חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים למשפחות בלאס וגאס

מאת: שי ברכהטיולים משפחתיים01/01/20122105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העיר לאס וגאס היא עיר למשפחות. רוב הפעילות סביב בתי מלון בלאס וגאס נבנית סביב המשפחה. נשמע מופרח, אבל בשנים האחרונות, לאס וגאס, שנודעה בערב כעיר החטאים, עושה את רוב הכנסותיה מאטרקציות משפחתיות ולא ממשחקי הקזינו! אף מלונאי לא משקיע במלון 2 מיליארד דולר או משחזר במדיוק את ונציה רק כדי שיבואו להמר אצלו. החשיבה על משפחה הביאה קהל חדש לעיר בעשור האחרון וסביבה פעילויות אין סופיות לילדים. החלוץ בחשיבה הזאת היה מלון סיקרוס סירקוס, שנפתח כבר בסוף שנות ה-60 וסחף אחריו קהל גדול. מאז, למרות שיפוצים שעבר, הוא נחשב למיושן ופחות אטרקטיבי אבל עדיין, רכבות ההרים ומשחקי החיצים והבובות עם הכדורים וכמובן, האוהל עם הקרקס היומי, עושים את העבודה.

מלון מנדליי ביי הנהדר, מציע לילדים שפע של בריכות מכל הסוגים, כשהאטרקציה הגדולה היא הריכה עם הגלים. ילדים יכולים לשהות שם שעות! ההורים יהנו ממלון ברמה של 5 כוכבים, עם כל מה שהעיר מסוגלת להציע! קחו בחשבון רק שהמלון נמצא בתחילת הסטריפ כך שכל הגעה למרכז מצריכה נסיעה קלה. לא נורא!

מלון ניו יורק , ניו יורק הוא מצויין למשפחות. רכבות הרים ומלא פעילות כפיות לכל המשפחה. דיינרים ניו יורקים עם המבורגרים ועוד שפע דברים שיסיחו את דעתם של ילדכם. המלון עצמו הוא נחמד מאוד גם למבוגרים, בעיקר ניתן למצוא שם עסקאות טובות באמצע השבוע.

מלון המיראג': במלון הופעות של נמרים וקוסמים ומופעים רבים אחרים, לצד מופעי אש ומים. בנוסף, החדרים במלון גדולים במיוחד ולכן ניתן לישון בחדר 4 נפשות, מה שמוזיל מאוד את העלויות.

מלון אקסקליבור - עד לא מזמן הוא היה המלון הגדול בעולם עם מעל 5 אלפים חדרים. זהו גם חסרונו הגדול. הוא ענק! אבל במלון, שחזיתו נראית כמו הטירה של וולט דיסני, מציע שפע של פעילויות לילדים, מהקטנים לגדולים. גם המבוגרים ימצאו מה לעדות שם בשעות הקטנות של הלילה. כלכלית - עסקה משתלמת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראלי מבקר בתי מלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברכה

מאת: שי ברכהבתי מלון02/03/121527 צפיות
אמסטרדם היא עיר נהדרת עם אפשרויות אינסופיות לבילויים, צריכת תרבות וצריכת דברים אחרים...הצרה הגדולה: העיר היא מהיקרות באירופה והמלונות בה, גם הפשוטים ביותר, יקרים מאוד. ובכל זאת, אפשר למצוא מספר מלונות מומלצים, במחיר סביר ובמיקום מרכזי יחסית

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל21/01/122002 צפיות
לבנות את הטיול הנכון לאזורים האלה יכול להיות סיפור לא פשוט. מאיפה כדאי לקחת רכב? אילו מלונות מומלצים יש באזור, איזה סיבוב כדאי לעשות ומה כדאי לדעת, כשמגיעים לאזורי המהדרים האלה בגרמניה וצרפת

מאת: שי ברכהטיולים בחו"ל18/12/111384 צפיות
ביקורת על בתי מלון בניו יורק מזווית אישית מהמלונות המפוארים ביותר לאלה ששווים לכל נפש

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196145 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162076 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica