חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות פנים מעץ - סקירה כללית

מאת: מורן ביטוןרהיטים29/11/2011790 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות פנים הן הדלתות הנמצאות בכניסה לכל חדר בבית או במשרד. דלתות אלה מאפשרות לשמור על הפרטיות של האנשים הנמצאים בחדר. דלתות פנים מאפשרות חלוקה והפרדה של החלל לחללים קטנים יותר. דלתות עץ הן אולי סוג הדלתות הנפוץ ביותר ועל אחת כמה וכמה בתחום של דלתות הפנים. דלתות עץ עשויות מחומר נפוץ, קל לעיבוד, זול יחסית ומגוון מאוד.


דלתות עץ מתאימות לשמש כדלתות פנים בבית מפני שדלתות פנים צריכות למלא פונקציה עיקרית של הפרדה בין חדרים. דלתות עץ עונות על פונקציה זו, דלתות עץ אולי מספקות הגנה בסיסית יותר אך דבר זה לא חשוב בדלתות פנימיות.  דלתות עץ קיימות במגוון גדול מאוד של עיצובים וסגנונות. העץ הוא חומר טבעי וישנם סוגים רבים של עצים ולכל סוג עץ תכונות ייחודיות. דלתות עץ מקבלות את התכונות ואת המאפיינים של החומר ממנו הן עשויות קרי סוג העץ ממנו הן עשויות. דלתות עץ המיוצרים מעץ אלון יהיו שונות מדלתות עץ המיוצרות מעץ אגוז או מעץ אורן.


בגלל הקלות היחסית בן ניתן לעבד את העץ ולעצב אותו ניתן ליצור דלתות עץ בסגנונות רבים מאוד. ועל כן המבחר של דלתות העץ לפנים הבית יהיה עשיר מאוד. דלתות עץ ניתן יהיה למצוא בעיצובים רבים ומגוונים ובהשראה של תרבויות וסגנונות עיצוב שונים. בדלתות העץ ניתן לשלב חומרים נוספים כגון חלונות מזכוכית המקנים לדלת חזות מעניינית.


עצם היותן עשויות מחומר טבעי, דלתות העץ מעבירות תחושה ייחודית אם נעשה שימוש בסוג עץ יוצר דופן כגון אגוז או אלון נכון הדבר שלרוב דלתות עץ הן בסיסיות ואין בהן ייחוד יוצא דופן אך ישנן גם דלתות העשויות מעצים בעלי נוכחות חזקה יותר המעניקים אמירה עיצובית משמעותית יותר.

דלתות הן פריטי ריהוט יקרים בביתנו - אל תתפשרו על איכות הדלתות בבית שלכם! אנו בחברת אינדורס מציעים לכם ליהנות מדלתות בסטנדרטים גבוהים במיוחד. חברת אינדורס הנה יצרנית מובילה בתחום דלתות מעוצבות לבית במבחר דגמים וסגנונות - דלתות כניסה , דלתות אפוקסי לבן , דלתות פורניר , דלתות בשילוב צוהרים , ועוד. אנו מפעילים שני אולמות תצוגה לבחירתכם - תוכלו לבקר אותנו ואת צוות הייעוץ שלנו באולמות התצוגה - תצוגת דלתות באשדוד ותצוגת דלתות בראשון לציון - אנו נשמח לראותכם!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111278 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111233 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111254 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111592 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195981 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica