חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדק בית - הדרך המושלמת להימנע מטעויות בעתיד

מאת: מורן ביטוןרהיטים29/11/2011716 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנושא הזה של בדק בית אינו מוכר לרוב לציבור הרחב וכתבה מרתקת זו תסביראותו לעילא. בדק בית מתייחסת למעשה לתהליך המתבצע לפני הכניסה לבית הכולל בדיקהמדוקדקת של הבית החדש שנבנה זה עתה על ידי קבלן או גרום מקצועי (או לפחות הצרכןמקווה שהוא מצקועי) ושנמסרה ללקוח בטענה שהיא גמורה, מוכנה ומזומנת לשימוש מיידי.שימוש מיידי אומר כמובן אכלוס מיידי ולכן יש לבצע את אותה בדק בית כולל שתבטיח שאכןהבניין או הבית הפרטי נבנו כראוי ועומדים בכל התקנים השונים והמרובים האפשרייםושאין חריגות בנייה כאלה או אחרת. בשל סיבות אלה כה חשוב להוציא לפועל את אותה בדק בית.
ולכן בבואו של הצרכן להיכנס לנכס החדש הוא חייב במלוא החומרה לבצע אתתהליך זה של בדק בית משום שתהליך זה הוא כה חשוב ומהותי לחיים העכשוויים וגםהעתידיים בבית. בדק בית יכולה לעלות על מגוון רחב של בעיות שבדיקה שהיא לא בדק ביתלא הייתה מגלה בדרך כלל. בשל כך כה חשוב לבצע את בדק בית משום שהיא כאמור מגלהפגמים וטעויות שבדיקה אחרת שהיא כאמור לא בדק בית וכוללת לא הייתה מגלה.
מי מבצע את אותו בדק בית? אם כך אחרי שהבנו את הצורך המהותי בביצוע של בדק בית מקיפה ולא בדיקה רגילהשתניב מסקנות פחות נחרצות והרבה יותר כלליות לגבי הדירה או הכנס החדשים נעלה כעת אתהנושא של מי מבצע את אותה בדק בית? הרי בשוק ישנם אלפי גורמים מקצועיים שיבטיחו לכםבכל לשון של הבטחה לבצע בדק בית איכותית ומקיפה אך איך ידע הצרכן הנרגש במי מהםלבחור? כיצד ידע הצרכן שלא מבין כל כך בנושאים אלה לאיזה גורם לפנות כדי שיבצע נושאזה של בדק בית? בחירת הגורם שרצוי שיעשה בדק בית.
אם כן הצרכן מבין שיש לערוך תחקיר מקיף לגבי הגורם שדרכו תתבצע אותה בדקבית ולכן הצרכן צריך לחשוב טוב טוב לגבי בדק בית זו ומי יערוך אותה. כמובן שגם כאןעולה הנושא של האינטרנט שמהווה בימים אלה כלי מצוין להשוואת מחירים ולהשוואת עלויותבין הגורמים השונים. אך זכור זכרו- מה שלפעמים זול יוצא יקר ומה שלפעמים יקר יוצאזול. וזאת בשל העבודה שגורמים המבקשים מחיר שהוא נמוך משמעותית מזה השורר בשוקיתגלו לרוב כנוכלים או שרלטנים או הדיוטים בתחום שבו הם מציעים את שירותיהםהנבזים. על הצרכן להפעיל שיקול דעת מלא ומקיף כשהוא בוחר את הגורמים הללו משום שהםטומנים בחובם השפעה אדירה על עתידו ועל עתיד ביתו. בשל סיבות אלה כאמור יש לערוךתחקיר מקיף לגבי גורם שיבצע בדק בית טובה אך גם יגבה מחיר הוגן.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111277 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111232 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111254 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111592 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204792 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195969 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182633 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181772 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181750 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181850 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181615 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica