חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אורלנדו עיר השעשועים

אורלנדו היא אחת הערים שהכי כיף לטייל בה עם ילדים, העיר מציעה אין ספור אטרקציות מגוונות הטובות ביותר שאפשר להציע. רוב הטיולים המאורגנים בארצות הברית כוללים בתוכם גם כמה ימים באורלנדו ולא סתם אז מה באמת יש לאורלנדו להציע לכם?

יוניברסל סטודיו - פארק השעשועים של ענקית הסרטים הוא אחד מהפארקים המושקעים בעולם מתקני הפארק מבוססים על הסרטים אותם יצרו אולפני יוניברסל. בין המתקנים שתמצאו שם פארק היורה,ספיידרמן,מלתעות,הארי פוטר ועוד. קחו בחשבון שלביקור ביוניברסל סטודיו אורלנדו צריך לפחות יום שלם אם לא יותר מכך כמו כן חשוב לדעת שבחופשת הקיץ הפארק עמוס ביותר ותורים ארוכים משתרכים בכל המתקנים(ניתן לקנות כרטיס שאיתו לא עומדים בתור והוא עולה בערך 40 דולר יותר)

אפקוט סנטר - פארק השעשועים מבית היוצר של חברת הסרטים המצויירים דיסני. הפארק הוא חוויה אדירה עם כי מתאים למשפחות עם ילדים עד גיל 15 (בניגוד לפארקים אחרים שמספקים בילוי וחוויה לכל גיל)

אולפני אמ.גיאמ - גם פארק זה הוא מבית היוצר של אולפני דיסני אך לדעתי מושקע יותר ופונה ליותר אנשים, במקום רכבות הרים,סימולטרים בתלת מימד,מתקני מים ועוד

עוד כמה אטרקציות באורלנדו שכדאי לכם לסמן ביומן:

מרכז החלל קנדי,דיטונה 500 מרוץ מכוניות,ריפליס תאמינו או לא,חווית הטיטאניק

בביקור באורלנדו מומלץ לשכור רכב שכן לא כל המקומות בהם תרצו לטייל קרובים אחד לשני והדרך הפשוטה והקלה ביותר להגיע ממקום למקום היא בעזרת רכב פרטי.

מלונות באורלנדו - יש לקחת בחשבון שהאטרציה באורלנדו היא לא המלון אם כבר השכרתם רכב עדיף לבחור במלון שלא צמוד לאח מהפארקים שם המחירים עשויים להיות גבוהים בעשרות אחוזים. ישנם עשרות מוטלים ברמה של מלון 3 כוכבים באירופה שנותנים מענה מעולה ומחיר זול.

ההמלצה האישית שלי היא לבקר באורלנדו בחודשים אפריל-יוני שהפארים עדיין לא מלאים ומאפשרים לכם להנות בצורה מקסימלית.

תהנו.

 



תגיות המאמר: אורלנדו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12924 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/121018 צפיות
מי מה מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/121118 צפיות
טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121114 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111177 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111836 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/11999 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205124 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205012 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195472 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195671 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196420 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica