חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי הכרויות, דייטים וזוגיות...

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות11/04/20121302 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האינטרנט בכלל ואתרי הכרויות בפרט הפכו זה מזמן לזירת ההכרויות המודרנית. לכאורה, אין דבר קל יותר מאשר להירשם לאתר הכרויות או שניים, למלא פרופיל אישי, להוסיף תמונה והופ... אתם בדרך לזוגיות. אבל מסתבר שזה לא בדיוק כך. דייטים יש בשפע, אבל מה עם זוגיות?
כמעט בכל אתר הכרויות בארץ ניתן למצוא שפע של פנויים ופנויות שמחפשים את החצי השני שלהם לאהבה גדולה וזוגיות פורחת. ולמרות זאת, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם יוצאים לדייט ועוד דייט וזוגיות – איין.

אתרי הכרויות יכולים להיות כלי מעולה למציאת אהבה אמיתית שתוביל לזוגיות, והכל תלוי באופן בו אנו משתמשים בהם ובגישה שבה אנו נוקטים: מילוי פרטים בכרטיס האישי כך שייצגו אותנו נכונה,תמונה מתאימה, הדגשה של סוג הקשר אותו אנו מחפשים, שליחה של מסרים מתאימים ושימוש במנגנון החיפוש באתר לצורך סינון חברים שאינם עונים על ההגדרות, הם אלה שיקבעו בסופו של דבר מה תהיינה התוצאות.

נכון שדייט הוא שלב הכרחי בתחילתה של כל מערכת זוגית, אך רבים מהיוצאים לדייטים מאמינים שמה שחשוב זה להשיג כמה שיותר דייטים ושוכחים שהמטרה הסופית שלהם היא לא עוד דייט כי אם זוגיות אמיתית.

השפע המדומה הקיים באתרי הכרויות גורם לנו לצאת לדייט ראשון ולפסול בני זוג פוטנציאליים בגלל דברים פעוטים ביותר "כי תמיד אפשר למצוא מישהו טוב יותר... מושלם יותר...".
הגישה הזאת גורמת לרבים מאיתנו לפספס בני זוג שיכולים היו להתאים לנו אם רק היינו נותנים צ'אנס לדייט שני.

אין תחליף לדייט שני. בדייט הראשון שני הצדדים מתרגשים וכל צד מנסה להרשים את הצד השני וכך קורה שלפעמים הדברים לא ממש זורמים כפי שהיינו רוצים. בדייט שני, שני הצדדים נינוחים יותר, בטוחים יותר בעצמם, ועל כן הוא יכול להוות קנה מידה טוב יותר למידת ההתאמה הזוגית ולהצלחת הקשר בהמשך.

ואם ברושם ראשוני עסקינן, קבלו טיפ נוסף:  רבים נוטים להמעיט בחשיבותה של שיחת הטלפון הראשונה ומאמינים שהרושם הראשוני נקבע רק בזמן הפגישה הראשונה, אבל זאת טעות. בין אם הכרתם דרך אתרי הכרויות או דרך חברים, הרושם הראשוני נקבע כבר בשיחת הטלפון הראשונה ופעמים רבות היא זאת שקובעת האם בכלל יהיה דייט או לא.
אמנם "אין טוב ממראה עיניים", אבל פעמים רבות שיחת טלפון לא מוצלחת תגרום לכך שלא יהיה דייט בכלל, ואז "מראה העיניים" הופך ללא אקטואלי בכלל.

אז קחו לתשומת ליבכם ושיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ILDate.net - המקום שלכם למציאת אתרי הכרויות חינם, השוואה בין אתרי הכרויות בישראל ובנוסף טיפים להצלחה באתרי הכרויות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ILDate - הכרויות חינם

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות14/04/121200 צפיות
לכאורה, אין דבר קל יותר מאשר להכיר מישהו או מישהי חמודים באתר הכרויות או בכל מקום אחר ברחבי האינטרנט ולקבוע להיפגש לדייט. העניין הוא שבדרך כלל, הקשר, שעוד לא התחיל, מסתיים במפח נפש ובאכזבה מסוימת, ולא תמיד בגלל חוסר התאמה. מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות בנידון?

מאת: ILDate - הכרויות חינםהכרויות05/12/111047 צפיות
כולנו יודעים שהיום, האינטרנט היא הזירה החמה להכרויות. פעם, היינו מכירים בני / בנות זוג פוטנציאליים בלימודים, במקום העבודה או דרך משפחה וחברים. היום, כל אותם פנויים ופנויות נמצאים באתרי ההכרויות. השאלה היא איך עושים את זה נכון?

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202813 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193546 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153021 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153167 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica