חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסאז' מקצועי או מסאז חובבני?

מסאז מקצועי

לפעמים  נדמה שכל אחד יכול לעשות מסאז, שאין צורך ללמוד שום דבר מיוחד לשם כך, ושבעצם מדובר בטיפול פשוט ושיגרתי. אז זהו, שזה לא ממש ככה. מסאז' לא מקצועי, ברוב המקרים, מרגיש בדיוק כמו שהוא נשמע - לא מקצועי. מעסה חובב שמנסה לעשות מסאז' יכול לבצע טיפול נעים אמנם, אך הטיפול יכול להיות נעים ויעיל הרבה יותר כאשר מדובר במעסה שיודע בדיוק על אילו נקודות כדאי ללחוץ, ואיפה בדיוק כדאי לגעת. כאשר מדובר על מעסה שאינו חובב את העיסוי כלל, ובסך הכול מנסה "לעשות טובה" לחבר אהוב, התוצאה עלולה להיות עגומה עוד יותר, שלא נדבר על הנזקים האפשריים שעלולים להיגרם בשל טיפולי מסאז' לא מקצועיים.

מסאז' מקצועי

כאשר מדובר על עיסוי אשר נעשה על מנת לשמח את החבר האהוב או את בן הזוג, הדבר המומלץ לעשות הוא להזמין מעסה שיבצע מסאז' מקצועי. מסאז' מקצועי יכול להתבצע בקליניקה של המעסה, ואפשר גם להזמין מסאז' עד הבית, לפינוק מושלם. בכל מקרה, טיפול מסאז מקצועי מבטיח תוצאות טובות וחוויה מושלמת, מסאז מקצועי מאפשר להרוויח את המקסימום מהטיפול, שזה הרבה יותר ממה שניתן להשיג על ידי מסאז חובבני, גם כאשר מדובר במסאז חובבני שנעשה מכל הלב. בנוסף לכל היתרונות שהוזכרו, ישנו היתרון המשמעותי יותר מכל  - מסאז מקצועי הוא הרבה יותר בטוח ובריא לעומת מסאז חובבני, שעלול במקרים מסוימים, בשל חוסר זהירות, לגרום לנזקים, שזה הרבה יותר חמור מסתם מסאז' חובבני שהתוצאה היא שלא מפיקים ממנו שום תועלת.

מסאז' עד הבית

מסאז' עד הבית אשר נעשה באופן מקצועי מספק את חוויית המסאז' המושלמת, שמתאימה לכל אחד. מסאז' עד הבית יכול לכלול מגוון של שיטות טיפול ועיסוי, החל מטיפולי מסאז שנועדו לספק הנאה בלבד, וכלה בטיפולי מסאז' אשר באים גם לענות על צורך רפואי כלשהו. מסאז' עד הבית מתאים כפינוק מיוחד לחבר אהוב, עבור יום הולדת, יום נישואין, ובכלל עבור כל אירוע שרק רוצים, ולמעשה זו הדרך האידיאלית לשמח את מי שאוהבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטו מדיה - ההצלחה הבטוחה לקידום העסק שלך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטו מדיה יחסי ציבור, בניית אתרים, ייעוץ וקידום

המדריך המלא לקידום העסק או המוצר שלכם ע"י יחסי ציבור שיינתנו לכם בחינם.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica