, כשבכל חדר שינה וגם בחדר אורחים ולעתים אף בחדרי עבודה יש טלוויזיה - מזנונים משמשים בכל חדר. מזנונים מהווים פיתרון מצוין כמובן לטלוויזיה, מכשיר די-וי-די, מכשירי סטריאו ועוד. אולם גם עבור האנלוגיים בינינו שעדיין מחזיקים ספרים, בקבוקי יין ושאר אלמנטים דקורטיביים בתוך או על מזנונים - גב עבורם מזנונים הם פריטים מאסט בכל בית.

 

מזנונים מעץ מלא מעוצבים מעץ מלא הם בהחלט מוצר מבוקש אולם יש גם ביקוש לאותם מזנונים פשוטים, תעשייתיים, משילוב של חומר דמוי עץ וזכוכיות. ניתן למצוע כיום מזנונים בכל החנויות המשווקות רהיטים לבית וכן במגוון רחב של חנויות סחר אלקטרוניות באינטרנט. המחירים נעים מסביבות 400 ש"ח עבור המזנון הפשוט ביותר אולם מזנונים מעוצבים מעץ מלא יכולים לעלות גם 1,800 ש"ח ואפילו יותר.

לכל אחד יש המזנון המעוצב שלו, וחשוב לדעת מה רוצים, כיוון שהמבחר הוא גדול ולעיתים ניתן להתבלבל , לכן לפני שבאים לבחור מזנונים, או מזנונים מעץ מלא כדאי לעשות שיעורי בית ולבוא מוכנים, אם זה המידות הנכונות של המזנון הרצוי, או צבע וכ'ו, כך הקנייה תהיה הרבה יותר פוטה ולא תתבלבלו יותר מידי.

 

כאשר מדובר על מזנונים המחיר הוא לאו דווקא זה שקובע. אם אתם מחפשים מזנון לסלון שיתפוש מקום של כבוד בבית, מזנון שכל בני המשפחה יראו מידי יום וכמובן אחד שהאורחים יראו כשהם יושבים בסלון, כאן כדאי ללכת על מזנון איכותי ויוקרתי. אולם מזנונים לחדרי שינה יכולים בהחלט להיות מזרנים פחות יוקרתיים. מה שחשוב זה להתאים את המזנון הן מבחינת הגודל והן מבחינת הסגנון העיצובי לכל חדר שינה בבית.

 

מומלץ להזהר ואפילו להמנע מרכישת מזנונים יד שניה, בין אם מדובר על אתרי יד שתיים או דרך מודעה או מכר. יש כיום אפשרות לקנות רהיטים חדשים במחירים תחרותיים, בפריסה נוחה לתשלומים כך שכמעט ולא משתלם לקנות רהיטים יד שניה. מזנונים אשר אינם איכותיים נשחקים עם הזמן והמדף העליון מאבד את היציבות כך שלא באמת תהנו מרהיט יד שניה כאשר מדובר על מזנון.

רוצים לדעת עוד ולקבל פרטים נוספים על מזנונים בקרו באתר קאנטרי קורנר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי

מאת: מיריעיצוב תעשייתי 04/09/121346 צפיות
התהליך הכרוך בעיצוב והתקנת מטבח בבית הוא תהליך מורכב, הדורש תכנון מקיף תוך בחינה של מאפייני החלל וברוב המקרים מחייב הוצאה כספית בלתי מבוטלת. התקציב המושקע בעיצוב או בניית מטבח וכן גם כסאות מראשיתו בבית מורכב מרשימה ארוכה של הוצאות הכוללות ריצוף, חיפוי קירות, התקנת תאורה, בחירת משטחי עבודה, עיצוב חלונות המטבח, התקנת ארונות מטבח, פירזולים ועוד. רק מהרשימה המצומצמת הזו, ניתן להבין כי ההוצאה הכלכלית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: מיריאדריכלות פנים04/09/121308 צפיות
עיצוב מטבחים ופינות אוכל הפך להיות אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב הבית, בעיקר לאור השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בתפקידו של המטבח בכל בית. בעבר מטבח הבית שימש רק עבור צרכים של בישול והתקנת אוכל לבני הבית, אך כיום המטבח הפך להיות מקום מפגש משפחתי וחברתי, יותר בני בית מעיזים כיום להכנס ולבשל ורבים רוצים לבלות יותר שעות במטבח בכלל.

מאת: מיריעיצוב פנים04/09/121258 צפיות
העולם צועד על קיבתו ואין דבר חשוב יותר לאנושות מאשר שעת הארוחה. אז אין זאת הגזמה – יבואני מטבחים הם אנשי מקצוע מבוקשים. מטבח טוב הוא יותר מאשר חדר להכנת המזון שממנו חיה המשפחה. מטבח יפה ונוח הוא מטבח שכיף לבשל בו. אוכל שכיף לבשל הוא אוכל טעים יותר ואוכל טעים יותר גורם לשמחה רבה יותר. יבואני מטבחים טובים מייבאים מטבחים איכותיים ובכך משפיעים על האופי החברתי של הסועדים. ולכן על כתפיהם של יבואני מטבחים מוטלת אחריות רבה מאוד.

מאת: מיריאדריכלות פנים27/08/121217 צפיות
הכל על דלתות לבית תפקידן העיקרי של דלתות לבית הוא להפוך את השימוש בהן לנח ויעיל, לשמור ולאכוף את הכניסה לבית ולשוות לו כרטיס ביקור נעים, מזמין ויוקרתי.

מאת: מיריעיצוב פנים27/08/121148 צפיות
דלתות הן חלק מהותי, ממש בלתי נפרד מהבית. לכן, כאשר אנחנו באים לבחור דלתות עבור הבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה ובין אם מדובר בדלתות פנים לחדרים או בדלתות פנים עבור חדרי השירותים וחדרי האמבטיה, חשוב לחשוב עוד טרם הקנייה כיצד הדלתות יישתלבו עם המראה ועם העיצוב של הבית כולו. זאת אומרת, אין זה מספיק לקנות דלתות יפות ומעוצבות שמוצאות חן בעינינו אלא יש גם לחשוב כיצד העיצוב של אותן

מאת: מיריאדריכלות27/08/121285 צפיות
דלתות פנים מחירים נקבעים על פי כמה קריטריונים שונים. קריטיון אחד אשר משפיע על דלתות פנים מחירים הוא סוג העץ, או סוג חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. ככל שחומר הגלם הוא יוקרתי יותר, איכותי יותר ועמיד יותר כך עולה באופן אוטומטי דלתות פנים מחירים, דבר שבהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בעת הקנייה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122216 צפיות
כמה כיף לקבל חבילת ספא ליום הולדת או כמתנה לחג. חבילת ספא יש כחיבלות ספא בודדות או כחבילות ספא זוגיות. קיימים בארץ המון בתי ספא אשר מקיימים טיפולי ספא. טיפולי ספא ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים. רוב בתי הספא בארץ מוכרים טיפולים מוכרים. קיימים עיסויים שונים במגוון תחומים. קיימים עיסויים על בסיס רפואי שיש באמת צורך לרפא שריר או אזור מסויים. קיימים עיסויים שהם ממש בשביל הכיף והנשמה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204799 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195975 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica