חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצלחה באתרי הכרויות

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות05/12/20111046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים שהיום, האינטרנט היא הזירה החמה להכרויות. פעם, היינו מכירים בני / בנות זוג פוטנציאליים בלימודים, במקום העבודה או דרך משפחה וחברים. היום, כל אותם פנויים ופנויות נמצאים באתרי ההכרויות.

אבל למרות שאנחנו מודעים לכוחם של אתרי ההכרויות, רבים מאיתנו, שהתנסו בהם, לא יודעים כיצד להצליח ובאמת למצוא שם את החצי השני שלהם. גברים ונשים נרשמים לאתרי הכרויות, משלמים ממיטב כספם, מבלים שעות בדפדוף בין הפרופילים השונים, יוצאים לדייטים ועדיין לא מצליחים למצוא את בן / בת הזוג אותם הם מחפשים.

במקרה הטוב, חלק מהפנויים והפנויות תולים את האחריות לחוסר ההצלחה בפלטפורמה הזאת שנקראת "אתרי הכרויות" ומאמינים בכל ליבם שמציאת בן זוג באתרי הכרויות אינה הדרך הנכונה להכרות שתוביל לקשר רציני ואהבה אמיתית.

במקרה הפחות טוב, הם תולים את האשמה בחוסר ההצלחה בעצמם, במי שהם, ומתחילים להאמין שאולי משהו אצלם לא בסדר, אולי הם אלה האשמים היחידים בכך שפעם אחר פעם, למרות כל הניסיונות שלהם, הם לא מצליחים למצוא את האחד או האחת שנועדה להם ואולי נגזר עליהם להיות לבד.

קשה לטעון שהאשמה לחוסר ההצלחה היא באתרי ההיכרויות. אתרי הכרויות הם דרך נפלאה להכיר מגוון ענק של בני/בנות זוג פוטנציאליים לאהבה ולקשר רציני. על כך יעידו סיפורי ההצלחה הרבים של זוגות שהכירו דרך אחרי הכרויות, התחתנו ואפילו הקימו משפחה. אתרי הכרויות מאפשרים לכם להכיר אנשים שלא הייתם מכירים בשום דרך אחרת, פשוט כי אתם לא מסתובבים באותם מקומות. גם המגוון העצום של בני בנות זוג שהם מציעים לא תוכלו למצוא בשום פאב ובשום קורס באוניברסיטה.

לגבי ההאשמה העצמית, העובדה שעד היום לא מצאתם את החצי השני שלכם לא מעידה שמשהו "דפוק" אצלכם. הדבר היחיד שיכול להיות הוא שאולי חוסר ההצלחה שלכם נובעת מחוסר ידע. מה זאת אומרת? שייתכן שאתם באמת מאמינים שעשיתם הכל על מנת להכיר מישהו או מישהי מתאימים דרך אתרי הכרויות אבל בפועל, לא עשיתם את זה נכון. בשביל להצליח באתרי הכרויות צריך לדעת "לתפעל" אותם כמו שצריך על מנת שתוכלו להפיק מהם את המיטב ולהשיג את המטרה שלכם: מציאת בן זוג, וזה בדיוק מה ששיטת השלבים מלמדת – איך להצליח באתרי הכרויות, שלב אחר שלב.

השיטה מסייעת לפנויים ולפנויות להתמקד במה שחשוב באמת. היא בנויה משבעה שלבים ולוקחת אתכם כל הדרך להצלחה, ולא משנה אם מדובר באתרי הכרויות חינם או בתשלום. אתם לומדים לעבוד בצורה שיטתית  לאורך כל הדרך, להכיר את עצמכם ואת בן הזוג אותו אתם מחפשים טוב יותר, להשתמש במנגנוני החיפוש באופן יעיל יותר וכך להפיק את המיטב מאתרי ההכרויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ILDate.net - המקום שלכם למציאת אתרי הכרויות חינם, השוואה בין אתרי הכרויות בישראל ובנוסף טיפים להצלחה באתרי הכרויות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ILDate - הכרויות חינם

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות14/04/121200 צפיות
לכאורה, אין דבר קל יותר מאשר להכיר מישהו או מישהי חמודים באתר הכרויות או בכל מקום אחר ברחבי האינטרנט ולקבוע להיפגש לדייט. העניין הוא שבדרך כלל, הקשר, שעוד לא התחיל, מסתיים במפח נפש ובאכזבה מסוימת, ולא תמיד בגלל חוסר התאמה. מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות בנידון?

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות11/04/121302 צפיות
נכון שדייט הוא שלב הכרחי בתחילתה של כל מערכת זוגית, אך רבים המכירים באתרי הכרויות, יוצאים לעוד ועוד דייטים ושוכחים שהמטרה הסופית שלהם היא לא עוד דייט כי אם זוגיות אמיתית...

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202812 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193546 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153020 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica