חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בנימין קלינגר משרד אדריכלים ומהנדסים המתקדם והמנוסה ביותר ביותר לטיפול בבקשות להתרי בניה ושימוש חורג שיודע להצליח גם שאחרים נכשלים

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/20213773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אודות

משרד בן קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי הינו המשרד המוביל בתחום התכנון והבניה המתמחה באדריכלות, הנדסת בנין, תכנון ייעוץ, ייצוג וקידום הליכים מול גורמים מוניציפליים.

משרד בן קלינגר מתמחה באדריכלות, הנדסת מבנים, הוצאת היתרי בנייה, תכנון ערים וסביבה, מיסוי, רישוי עסקים, בקשות לשימוש חורג, והסדרת חריגות בניה.


המשרד מספק מענה ייעוצי ותכנוני למשרדי הממשלה, רשויות, לקוחות פרטיים, עסקיים, משרדי עו"ד, אדריכלים, מהנדסים, חברות בנייה, יזמים, וועדי בתים, חברות ניהול נכסים ואחזקה, רשתות קמעוניות, יבואנים, מושבים, קיבוצים, מתקני צבא, בסיסים, בתי חולים, אוניברסיטאות וחברות נדל"ן.


בכבוד רב, הוענק למשרד בן קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה חותם האמינות הפרמיום של דן אנד ברדסטריט.


למשרד בן קלינגר מחלקה ייחודית המטפלת בהסדרת עבירות בניה, הכשרת חריגות בנייה בדיעבד, ביטול צווי סגירה, ביטול צווי הפסקת עבודה, הסדרים עם הרשויות ובתי המשפט ואף מעסיקה מהמומחים הטובים ביותר בארץ, אשר רובם עבדו בעבר ברשויות השונות
בתפקידים ומשרות בכירות ביותר.

משרד בן קלינגר מספק חוות דעת מומחים לבתי המשפט בתחום התכנון והבנייה, אדריכלות, קונסטרוקציה, ליקויי בניה, התנגדויות להיתר, התנהלות מול הרשויות, חוות דעת בעניין היתרי בנייה, תמ"א 38, רישיונות עסק, שימוש חורג, תשריט בית משותף ועוד.

משרד בן קלינגר מתמחה בהכנה וקידום בקשות לשינוי תב"ע, שינוי יעוד, שימוש חורג, היתרי בניה, תמ"א 38, תוספות בניה, תוספת ממ"ד, קידום בקשות, זירוז הליכים בירוקרטים, יעוץ סטטוטורי, הסדרים והסכמים עם הרשויות, שרותי הנדסה ופיקוח על הבנייה, דיווח כנדרש על עבודה הפטורה מהיתר עפ"י התקנות החדשות.

למשרד בן קלינגר ניסיון רב בהוצאת רישיונות עסק והתרים/ שימוש חורג למסעדות, מפעלי מזון, אולמות וגני אירועים, בתי ספר, גני ילדים, פעוטונים, מכללות וישיבות, מפעלי תעשייה, חברות היי טק ומחשבים, מרכזי קניות וקניונים, בנקים וחברות ביטוח, מכוני יופי ובריאות, בתי מרקחת, חדרי כושר, קאנטרי קלאב, בריכות שחייה, מתקני ספורט, מספרות, מוזאונים, בתי קולנוע, בתי אבות, בתי חולים, מוסדות רפואיים ומרפאות, חדרי ניתוח, יבואני רכב, תצוגה ומכירת רכבים, תחנות דלק, חניונים, בתי מלון, מלוניות, אכסניות, הוסטלים, מחסנים ומרכזים לוגיסטיים, וכן רישיונות לאירועים חד פעמים בכל הארץ.

תחומי הייעוץ והשירותים של קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי:

רישוי עסקים, היתרי בנייה, תוכניות לרישיון עסק, הגשה וליווי אישי עד קבלת רישיון העסק, תאום ביקורות וקבלת אישורים, הנדסה, משטרה, משרד הבריאות, איכות הסביבה, כיבוי אש וכל שאר הגורמים, טיפול בקבלת כל סוגי רישיונות העסק, יצרן, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, גני אירועים, סופרמרקטים, מבנים ארעיים, במות בידור ותרבות, אכסניות ובתי מלון.

בתי מרקחת, גני ילדים, טיפול וזירוז בקשות תקועות ומיוחדות, פתרונות יצירתיים לבעיות סבוכות, רישיון עסק זמני, בקשות לשימוש חורג, היתרי בנייה, הכשרת חריגות בנייה, סיוע בקבלת טופס 4 ותעודת גמר.


אישורי עירייה להעברה בטאבו /אישור לרשום משכנתה גם במצב של חריגות בנייה ופיצול דירות ללא היתר.

הסרת מסוכנות ממבנים מסוכנים. מסוכנות קונסטרוקטיבית ובריאותית.


מתמחים במבנים לשימור, הכנת תיקי תיעוד וקבלת היתרים במבנים לשימור.

משרד בן קלינגר מטפל בהפחתת חיובי הארנונה של מגוון חברות וארגונים, הן באלה הנמנים עם הגדולים בארץ והן בעסקים קטנים ובינוניים, הנהנים מיחס אישי צמוד.
משרד בן קלינגר מטפל בהפחתת חיובי אגרות והיטלים שוטפים של חברות הבנייה וכן יזמים פרטיים,

למשרד בן קלינגר מחלקה המטפלת בהפחתת מיסים, הפחתת ארנונה, הפחתת היטלי השבחה, ביוב, תיעול, אגרות בנייה ופיתוח. בעזרת כלכלנים, שמאים ועורכי דין מהמובילים בתחום.

במקרים רבים חלק גדול משכ"ט מבוסס על בסיס הצלחה.

ייעוץ וייצוג אדריכלי והנדסי בוועדות ערר, הנדסת מבנים, היתרי בנייה וליווי מול הרשויות.

הסדרת חריגות בנייה, ביטול צווי הפסקת עבודה, ביטול צווי הריסה, צווי סגירה, טיפול בהכשרת דירות מפוצלות/ מחולקות.

ייעוץ בטיחות, נגישות, איכות הסביבה, אינסטלציה, כיבוי אש, שירותי מודד מוסמך, שירותי שמאות מקרקעין, ייעוץ ברישוי עסקים ומקרקעין - כל היועצים תחת קורת גג אחת.


ביקורת ליקויי בנייה, בדק בית וחוות דעת לבית המשפט.


ייעוץ וסיוע בנושא רישיונות יבוא למוצרי מזון, תרופות, קוסמטיקה ומשקאות, ייעוץ וייצוג בנושא רכישת והשבחת נכסים, הפשרת קרקעות ושטחים חקלאיים, הפיכת קיבוצים לישובים קהילתיים וייצוג מול מנהל מקרקעי ישראל לקבלת פיצוי כספי מרבי, טיפול ובקשות להפחתת
אגרות וקנסות.

מחיקת הערות אזהרה בגין צווי הריסה מנסח הרישום, חיזוק מבנים לעמידה בפני רעידות אדמה-תמ"א 38, בדיקות חוזק מבנים ואישורי יציבות, שרותי בוררות וגישור מקצועיים בתחום התכנון והבנייה לרבות תמ"א 38.

יועצים מומחים מטעם בתי המשפט.

דיווח על עבודה פטורה מהיתר על פי התקנות החדשות וגיבו במקרה הצורך מול מחלקת הפיקוח על הבנייה ובבתי המשפט.

היתרון של משרד בן קלינגר הינו טיפול וייצוג בכל ההליכים הביורוקרטיים, תוך שימוש בידע, ניסיון רב ביותר בהכרת המערכות על בורין ברשויות ומשרדי הממשלה מכל סוג:


עיריות, רשויות מקומיות, רשויות אזוריות, ועדות מקומיות ומחוזיות, בתי המשפט, משרדים ממשלתיים, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה, משרד הפנים, ועדות ערר, משרדי שלטונות המס, המוסד לביטוח לאומי, המשרד לבטיחות ולגהות, משרדי הטאבו, מכון התקנים, מנהל מקרקעי ישראל ומועצות מקומיות.


משרד בן קלינגר מעניק לקהל לקוחותיו שירות אישי, מתחשב, איכותי, מקצועי, מהיר, אמין ודיסקרטי.


יתרון רב בהיכרות מעמיקה עם הפרוצדורות והבירוקרטיה ברשויות השונות תוך זירוז הליכים וחיסכון בכסף רב.


הטיפול הינו אישי וצמוד לכל לקוח בהתאם לצרכי העסק.


בן קלינגר מנהל המשרד והבעלים של משרד קלינגר בהכשרתו יועץ בכיר לעניינים מוניציפליים, תכנון בנייה ורישוי עסקים נבחר על ידי המשרד לביטחון פנים לסייע בקידום הרפורמה של היתרי בנייה, רישוי מקוון, רישוי עסקים ושנויים להפחתת הנטל הרגולטורי על בעלי עסקים.


למשרד בן קלינגר הוענק בכבוד רב חותם האמינות הפרמיום של דן אנד ברדסטריט.

מנהלים בקלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין

בנימין קלינגר - בעלים

שנת לידה: 1961.

השכלה: מהנדס מבנים, אדריכל, מנהל עסקים, ד"ר משפטים.

תפקיד נוכחי: בעלים, מנכ"ל, יועץ מוניציפלי.

תפקידים נוספים: בעלים של קלינגר ניהול בע"מ, קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה, קלינגר יעוץ מוניציפלי, קלינגר השבחת נדל"ן, בן קלינגר אדריכלות והנדסת מבנים.

תחומי התמחות: תכנון ובניה, אדריכלות, הנדסה, לקוי בנייה,מיסוי עירוני/ארנונה,
חבר בארגונים: NFPA

פעילות התנדבותית למען הקהילה: מנטור במרכז האקדמי פרס

https://www.pac.ac.il/?CategoryID=818&dbsRW=1

https://www.facebook.com/KlingerBen/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=519469800

סיוע בנושאים הומניטרים פרו בונו

שפות: אנגלית, גרמנית, עברית

ותק בתפקיד: 32 שנה

דוא"ל: klinger_b@bezeqint.net

נתונים עסקיים

ח.פ./ע.מ 057096422

ישות משפטית עסק בבעלות יחיד

ותק: 38

אופי פעילות שירותים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קלינגר בנימין יועץ בכיר לתכנון בנייה ורישוי נייד 0523-888813
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בנימין קלינגר

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון25/07/232399 צפיות
הרבה לקוחות מגיעים למשרדינו לאחר שקבלו צו הריסה למצללה או גגון שחשבו בתמימות רבה שבנייתה אינה דורשת היתר בנייה . כן "חוק הפרגולות" תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה קיבל תוקף והרבה עבודות פטורות מהיתר. ההנחיות די ברורות אך הרבה אזרחים לא מודעים למדניות העיריה או המועצה המקומית שצריכים להצמד אליה. כן ויש גם את תוכנית העיצוב הסביבתית .

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון25/07/232532 צפיות
התהליך מחייב אותנו לעבור מספר שלבים עד לקבלת ההיתר. השלב הראשון הוא בדיקת מידע, שלב בו אנו בודקים מול המועצה המקומית האם בכלל קיימת אופציה לתוספת בניה מצד המועצה המקומית ואגף השיכון והבינוי.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232623 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222799 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל20/11/222476 צפיות
קיבלת התראה על קנס מינהלי? בנית ללא היתר? חשוב לדעת את החוק בעניין קנסות מנהליים ,קנס קצוב ובעניין שימוש שלא ע"פ היתר הבנייה. חשוב גם לדעת שעומדים בפנייך מספר אםפשרויות בכדי לצמצם את ה"נזק" ולהמנע מקנס מינהלי. וגם אם קיבלת קנס מינהלי עדיין יש מה לעשות- לא סוף פסוק!

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון18/11/222533 צפיות
הרפורמה בתכנון, רישוי ובניה במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה קבעה לוחות זמנים לתהליכי רישוי שונים עבור רשות הרישוי ומכון הבקרה וזאת במטרה לקצר, לייעל ולפשט הליכי רישוי בניה. לצורך כך וכחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, בשנת 2016 הושקה מערכת רישוי זמין של מנהל התכנון המאפשרת הגשת בקשה להיתר בניה באופן מקוון. תהליך הוצאת היתר בניה לא אמור לארוך זמן רב לפי זמני המערכת, אך בפועל פרק הזמן מתארך כתוצאה מהתנהלות לקויה של הועדות ו/או של המבקש. במאמר זה נציג את פרקי הזמן המפורטים בחוק ואת פרקי הזמן המיושמים במציאות עד לקבלת היתר בניה. נציין שהזמן הממוצע היום לקבלת היתר בניה על פי לשכת האדריכלים הוא מעל שנתיים וחצי, הזמנים הרשומים מטה הם הזמנים של משרדים אשר מומחיותם היא הוצאת היתרי בניה. משרד קלינגר בנימין הינו המשרד היעיל ומהיר ביותר בקבלת היתרי בנייה.

מאת: בנימין קלינגרמו"מ16/11/222312 צפיות
דירת מגורים בראי העליון שדחה את עתירת רשות המסים פה אחד-פסיקה זו מחזירה עשרות אלפי דירות מגורים בישראל להיכנס לגדר דירת מגורים, על פי הפרשנות של החוק במשך עשרות בשנים, לפיה מבחן העל בחוק מיסוי מקרקעין הוא מבחן השימוש, ולא קיומה של תב״ע מתאימה או רישום בטאבו. העליון (14.11.2022), גם הפעם, אישר את החלטת ועדת הערר ודחה את ערעור המדינה בעניין שטיין (ע״א 1073/20): הסוגייה המרכזית שנדונה האם דירת מגורים המשמשת למגורים, ואולם אין לה היתר מתאים כחוק לשימוש למגורים, חרף שימוש בה למגורים ובידיעת העירייה, האם בעת מכירתה ניתן לקבל בגינה פטור ממס שבח או חישוב לינארי מיטיב במסגרת סעיף 48א(ב2) לחוק?

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213690 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213655 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213918 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176456 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאת: ישראל רף יחסי ציבור29/12/162986 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים עם מתנות ממותגות את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן ישנם מוצרי פרסום שיכולים למתג את העסק שלכם בכדי לבדל אותו מעשרות המתחרים המשתתפים בכנסים ואירועים עסקיים. פרטים בהמשך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica