חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השימושים לאישורי נוטריון

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומנהל11/12/20116909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אישורי נוטריון הם אישורים הניתנים במשרדי נוטריון בתל-אביב, ובכל רחבי הארץ. נוטריון בתל אביב מעניק שירותים מאפשרים ביצוע של תרגום נוטריוני על ידי נוטריון אשר שולט ברמת שפת אם בשפות המקור ושפת היעד של המסמך.

אישור נוטריון מאפשר לקבל אסמכתא למהימנות ונכונות של המסמך על פי חוק הנוטריונים, אשר נחקק בישראל בשנת 1976, מעניק לנוטריונים בארץ את הסמכות המשפטית החזקה ביותר בכל הקשור לתרגום ואישור מסמכים. שירותי נוטריון בתל אביב כוללים עריכת אישורי נוטריון וכן תרגום מסמכים שונים כגון תרגום צוואות ומסמכים משפטיים, אישור על תרגומי מסמכים והעתקי מסמכים, חוזי שכירות והסכמי ממון, תעודות רשמיות כגון תעודות נישואין או תעודות לידה ועוד. חתימת נוטריון על מסמכים מהווה אישור על זהות חותם המסמך והנכונות שלו, וכן האישור מעניק אסמכתא לכך שהמסמך נחתם מרצונו החופשי של החותם.

חשיבות הדיוק בביצוע אישורי נוטריון ועבודת נוטריון ובין השאר בעבודת תרגום נוטריוני של נוטריון בתל אביב או בכל מקום אחר, היא גדולה, ועליו להקפיד במיוחד על הפרטים הקטנים ולהימנע מטעויות, על אף שכל נוטריון הוא עורך דין ישנם הבדלים בין עורך דין לנוטריון מוסמך, כאשר מקצוע עריכת הדין נחשב לפרטי.

אם בידי נוטריון הסמכות להעניק את מגוון האישורים השונים ביניהם תרגום נוטריוני עבור: יפויי כוח, אימות הסכמי ממון, אישור תעודות לימוד, תעודת פטירה, כאמור תרגום נוטריון ועוד. בעוד עורך דין הסכם ממון יקבל תוקף משפטי אך ורק לאחר אישורו של נוטריון לאימות ההסכם.

בידי נוטריון, כמו גם נוטריון בתל אביב,  סמכויות חשובות ביותר שבעיקרן מתמקדות במתן אישורי נוטריון וביניהם, תרגום נוטריוני. בשל כוחם המשפטי הרב של האישורים הנ"ל המהווים כראיה כבדת משקל והעלולים לפגוע בצדדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עו"ד ונוטריון רם אפרתי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוטריון רם אפרתי

מאת: נוטריון רם אפרתישירותים לעורכי דין01/10/141078 צפיות
השנים הראשונות בבית הספר הן בעלות משמעות מיוחדת לילד, וקריטיות להתעצבותו כאדם בריא פסיכולוגית. בשנים אלו מתרחש עיצוב משמעותי של הערך העצמי, נרכשות באופן מתודי מיומניות למידה, מופנמים נושאי לימוד בסיסיים וחיוניים להמשך ההבניה הלימודית, ומשתכללת היכולות לפעול לבד, בקבוצה וכחלק ממערכת. לכן אבחון ליקויי למידה בתקופת חיים זו יכול לסייע מאד לתמודדות עם קשיים, להעניק להם פתרון נדרש בזמנו, ליידע את הסביבה ואנשי המקצוע כמו מורים ומשרד החינוך בדבר הקשיים הממשיים מולם הילד מתמודד במהלך הלימודים ולתרום למת

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141409 צפיות
כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדנו. אנו רוצים שיגשימו אפשרויות שלא היו לנו, שיהיו חברותים ובטוחים, שיתקדמו בניתור במעלה החווקים בסולם החיים, שיתמסרו לעניין השכלתי ומקצועי, ושיגדלו להיות מבוגרים שלמים ומאושרים. על מנת להגשים את השאיפות הללו ולתרום להתפתחות הילד שלנו באופן מיטבי עלינו להיות ערניים לכול קושי שילדנו מבטא, קושי לימודי או תפקודי, חוסר חשק ניכר להתמודד מול מטלות לימודיות, וקשיים שהמערכת הלימודית והמורה בראשן מזהים בהתמודדות של הילד בכיתה.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141182 צפיות
בין מימוש הפוטנציאל הלימודי שלנו ויכולתנו להגשים את אותו פוטנציאל במציאות עומדים לנו לעיתים לרועץ לקויות למידה שונות והפרעות קשב וריכוז. על מנת לשחרר את הפוטנציאל הטמון בנו, ולתת לו ביטוי מלא במציאות יש לטפל בלקויות הלמידה, לאבחנן ולתת להם מענה ספציפי, לצד אבחון הפרעות הקשב והריכוז ומתן טיפול מתאים. אבחון TOVA - Test of Variables of Attention, מתמקד באבחון המצאות ורמת השפעתה של הפרעת הקשב והריכוז הידועה גם בשם ADD , ובדיקה האם הפרעה זו משולבת גם עם היפראקטיביות, שילוב הנקרא ADHD

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141143 צפיות
בחיים ישנן צמתים חשובים שלצליחתם אנו צריכים אישור פורמלי המעיד על תקפותם החוקית. זה נכון למסמכי לימודים המעידים על השכלתנו והכשרתנו, למסמכים המעידים על הסטטוס האישי שלנו כזוג, שארי בשר וכדומה, לויזה, לקבלת משכנתא ועוד. עורך הדין האחראי על מתן תוקף פורמלי לנתונים הללו הוא הנוטריון המוסמך על פי חוק לסקור ולחתום כמעיד על מיהמנותם של הנתונים.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141097 צפיות
עבודת הנוטריון מצריכה שליטה בהבנת החוק, אמינות אולטימטיבית, יכולת לתרגם למספר גדול של שפות, וקפדנות דקדקנית שחלה על קוצו של יוד. לכן על מנת לבחור נוטריון עליכם להקפיד על בחירת משרד בעל ניסיון מוכח בתחום, גישה שירותית מחויבת ללקוח, ומוניטין שמקנה למסמך שלכם ערך אמתות לא מעורער. משרד כזה של נוטריון בתל אביב שאסור לכם לוותר על שירותיו הוא משרדו של רם אפרתי. המשרד עונה על כול הפרמטרים של אמינות, ניסיון, וקפדנות מקצועית, ומוסיף לה גם ערכי שירות אדיב ואיכפתי, ואפשרות יעוץ בדרישות החוק ועריכת המסמכים

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141044 צפיות
נוטריון הוא מי שמורשה על פי החוק לאשר מסמכים חיוניים למיצוי מהלכים בחיינו. אישורי נוטריון מעידים על מהימנות המסמכים המוגשים לרשויות השונות בארץ ובחו''ל, על אמיתותם, ועל זהות מי שמגיש אותם כזהות אמת של בעל המסמכים. הנוטריון הינו עורך דין בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בשדה המשפט הרגיל, שלאחריהם רכש השכלה נוספת ומעמד חוקי לאמת ולהעיד על אמיתות המסמכים המוגשים לו. אם דרוש לכם נוטריון בתל אביב רם אפרתי הוא האיש שלכם. לעו''ד אפרתי ניסיון של למעלה מ-22 שנים בייצוג משפטי מול ערכאות שונות.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/09/141201 צפיות
בשביל להבין מה הם אישורי נוטריון יש צורך להבין קודם מיהו הנוטריון. הנוטריון הוא בעצם עורך דין, כזה שהוסמך לפי החוק לחתום על מסמכים שונים, מסמכים שמוצגים בבית המשפט כאילו עורך הדין עצמו הגיע ונתן עדות חיה. הצורך באישורים הללו נבע מכך שלא תמיד עורך הדין יכול להגיע לבית המשפט ולהעיד באופן פיזי וכן הבאה של עורך דין להעיד כרוכה לעיתים בעלות לא מבוטלת ולכן אישורים נוטריוניים הם מעין תחליף לעדות עצמה וכך הם מתקבלים בבית המשפט.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומנהל

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל20/11/222458 צפיות
קיבלת התראה על קנס מינהלי? בנית ללא היתר? חשוב לדעת את החוק בעניין קנסות מנהליים ,קנס קצוב ובעניין שימוש שלא ע"פ היתר הבנייה. חשוב גם לדעת שעומדים בפנייך מספר אםפשרויות בכדי לצמצם את ה"נזק" ולהמנע מקנס מינהלי. וגם אם קיבלת קנס מינהלי עדיין יש מה לעשות- לא סוף פסוק!

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל22/10/222197 צפיות
הסרת צו למבנה מסוכן קיבלתם בדואר צו הריסה למבנה מסוכן מהרשות המקומית? לקבלת הצעת מחיר מהירה להסרת צו למבנה מסוכן כנראה שהמבנה עבר ביקורת של מהנדס העירייה והוא נחשד כמסוכן לציבור או לדיירים בו. יש מה לעשות! בודקים ומתחילים בתהליך של הסרת צו למבנה מסוכן.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל31/08/222277 צפיות
חריגת בניה הינה מושג שגור המתייחס למה שמוגדר בחוק התכנון והבניה, בסעיף 203, כעבודה ו/או שימוש אסור: + עבודה אסורה מוגדרת בחוק כ ״בנייה או עבודה הטעונה היתר שנעשתה בלא היתר או בניגוד לתנאי היתר״. + שימוש אסור מוגדר כ ״1. שימוש במקרקעין הטעון היתר שנעשה בלא היתר, או בניגוד לתנאי היתר או שימוש במקרקעין בניגוד לתכנית; 2. שימוש בעבודה אסורה״.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/05/222641 צפיות
מילון מונחים גולש יקר, האתר של קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה מעניק לך מידע כללי עדכני ודינמי , ומידע נקודתי בתחומים ההנדסיים השונים ובהם רשוי ופקוח על הבנייה ותכנון בשילוב מפות גאוגרפיות עדכניות ומדויקות. בחלון זה תוכל לקבל מידע על מונחי יסוד בתחום ההנדסי / גאוגרפי ומידע אודות יכולות המערכת בתחומים שונים. להלן תאור של מספר מונחי יסוד שיקלו עליך את הגלישה

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/03/222791 צפיות
עיריית תל אביב-יפו עושה מאמצים רבים לאתר עבירות בנייה, פיצול דירות או שימוש בלתי חוקי בנכסים ולטפל בהן. במקרה בו קיים חשד בנושאים אלו, אנא מלאו טופס תלונה ואנו נבדוק את החשדות ובמקרה הצורך ננקוט בדרכי אכיפה שונות. המחלקה יכולה להמליץ על תביעה משפטית המבוססת על הנתונים המצויים בידנו לצורך הוכחת ביצוע עבירה. לשם כך, חשוב שתתארו את כל פרטי המקרה ותציינו את פרטיכם המלאים (שם מלא, מספר טלפון, דואר אלקטרוני) על מנת שנוכל לעדכן אתכם בסטטוס הטיפול בפנייתכם. הטיפול בפניות למחלקת פיקוח על הבנייה נעשה בכפוף לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל03/08/211700 צפיות
אנו משרד בנימין קלינגר שמחים לבשר כי לאחר מחקרים ו מאמצים רבים רשמית: אושרה "חלופת שקד" לתמ"א 38; "מתווה אופטימלי שגובש לאחר תהליך חשיבה מעמיק" החלופה כוללת בין היתר גם התייחסות ל"קביעת כללים לעניין חבות בהיטל השבחה על תוכניות" – נושא שלא עמד במרכז מסיבת העיתונאים בחודש שעבר, שבה הכריזה השרה שקד על התוכנית פחות מחודש לאחר ההכרזה – אושר התיקון לחוק התכנון והבנייה של שרת הפנים, הוא "חלופת שקד" לתמ"א 38.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל21/06/211796 צפיות
שמים סוף לבירוקרטיה- אז אתם שואלים איך עושים את זה? כל בעל עסק, חברה או תאגיד אשר ניסה לפנות בעבר לרשויות עבור רישיונות, היתרים וכיו"ב, וודאי נתקל בבירוקרטיה העצומה שמשמעותה קשיים רבים בדרך, ובזבוז מיותר של זמן וכסף, ולעתים קרובות אף פנייה למגוון אנשי מקצוע ששירותיהם אינם מצליחים לזרז את התהליך מול הרשויות. כתוצאה מכך, בעלי עסקים שונים נוטים להתייאש ואף לא לפנות מלכתחילה לרשויות, וע"י כך מסתכנים בעבירה על החוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica