חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט סלונים בבית

מאת: מורן ביטוןרהיטים29/11/2011781 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכולנו במהלך חיינו יצא (בעתיד) או יצא (בעבר) לתכנן איך כמה וכמה סלונים, אפילו אם קיבלנו דירות מרוהטות קומפלט עם סלונים מוכנים פחות או יותר אנחנו נאלצים לתכנן אותם, את הסלונים. כי כך מסתבר, סלונים הם לא רק הספות החמודות שיושבות בקצה החדר אלא יותר מזה, במיוחד למי שמתכוון לבלות בבית מעבר למקום לינה.


אם נקדיש כמה רגעים בשביל להעיף מבט מסביבנו, סלונים כוללים בתוכם כל כך הרבה דברים! אם נדמיין לרגע את הספות שיש לחברים שלנו וננסה להכניס אותם לתוך הסלון שלנו, זה בחיים לא יראה אותו דבר. מן הסתם בגלל שמבנה של סלונים הוא שונה מאוד מדירה לדירה אבל בנוסף לכך, אנחנו מניחים עוד הרבה דברים חוץ מזה, דברים שלוקחים בחשבון בעת תכנון סלונים.


יש הרבה סגנונות של סידור סלונים, החל מסגנון סלונים מבולגן כדרך חיים ועד לסגנון סלונים שהם כמו מוזיאונים ביתיים שאסור להרוס בהם את הסדר. כך שמשתמע שאפילו אם יהיו את אותם הדברים בתוך סלונים שונים הם יראו שונה לגמרי כי כל אחד מסדר לפי הטעם שלו ולפי הנוחות האישית שלו. יש אנשים המעדיפים שיהיה בסלונים שלהם, או יותר נכון שלא יהיה בתוך הסלונים שלהם. כלומר, יש אנשים שצריכים ואקום כדי שתהיה תחושה של מרחב לעומתם יש אנשים שאוהבים את העומס, להכניס הרבה דברים במקום אחד בכדי שהם יהיו נגישים לשימוש מידי ובשביל להגביר את תחושת הביתיות.


את כל זה כדאי לברר לפני שמעמיסים את הסלונים בהרבה דברים שבכלל לא צריכים ולכן כדי כבר מראש לעשות קצת ניסוי וטעיה לפני שמתחילים להוציא את הכסף הגדול או לפני שקונים דברים ונאלצים להישאר איתם לשארית חייכם רק כי הם עלו הון תועפות ואין לכם לב לזרוק אותם.

מחפשים סלונים או ריהוט סלוני - מערכות ישיבה מהודרות, מערכות ישיבה מעור , ספות ועוד? אנו בחברת ניקולטי נשמח לספק לכם את מיטב הפתרונות של עיצוב הבית שלכם. אנו מתמחים בייבוא וייצור ריהוט סלוני איכותי. מבין מבחר מוצרינו תוכלו למצוא כסאות , ספות מעור , רהיטים ועוד. אצלנו כל לקוח מלווה בייעוץ ותכנון קפדני - החל מבחירת החומרים, בחירת עיצוב רהיטים, כולל עיצוב ייחודי בהתאמה אישית, תשלומים נוחים, הרכבה בבית הלקוח - המקצועיות של ניקולטי היא מקצועיות חסרת תקדים. בואו גם אתם ותיהנו ממנה. צוות ניקולטי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111134 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111279 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111234 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111183 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111256 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111595 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204814 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195991 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181860 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica