חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות קפה - פינה של אושר באירועים יוקרתיים

מאת: לה פמיליהבר אירועים27/06/20101433 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קפה היה מאז ומתמיד חוייה מרכזית בתרבות הפנאי של ישראלים, ובשנים האחרונות אנו חווים עליה בביקוש לקפה גורמה איכותי. גם כשמתרחקים מבתי הקפה האהובים, או מאירועים יוקרתיים וכנסים מקצועיים שמארגניהם משקיעים באורחים, תוכלו למצוא עגלות קפה גורמה איכותיות, המציעות לקהל הרחב אפשרויות מרגשות לקפה אמיתי, טוב, שהוא חוויה של ריח וטעם.

כל אירוע יוקרתי ישתדרג באמצעות קפה איכותי המוצג בגאווה על גבי עגלות קפה מרשימות, הכוללות שלושה אלמנטים המשתלבים יחדיו - הבריסטה, הקפה עצמו וכן עיצוב העגלות .

בריסטה זה לא סוג של קפה - זה המפעיל !

בריסטה נשמע אולי כמו סוג של קפה או שם של מכשיר לטיהור מים, אבל לא כך הוא - בריסטה הוא אומן מקצועי המתמחה בהכנת קפה במכונת אספרסו. מקור המילה בשפה האיטלקית (המקום ממנו מגיעים כל מותגי הקפה השווים). בריסטה הוא תואר המוענק למקצועני קפה אמיתיים - שלמדו את אומנות הכנת הקפה, מתמצאים בסוגי הקפה השונים ומכירים את הדרכים הטובות לטפל ולהתייחס אליהם בכבוד המגיע להם. רק תגידו לבריסטה לפרק מכונת קפה, והוא יעשה את זה בשלושים שניות (בדיוק כמו בגולני...). בריסטה, או ברמן קפה, הוא גם התפקיד שמאייש האדם שמאחורי עגלות קפה איכותיות ויוקרתיות, המאובזרות בציוד המתקדם ביותר, ומגישות קפה איכותי אמיתי שנארז ונטחן בתנאים האידיאלים בשבילו (דקה לפני שנמזג, כמובן).

כיצד מובטחת איכות הקפה הגבוהה בעגלות קפה ?

עגלות קפה של חברות איכותיות מחזיקות פולי קפה משובחים ביותר, בעלי ארומה מצוינת, השומרת על טיבה גם כשהיא נמצאת על עגלות קפה ולא בבית קפה קטן בסימטה קטנה ברומא... כיצד מובטחת איכותו הגבוהה של ספל הקפה שאנו פוגשים באירועים ?

ראשית, בכדי להשיג קפה טוב, מבוצעת הטחינה שלו על גבי העגלה, על מנת שלא לפגום בטריותו, שהלא ידוע כי חיי הקפה מתקצרים ככל שעובר זמן מרגע טחינת הפולים. כאשר מבוצעת טחינת הקפה במקום, זו הדרך האידיאלית לקפה איכותי.

בעת הכנת קפה חשוב מאוד גם סוג המכונה שנעשה בה שימוש - בעגלות קפה מוצבות מכונות המצויות בקו הראשון של מכונות קפה בעולם כיום - מכונות איכותיות, המשלבות את גרגירי הקפה שזה עתה נטחנו עם מים בטמפרטורה מדויקת, לזמן בישול מדויק ואידיאלי להפקת קפה איכותי - גורמה ממש.

השוס האמיתי - עגלות קפה מעוצבות

עד כה דיסקסנו את נושא הקפה ומי שמגיש אותו, אולם אלה רק שני שלישים מהמשוואה שתבטיח לכם אירוע מוצלח - הגורם השלישי הינו מראה עגלות קפה , עיצובן, וכיצד הוא משתלב בעיצוב האירוע כולו .

עגלות קפה של היום אינן הדוכנים של פעם, המשמימים. כיום תוכלו למצוא עגלות קפה שניתן להתאים את עיצובן למגוון סוגי אירועים וכיווני חשיבה של מעצביהם - מעגלות המעוצבות בסגנון המערב הפרוע, עגלות המעוצבות בסגנון כפרי ומשפחתי, כאלה המעוצבות כדוכנים הייטקיים בקווים נקיים המשדרים יוקרה ואיכות גבוהים, ועגלות קפה המעוצבות בהתאם למותג הקפה שהן מגישות.

כמובן שניתן להתאים ולעצב את עגלת הקפה שתציבו באירוע, כך שתתאים לאופיו באמצעות הוספת אביזרים, בדים בצבעים שונים שיתאימו לצבעי המקום בו אתם נמצאים, ושלל רעיונות נוספים שמעצב המקום ישמח לסייע לכם לממש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לה פמיליה הינה חברה צעירה ודינמית המציעה שירותי מזון לאירועים שונים ומגוונים. בין מוצרי החברה נמנים: דוכני מזון, עגלות קפה, עגלות גלידה, בר להשכרה פוקצ'ות, דוכני בייגל ועוד רעיונות רבים וחדשניים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לה פמיליה

מאת: לה פמיליההפקות אירועים14/12/11633 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע, תצטרכו לשכור ציוד שישמש אתכם הן מבחינה פונקציונאלית וכן מבחינה ויזואלית סגנונית. ציוד זה אשר תמקמו במרכז האולם או גן האירועים, צריך להיבחר בקפידה וזאת משום שהוא זה שיוסיף לאירוע שלכם את הנופך הסגנוני המועדף עליכם.

מאת: לה פמיליהבר אירועים15/02/11946 צפיות
המשותף לרוב האנשים הוא שהם מעוניין לערוך אירוע כמה שיותר מפואר ובלתי נשכח. מרבית האירועים בשנים האחרונות אינם מסתיימים רק בחופה או טקס בר מצווה ואפילו בריתות הפכו בשנים האחרונות לאירועים מפוארים עם תוספות מרשימות ומגוונות. כיום, כל אירוע ואין זה משנה היכן הוא מתקיים, אם בבית, בחצר, בגן אירועים או סתם במבנה מושכר, מתרחש כאשר תמיד האטרקציה המרכזית והמושכת ביותר היא בר לאירועים.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161935 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143105 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131826 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131804 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131715 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131757 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131757 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica