חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי שינה:

מאת: מירירהיטים29/11/2011855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי שינה צריכים להיות נוחים לאנשים המתגוררים בהם ולכן, הרבה אנשים שבוחרים חדרי שינה מתוך קטלוגאו לאחר שהם מתרשמים מדגם באולם התצוגות - הם מתחרטים בשלב מאוחר יותר בחיים. לקוחה אחת אמרה שכאשר היא ובן זוגה חיפשו חדרי שינה היא "נדלקה" על מיטה זוגית ענקית, קינג סייז, גבוהה וכאשר המשלוח הגיע לביתה היא הבינה שממש לא יהיה לה נוח לעלות ולרדת מהמיטה הגבוהה. שקר החן והבל היופי. כאשר מדובר על רהיטים ובפרט על חדרי שינה, יופי יכול לבלבל ולהתעוט. זה לא שיש חדרי שינה נוחים וחדרי שינה לא נוחים. אף יצרן לא מייצר רהיטים לא נוחים בכוונה תחילה. יש מבחר של סוגים וסגנונות וכל אחד מגיב אחרת. לכן, בחירת חדר השינה צריכה להתבצע בצורה אחרת. כשהיופי כן משחק תפקיד אבל הוא לא השיקול היחיד.

 

אז איך כן בוחרים חדרי שינה נוחים? מכינים שיעורי בית מראש. לכל אחד יש כבר חדר שינה בבית. החוכמה היא להבין מה הוא אוהב, מה כן נוח ונעים לו ומה הוא היה מחליף או איך הוא היה משדרג את הקיים. צאו מנקודת הנחה שנוח זה עניין של הרגל. מעבר מסוג אחד של רהיט לסוג אחר דורש הסתגלות ובהתחלה תמיד נראה כאילו הוא לא נוח. בדיוק כמו נעל חדשה. אלא אם כן סבלתם מחדר שינה ממש לא נוח, ואז ברור שאתם מחפשים חדרי שינה שונים לגמרי, נסו להצמד למה שאתם כבר מכירים ואוהבים. יש להביא בחשבון תמיד את גודל החדר ואת הצורה שלו כדי להתאים סט רהיטים בדיוק למידות. ישנם חדרי שינה מעץ מלא שמשתלבים טוב בבית אחד ולא משתלבים בבית אחר, זה עניין של מבנה חדר ופרופורציות. ככל שתשכילו למצוא חדרי שינה מתאימים כך תוכלי לישון בהם שנת ישרים בקלות. ובנועם, וגם תהיו מרוצים מהעיצוב ומהבחירה שלכם, אם אתם מתלבלים תמיד יש אנשי מקצוע שיכולים לסייע אם זה מעצבים , כך תוכלו להתייעץ איתם ולמצוא את חדרי השינה המתאימים לכם בדיוק.

רוצים לדעת יותר ?לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר קאנטרי קורנר

שם תוכלו למצוא את חדרי השינה שאתם רוצים, מגוון רחב של רהיטים וחדרי שינה נמצאים שם, חדרי שינה מעץ מלא ועוד, זה לא תמיד פשוט למצוא את הטוב ביותר לכן צוות מומחים ישמח לסייע לכם ולעזור לכם בבחירת חדרי השינה שלכם.

לכל אחד יש האופי והסגנון הייחודי משלו, בקאנטרי קורנר ניתן למצוא לכל אחד את חדרי השינה בדיוק עבורו,

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי

מאת: מיריעיצוב תעשייתי 04/09/121347 צפיות
התהליך הכרוך בעיצוב והתקנת מטבח בבית הוא תהליך מורכב, הדורש תכנון מקיף תוך בחינה של מאפייני החלל וברוב המקרים מחייב הוצאה כספית בלתי מבוטלת. התקציב המושקע בעיצוב או בניית מטבח וכן גם כסאות מראשיתו בבית מורכב מרשימה ארוכה של הוצאות הכוללות ריצוף, חיפוי קירות, התקנת תאורה, בחירת משטחי עבודה, עיצוב חלונות המטבח, התקנת ארונות מטבח, פירזולים ועוד. רק מהרשימה המצומצמת הזו, ניתן להבין כי ההוצאה הכלכלית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: מיריאדריכלות פנים04/09/121309 צפיות
עיצוב מטבחים ופינות אוכל הפך להיות אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב הבית, בעיקר לאור השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בתפקידו של המטבח בכל בית. בעבר מטבח הבית שימש רק עבור צרכים של בישול והתקנת אוכל לבני הבית, אך כיום המטבח הפך להיות מקום מפגש משפחתי וחברתי, יותר בני בית מעיזים כיום להכנס ולבשל ורבים רוצים לבלות יותר שעות במטבח בכלל.

מאת: מיריעיצוב פנים04/09/121258 צפיות
העולם צועד על קיבתו ואין דבר חשוב יותר לאנושות מאשר שעת הארוחה. אז אין זאת הגזמה – יבואני מטבחים הם אנשי מקצוע מבוקשים. מטבח טוב הוא יותר מאשר חדר להכנת המזון שממנו חיה המשפחה. מטבח יפה ונוח הוא מטבח שכיף לבשל בו. אוכל שכיף לבשל הוא אוכל טעים יותר ואוכל טעים יותר גורם לשמחה רבה יותר. יבואני מטבחים טובים מייבאים מטבחים איכותיים ובכך משפיעים על האופי החברתי של הסועדים. ולכן על כתפיהם של יבואני מטבחים מוטלת אחריות רבה מאוד.

מאת: מיריאדריכלות פנים27/08/121219 צפיות
הכל על דלתות לבית תפקידן העיקרי של דלתות לבית הוא להפוך את השימוש בהן לנח ויעיל, לשמור ולאכוף את הכניסה לבית ולשוות לו כרטיס ביקור נעים, מזמין ויוקרתי.

מאת: מיריעיצוב פנים27/08/121151 צפיות
דלתות הן חלק מהותי, ממש בלתי נפרד מהבית. לכן, כאשר אנחנו באים לבחור דלתות עבור הבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה ובין אם מדובר בדלתות פנים לחדרים או בדלתות פנים עבור חדרי השירותים וחדרי האמבטיה, חשוב לחשוב עוד טרם הקנייה כיצד הדלתות יישתלבו עם המראה ועם העיצוב של הבית כולו. זאת אומרת, אין זה מספיק לקנות דלתות יפות ומעוצבות שמוצאות חן בעינינו אלא יש גם לחשוב כיצד העיצוב של אותן

מאת: מיריאדריכלות27/08/121286 צפיות
דלתות פנים מחירים נקבעים על פי כמה קריטריונים שונים. קריטיון אחד אשר משפיע על דלתות פנים מחירים הוא סוג העץ, או סוג חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. ככל שחומר הגלם הוא יוקרתי יותר, איכותי יותר ועמיד יותר כך עולה באופן אוטומטי דלתות פנים מחירים, דבר שבהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בעת הקנייה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122217 צפיות
כמה כיף לקבל חבילת ספא ליום הולדת או כמתנה לחג. חבילת ספא יש כחיבלות ספא בודדות או כחבילות ספא זוגיות. קיימים בארץ המון בתי ספא אשר מקיימים טיפולי ספא. טיפולי ספא ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים. רוב בתי הספא בארץ מוכרים טיפולים מוכרים. קיימים עיסויים שונים במגוון תחומים. קיימים עיסויים על בסיס רפואי שיש באמת צורך לרפא שריר או אזור מסויים. קיימים עיסויים שהם ממש בשביל הכיף והנשמה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204818 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195995 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182638 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181755 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181861 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica