חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים בניו יורק

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל18/12/20111385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העיר ניו יורק מלאה בבתי מלון מכל סוג. לאנשים בעלי תקציב בלתי מוגבל, ישנן מלונות שהמחיר לילה יכול להגיע גם ל-3000 דולר ללילה. גם המלונות שנחשבים ליקרים פחות - 4 כוכבים - הם יקרים יחסית לכיס הישראלי ומתאימים בעיקר לאנשי עסקים שנוסעים על חשבון החברה. העיר ניו יורק יקרה, אבל ניתן למצוא בתי מלון טובים ומחיר סביר. נתחיל ממלונות מומלצים יקרים ונעבור לזולים יותר.

peninsula - מלון אהוב במיוחד על רוג'ה פדרר שנוהג להשתכן במלון בזמן טורניר הטניס בניו יורק. המלון נמצא ברשימת המלונות המובילים בעולם.

the four seasons - על הסנטרל פארק. מלון בעיצוב עתיק ומפואר. במלון חדרים שנראים כמו ארמון. חדר לילה בסוויטה יכול להגיע גם ל-3000 דולר

the lowell - מלון בוטיק קטן עם שירות אישי לכל אורח. במלון פחות ממאה חדרים שמעוצבים בסגנון ששווה את ה-1500 דולר ללילה באוף סיזן.

ישנם כמובן עוד הרה מאוד מלונות מאוד מפוארים אבל הדף קצר מידי. בקטגורית 4 כוכבים, שהם בעצם 5 כוכבים בכל מקום אחר, יש מאגר של לפחות מאה בתי מלון בניו יורק. להלן כמה מומלצים:

the mark - מלון אהוב במיוחד על סלבריטאים ומעצבי אופנה. עיצוב מודרני במבנה קלאסי עתיק.

tribecca grand - מלון באזור היאפי של העיר. במלון מעוצב בעיצוב מודרני, תאורה מעומעמת בלובי וכדורים נגד האנג אובר בחדר. בנוסף תוכלו למצוא טלוויזיה בשירותים למקרה שנתקעתם זמן רב בשירותים.

w - יש שלושה בתי מלון כאלה בניו יורק וכולם נהדרים, בעיקר לאנשי עסקים שרוצים להתארח או לקבל אורחים בסטייל.

כעת למלונות מומלצים בניו יורק שגם האדם הפשוט יכול לרשות לעצמו וגם ליהנות מאירוח טוב:

edison - מלון פשוט אבל במרכז העיר, ממש מספר צעדים מהטיים סקוואר, החדרים נוחים ונקיים.

milford plaza - מלון טוב במיקום מעולה שניתן להשיג במחיר מציאה ממש! חדרים גדולים ונוחים ושירות מדהים.

the new yorker - מלון מצויין במחיר מממש זול יחסית למה שמקבלים. נמצא במיקום מעולה ועבר לאחרונה שיפוץ שהופך אותה לעסקה מאוד משתלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראלי מבקר בתי מלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברכה

מאת: שי ברכהבתי מלון02/03/121527 צפיות
אמסטרדם היא עיר נהדרת עם אפשרויות אינסופיות לבילויים, צריכת תרבות וצריכת דברים אחרים...הצרה הגדולה: העיר היא מהיקרות באירופה והמלונות בה, גם הפשוטים ביותר, יקרים מאוד. ובכל זאת, אפשר למצוא מספר מלונות מומלצים, במחיר סביר ובמיקום מרכזי יחסית

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל21/01/122003 צפיות
לבנות את הטיול הנכון לאזורים האלה יכול להיות סיפור לא פשוט. מאיפה כדאי לקחת רכב? אילו מלונות מומלצים יש באזור, איזה סיבוב כדאי לעשות ומה כדאי לדעת, כשמגיעים לאזורי המהדרים האלה בגרמניה וצרפת

מאת: שי ברכהטיולים משפחתיים01/01/122107 צפיות
איך הפכה לאס וגאס מעיר הימורים וחטאים, לעיר לכל המשפחה? המלונות הגדולים הבינו שכדי שהאבא ילך בלילה לקזינו, צריך להעסיק את הילד ביום וכך העיר הפכה למעין דיסנילנד של נוואדה. להלן המלונות המומלצים והכי מגניבים לילדים, שישאירו את ההורים ברוגע, כדי שבערב יוציאו את השטרות בשמחה

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196496 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181541 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica