חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים בצפון

מאת: shy3030צימרים15/12/20111079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הכסף לא משקר". אניני הטעם ואוהבי החיים הטובים גם אתם חשבתם על צימרים יוקרתיים בצפון? כבר בהגעה הראשונית למתחם האירוח תרגישו את השלווה והפינוק שמשרה המקום.אין מקום רומנטי יותר מצימר חמים בצפון אל מול נופים קסומים ומרהיבים, ארוחת הבוקר מוגשת ישירות,לצימר נירות ריחניים פזורים להשלמת האווירה המושלמת שאין לה תחליף.

ישנו הבדל בין צימרים יוקרתיים בצפון לבין צימרים בצפון והוא לא מזערי. בצימרים הרגילים ניתן למצוא איבזור מינימאלי מאד הכולל מיטה זוגית,מטבחון,מקלחות ושירותים לא בנפרד, פינת ישיבה וטלויזיה. לעומת זאת ישנם צימרים יוקרתיים בצפון, קודם כל העיצוב יהיה מרהיב ובצבעים מיוחדים ולכל צימר יוקרתיים בצפון יהיה אף סגנון ייחודי משלו.

בנוסף לכך, תמצאו: מיטת אפריון זוגית מוצעת במצעים איכותיים, ג'קוזי זוגי אל מול הנוף הכולל כלי רחצה ריחניים, מגבות וחלוקים רכים. עוד תוכלו למצואמקלחות ושירותים בנפרד, פינת ישיבה זוגית מעוצבת בחן רב, פינת ישיבה סלונית ובה ספות יוקרתיות.

כמובן לא נשכח את מסך הLCD מחובר ללווין או לכבלים ומערכת קולנוע ביתית. מטבח גדול ומאובזר בכל טוב והכי חשוב פינוקי הבית ללא תשלום- בקבוקי יין משובח, שוקולדים איכותיים, פירות ועוד...

אתם יודעים בוודאות שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר כאשר בחרתם צימרים יוקרתים בצפון,קודם כל כי איזור הצפון הוא אחד האיזורים היפים ביותר בארץ. יש את עניין המיקום, שהצפון מרוחק יותר מהערים הגדולות והעמוסות במכוניות ואנשים. הצפון מספק אוויר צח ונקי בשילוב עם טבע עוצר נשימה.

איך לבחור צימר יוקרתיים בצפון? צימרים יוקרתיים בצפון מפוזרים בין מספר אזורים עיקריים:

הגליל המערבי- מלא בהרים, נחלים ועמקים וזהו היעד המושלם לצימר בשילוב הרפתקני. בצימרים ניתן למנות את כפר ורדים,יערה,מנות,מעונה ועוד.אוהבי הים שבנינו יוכלו ליהנות מקילומטרים של חוף,מנהריה ועד ראש הנקרא.

הגליל העליון- איזור הררי מרהיב הכולל את עמק החולה,נחל אכזיב,צוק מנרה. מומלץ לעשות טיול משכשך רגליים בנחל שניר או הליכה על גדות הנחל.

הכנרת- אין כמו יציאה מהצימר שלכם לחופייה המרהיבים של הכנרת, הכנת בשר "על האש", וטבילה במים להירגעות טובה.צימרים יוקרתיים בצפון נועדו לכך.

רמת הגולן- מרוחק ומבודד. השתדלו להזמין צימרים ברמת הגולן המשקיפים על הכנרת, ואם יהיה לכם קצת מזל, בלילה נטול עננים תוכלו לראות את השמיים המרהיבים,ואפילו לבקש משאלה אם תראו כוכב נופל...

צימרים יוקרתיים בצפון,אל תשכחו את התאריך שקבעתם כן?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shy3030

מאת: shy3030צימרים07/11/13782 צפיות
ישנם סוגים שונים של צימרים. הבד משמעותי בין צימרים הוא האם הם בסגנון כפרי או עירוני ובמיקום כפרי או עירוני. הדבר ישפיע על כל מה שתחוו מאותו נופש ומה שתקחו איתכם הביתה

מאת: shy3030צימרים12/06/13800 צפיות
צימרים בצפון - כאשר זוג נוסע לצימר הוא צריך הרבה מעבר למה שהצימר נותן. את הצרכים האמתיים שלכם לא יוכל אף צימר לתת לכם. אתם צריכים רומנטיקה, הבנה, הקשבה, וחיבור כיפי שיביא אתכם לאווירה מושלמת, אם יש לכם את כל זה, אז אסור לכם לוותר על צימרים לזוגות בצפון.

מאת: shy3030צימרים25/11/12883 צפיות
צימרים בצפון - איזור הצפון של ארצנו היפה משופע במקומות לנפוש בהם ולא בכדי: האיזורים מלאים בנופים מרהיבים, בגנים אקזוטיים, בריחות משכרים של הטבע ובעיקר ומעל הכל: הניתוק מהרעש והאינטנסיבי של המרכז.

מאת: shy3030צימרים13/09/121103 צפיות
צימר מפנק ויוקרתי לזוגות, זהו אמרתם יותר מדי. מפני שיותר מזה אתם לא צריכים. כל אחד חייב להתפנק ובמידה ותעשו זאת עם צימר מפנק ויוקרתי לזוגות תצאו עם ידכם על העליונה.

מאת: shy3030תחבורה ורכב - כללי26/04/121087 צפיות
הובלות בירושלים כדאי לעשות עם חברה בעלת תודעת שירות גבוהה ומחירים מתאימים והיגיוניים לכיסים שלנו. הובלות בירושלים הבירה התקשרו עוד היום על מנת לקבל הצעת מחיר.

מאת: shy3030צימרים28/11/11997 צפיות
יש מקומות שמספיק להעיף מבט אחד בתמונות שלהם ואתה מכור, כגון צימרים ברמת הגולן. צימרים ברמת הגולן נמצאים בין הרי הגולן המרהיבים ביופיים לבין הכנרת,מחכים לכם,בחיק הטבע.השקט, השלווה והרוגע תלווה אותכם לאורך כל הנופש.

מאת: shy3030צימרים02/10/11998 צפיות
צימרים לזוגות זו דרך נפלאה לבלות חופשה רומנטית ומיוחדת. קיימים הרבה צימרים לזוגות ברחבי הארץ. בחרו את האזור וצאו לחופשה.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica