חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי נכון עושה לך יחסי ציבור טובים!

מאת: מיכל טלריחסי ציבור17/12/2011878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי נכון עושה לך יחסי ציבור טובים!

ההגדרה של יחסי ציבור היא: "מעשים טובים שמובאים לידיעת הרבים". מההגדרההזו אפשר להבין שצריך שיהיו לנו שני מרכיבים. הראשון הוא מוצר טוב או שירות טובשאנחנו נותנים (רצוי שיהיה מצוין), והדבר הבא הוא להביא אותו לידיעת הרבים. שני אלוקשורים אחד בשני קשר הדוק, ואחד לא יכול להתקיים ללא האחר.

קחו לדוגמא מצב,שבו יש לנו אדריכל מדהים, שיש לו את היכולת לקחת בית חרב ולהפוך אותו לארמוןבמינימום עלויות. אולם חוץ ממנו ומחבריו הקרובים, איש לא יודע על כישוריו אלה. כמהכסף, אתם חושבים, הוא יעשה בחודש?

מצד שני ניקח לדוגמא מדריך טיולים, שמאודמודע לנושא יחסי הציבור ולכן הוא מפרסם את עצמו בכל מקום אפשרי. מוציא פליירים,כרטיסי ביקור, מספר לכולם עד כמה הטיולים שהוא מדריך הם “הדבר”. אולם הוא אינומתמצא היטב במסלולים אליהם הוא לוקח את המטיילים שלו, מתייחס אליהם בקוצר רוח ולאנותן להם את השירות אותו הם ציפו לקבל. כמה זמן, לדעתכם, יעבור עד שיהיה מובטלמעבודה?

מכאן נובע החוק האחד לגבי יח”צ: ”לעולם אל תשתמש בשקרים ביח”צ”.אנשים מגלים את השקרים במוקדם או במאוחר, ובאותו הרגע איבדת את אמונם לתמיד דאגשיהיה לך מוצר טוב וספר את האמת לגביו לכמה שיותר אנשים ובכל דרך שעולה על דעתך.

באילו דרכים ניתן לעשות יח”צ לעסק שלך? בכל דרך אפשרית!

איך תעשה לעצמך יחסי ציבורטובים:
הופעה נאה. אתה מהווה סמל למוצר ו/אוהשירות שלך. הופעה יפה ומכובדת נותנת לך נקודות זכות אצל הלקוח. חיוך רחב וגישהחיובית משפיעה לטובה על הלקוח שלך ועל הערכתו אותך.

לקוחותמרוצים. הם אלו שעושים לך יחסי ציבור מצוינים. לאחר שהלקוח שלך קיבלממך שירות או מוצר מעולה, והיה מרוצה במיוחד, הוא יהיה “שליח ציבור” שלך ויספר לכלמי שרק יבקש, איזה בעל מקצוע מהימן ומיוחד אתה.

סיפוריהצלחה. אותם לקוחות מרוצים ישמחו לכתוב את ההישג שהיה להם מהשירותשלך. סיפור הצלחה כזה, שמפורסם ברבים שווה יותר מכל מודעת פרסומת שתוציא. לקוחותפוטנציאלים, מאמינים הרבה יותר ללקוחות כמוהם מאשר לפרסוםשלך.

הייה נתון יציב. ללקוחות שלך אין הרבה ידעבתחום בו אתה עוסק. אל תחשוש לחלוק איתם את הידע שיש לך. הם יראו בך נתון יציבשאפשר לסמוך עליו. אדם שיש לו תשובות לכל בעיה שיש להם בנושא. כאשר הם או חבריהםיצטרכו את השירות שאתה מספק, אתה תהיה הראשון שיפנו אליו. הם סומכיםעליך.

תן מהידע שלך. דרך טובה עבורך לחלוק אתהידע שלך עם הלקוחות שלך ובכך לעזור להם היא ע”י מגזין עסקי. כאשר הם מקבלים בצורהקבועה, כל חודש מגזין עם ידע מועיל, ודרישת שלום ממך, וכן סיפורי הצלחה, הם זוכריםאותך לטובה ויודעים שאתה מקור מהימן של ידע ומקצועיות.

שירותבשפע. אחרון אך לא פחות חשוב הוא סוג השירות שאתה נותן ללקוחות שלך.שירות בשפע הכוונה היא לשירות ברמה יותר גבוהה ממה שהלקוח ציפה לקבל, יותר גבוההממה שהוא שילם עבורה. אין ספק, הלקוח שלך ירצה לשוב אליך גם בפעם הבאה.

אםאתה מעוניין ששפע של לקוחות יציף אותך, תתחיל להכניס כמנהג את כל הסעיפים שלמעלה.כל אחד מהם חשוב עבורך! רובם אפילו לא עולים לך כסף, אך שווים זהב!

מיכל טלר

אמנות המיתוג והשיווק

050-5940901

www.memchik.com


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל טלר

מאת: מיכל טלרפרסום17/12/11702 צפיות
כל פרסום טוב מתחיל בעריכת סקר נכון. המטרה שלך כמשווק להבין תחילה מה הציבור שלך רוצה! הטכנולוגיה של עריכת סקרים שנותנים לך תוצאות מדויקות לגבי העדפותיו של קהל היעד שלך-הם המפתח להצלחת הפרסום שלך...

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213695 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213661 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213781 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213922 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176457 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica