חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת בר לאירועים

מאת: לה פמיליההפקות אירועים14/12/2011635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת בר לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע, תצטרכו לשכור ציוד שישמש אתכם הן מבחינה פונקציונאלית וכן מבחינה ויזואלית סגנונית. ציוד זה אשר תמקמו במרכז האולם או גן האירועים, צריך להיבחר בקפידה וזאת משום שהוא זה שיוסיף לאירוע שלכם את הנופך הסגנוני המועדף עליכם.

תוכלו לבחור ציוד המשדר יוקרה ומנגד תוכלו לבחור ציוד המשדר סולידיות מודרנית, כל זאת בהתאם להעדפה האישית שלכם. בחירת ציוד אשר ייבחר בקפידה בהתאם לאופי האירוע ולהעדפותיכם, יוסיף לאירוע ולא יגרע ממנו וכך גם תהיו מרוצים מההשקעה הכספית שביצעתם.

אם תתפשרו ותחליטו לשכור ציוד בר לאירועים זול, קחו בחשבון כי פעמים רבות הציוד יהיה עשוי מחומרים לא איכותיים או עיצוב אשר אינו תואם לאירוע, דבר אשר יכול לפגום באירוע כולו.

בבואכם לחפש חברה ממנה תשכרו את ציוד הבר לאירוע המשמח שלכם, בקשו ממנה הצעת מחיר.

לעולם אל תסגרו עם החברה הראשונה איתה שוחחתם.

אפשרו לעצמכם לבחון אופציות נוספות, גם אם מהלך זה דורש מכם עוד קצת זמן.

כיצד לבחור את החברה

אם הבנתם שאתם מעדיפים חברות מסוימות על פני חברות אחרות ,אך עדיין לא החלטתם מאיזו חברה אתם מעוניינים לשכור את השירותים, בקשו מהחברות לצפות בתמונות מאירועים קודמים בהם השתמשו בציוד שלהם. תמונות אלו ישקפו עבורכם את אווירת האירוע ותוכלו להתרשם מהציוד.

בנוסף, בקשו לקבל המלצות מידי בעלי שמחה קודמים שהשתמשו בשרות החברה, ואם לחברה יש מכתבי תודה בקשו לקרוא אותם.

רבים מתביישים לבקש טלפונים של לקוחות קודמים ולא מתקשרים לשם קבלת חוות דעת, וזה בעוכריהם.

אל תתביישו ודעו כי בעלי החברה מורגלים לספק רשימה של לקוחות קודמים ואם השרות שלהם טוב, הם ישמחו לספק לכם אינפורמציה זו.

חשבו רגע. אם היה מצלצל אלכם אדם אנונימי ושואל אודות חברה שאת שרותיה שכרתם בעבר, האם הייתם מספקים לו תשובות בשמחה או מתעצבנים על שיחת הטלפון הזו? הרי לכם התשובה.

איכות ולא רק כמות

בין אם אתם מתכננים אירוע גדול או קטן, חשוב שתקפידו כי הציוד שאתם שוכרים יהיה איכותי ותקין.

נסו לדמיין רגע סיטואציה בה אתם מגישים לאורחים כוס שתייה והיא סדוקה, או צלחת עם כתמי אוכל שאינם יורדים וכן הלאה. בחנו את טיב הציוד שאתם שוכרים כדי למנוע אי נעימויות במהלך האירוע.

מן הסתם אין אתם יכולים לעמוד כל האירוע על יד הבר ולוודא שהציוד תקין, אך אם הזמן מאפשר לכם זאת, לפני מועד האירוע שלכם ולפני סגירת חוזה עם החברה המיועדת, גשו לאירוע של משפחה שהזמינה ציוד לבר וצפו בכל המתרחש, תוך שימת לב מרבית לציוד, איכותו ותקינותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לה פמיליה הינה חברה צעירה ודינמית המציעה שירותי מזון לאירועים שונים ומגוונים. בין מוצרי החברה נמנים: דוכני מזון, עגלות קפה, עגלות גלידה, בר להשכרה פוקצ'ות, דוכני בייגל ועוד רעיונות רבים וחדשניים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לה פמיליה

מאת: לה פמיליהבר אירועים15/02/11950 צפיות
המשותף לרוב האנשים הוא שהם מעוניין לערוך אירוע כמה שיותר מפואר ובלתי נשכח. מרבית האירועים בשנים האחרונות אינם מסתיימים רק בחופה או טקס בר מצווה ואפילו בריתות הפכו בשנים האחרונות לאירועים מפוארים עם תוספות מרשימות ומגוונות. כיום, כל אירוע ואין זה משנה היכן הוא מתקיים, אם בבית, בחצר, בגן אירועים או סתם במבנה מושכר, מתרחש כאשר תמיד האטרקציה המרכזית והמושכת ביותר היא בר לאירועים.

מאת: לה פמיליהבר אירועים27/06/101436 צפיות
קפה היה מאז ומתמיד חוייה מרכזית בתרבות הפנאי של ישראלים, ובשנים האחרונות אנו חווים עליה בביקוש לקפה גורמה איכותי. גם כשמתרחקים מבתי הקפה האהובים, או מאירועים יוקרתיים וכנסים מקצועיים שמארגניהם משקיעים באורחים, תוכלו למצוא עגלות קפה גורמה איכותיות, המציעות לקהל הרחב אפשרויות מרגשות לקפה אמיתי, טוב, שהוא חוויה של ריח וטעם.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195921 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193007 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182286 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181480 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181576 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181600 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181722 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica