חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים - איך לבחור מלון באמסטרדם?

מאת: שי ברכהבתי מלון02/03/20121526 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדבר הראשון שצריך לבדוק במלונות באמסטרדם הוא איזה חדר במלון מקבלים. אפשר להיקלע למצב בו אתם מזמינים חדר במלון והוא יהיה קטן משמעותית מחדר אחר במלון שעלה בדיוק אותו דבר. זה נובע כך שרבים מבתי המלון בעיר עשו הסבה ממבנים שבמקור היו משהו אחר לחלוטין. הרבה מהמלונות הם מלונות קטנים ומשפחתיים ולא שייכים לרשת, זו עוד אחת מהסיבות לתופעה. לכן קחו את העניין בחשבון. דבר נוסף שיש לשים לב הוא שאתם לא לוקחים חדר ללא מקלחת. הדבר קיים ונהוג, בעיקר במלונות בעלי שני כוכבים. אם הדבר לא מפריע לכם, תוכלו לחסוך עשרות יורו ביום ולקחת מלון עם מקלחת משותפת. לא תמיד המלונות האלה רעים. להלן מספר מלונות יקרים קצת יותר ויקרים פחות ששווה לבדוק אם הם מתאימים לכיס שלכם ולמה שאתם מחפשים:Hotel Die Poet Van Cleve – מלון טוב במחיר מאוד סביר ובמיקום מרכזי. זהו המלון הכי טוב שאני מכיר ברמת מחירים סבירה. השהייה בו היא מאוד נוחה גם לצעירים וגם למבוגרים יותר.Amsterdam 4 Holiday – זה אחלה מלון, עם חדרים גדולים, הוא נקי ומסודר ומרכזי. אמנם הוא נחשב ל בד אנד ברייקפסט ולא מלון, ע"פ המילון, אבל מה זה משנה? זוהי אוםציה מצויינת למי שרוצה מקום טוב ונוח כדי לישון בו ולהסתובב כל היום בעיר.Moevenpik – מלון מעולה. כל החדרים באותו גודל, בגלל היותו חלק מרשת. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. לכן גם גם קצת יקר יותר מהאחרים ברשימה. Ambassade – מלון מצויין עם חדרים גדולים אבל גם הוא יקר קצת מהאחרים. אם אתם מוכנים להשים עוד כמה שקלים ביום, המלון הזה הוא מרכזי מאוד וכיף לשהות בו. Hotel Cordial – המלון הזה הוא בעיקר לצעירים שבינכם, הרבה בגלל האוכלוסיה שלנה במלון והוא קצת רועש מידי לאוכלוסיה מבוגרת יותר. המלון מאוד מרכזי, דקות הליכה משוק הפרחים ויש אינטרנט חינם שזה פנטסטי לכל הדעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראלי מבקר בתי מלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברכה

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל21/01/122002 צפיות
לבנות את הטיול הנכון לאזורים האלה יכול להיות סיפור לא פשוט. מאיפה כדאי לקחת רכב? אילו מלונות מומלצים יש באזור, איזה סיבוב כדאי לעשות ומה כדאי לדעת, כשמגיעים לאזורי המהדרים האלה בגרמניה וצרפת

מאת: שי ברכהטיולים משפחתיים01/01/122105 צפיות
איך הפכה לאס וגאס מעיר הימורים וחטאים, לעיר לכל המשפחה? המלונות הגדולים הבינו שכדי שהאבא ילך בלילה לקזינו, צריך להעסיק את הילד ביום וכך העיר הפכה למעין דיסנילנד של נוואדה. להלן המלונות המומלצים והכי מגניבים לילדים, שישאירו את ההורים ברוגע, כדי שבערב יוציאו את השטרות בשמחה

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל18/12/111384 צפיות
ביקורת על בתי מלון בניו יורק מזווית אישית מהמלונות המפוארים ביותר לאלה ששווים לכל נפש

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica