חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות מעוצבות

מאת: מורן ביטוןרהיטים29/11/2011784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


זהו, עברו הימים בהם דלתות הבית נראו כולן אותו דבר - דלתות פלדלת חומות מכוערות. כיום, אחד הטרנדים השולטים בתחום של עיצוב הבית והמשרד הוא באופן מובהק - דלתות מעוצבות.

יש כיום בתי עסק רבים העוסקים בייצור או יבוא דלתות מעוצבות. אם גם אתם רוצים להצטרף לטרנד הסוחף, להלן כמה עצות לבחירת דלתות מעוצבות:
דלתות מעוצבות - פרופיל בלגי: דלתות העשויות בעיקר זכוכית על בסיס מתכת,אלומיניום או פלדה. דלתות מפרופיל בלגי מאפשרות לכם ליהנות מאור היום ואור הירח שכן רוב החומר הוא זכוכית. אם יש לכם בעיה של פרטיות באזור המגורים, ניתן לבחור זכוכיות חלביות, אטומות ואף צבעוניות. פרופיל בלגי הוא אחת ההעדפות של הציבור והן של אדריכלים ומעצבי פנים.
דלתות מעוצבות - דלתות מעץ מלא: דלתות מעץ מלא, דלתות גדולות וכבדות בעיקר, תמיד היו באופנה והן רק הופכות יותר ויותר מבוקשות. ניתן לרכוש דלתות מעוצבות מעץ מלא כמעט בכל רשת המייצרת או מייבא דלתות וכן ניתן להזמין דלתות מעוצבות מעץ אצל נגר פרטי.
דלתות מעוצבות - דלתות הזזה: דלתות הזזה הן טרנד חדש שמצליח למשוך ציבור רב בעיקר כדלתות לפנים הבית. דלתות הזזה בסגנון יפני הן הצעקה האחרונה בתחום זה, מדובר על פיתרון שחוסך במקום וכן על פיתרון אסתטי מאוד.
דלתות מעוצבות: דלתות משילוב חומרים: דלתות משילוב חומרים הן הדלתות המיוחדות ביותר. מדובר על שילוב של דלתות מעץ עם חלונות זכוכיות סימטריות או לחילופין, דלתות אלומיניום עם ברזל או עץ. יש כמעט את כל השילובים האפשריים, כולל שימוש בזכוכיות צבעוניות, במטרה לייצר דלתות מעוצבות ייחודיות.
דלתות מעוצבות: דלתות אלומיניום: דלתות מעוצבות מאלומיניום הן שיא המודה כיום. אלומיניום הוא חומר איכותי, עמיד, חזק ואף נחשב לחומר אסתטי בעיני מובילי ענף הבנייה כך שניתן לראות יותר ויותר דלתות מעוצבות מאלומיניום ברשתות המובילות.דלתות מעוצבות הן הדלתות המושלמות לבית שלנו. אנו בחברת פולידור מזמינים אתכם לבקר באולמות התצוגה שלנו ולהתרשם ממבחר עשיר של דלתות פנים מעוצבות, דלתות עץ , דלתות פלדה , דלתות כניסה ועוד. בואו לבקר אותנו - אנו נשמח לפגוש אתכם בתצוגת דלתות בראשון לציון ותצוגת דלתות באשדוד .
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111278 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111233 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111254 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111592 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195981 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica