חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שף על גלגלים או שף פרטי?

מאת: ריקו עובדיההפקות אירועים20/12/2011747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם סיבה לחגוג? מחפשת רעיונות לחתונה? בתקופה הנוכחית, לא מעט מסיבות נראות כאילו תוכננו לפי אותה תבנית; בחירת מוזיקה צפויה, קייטרינג קבוע ורחבה לריקודים. זה לא הזמן לשנות משהו?

חתונה מהנה היא בהחלט חוויה לכל החיים...

חושבים על להרים חתונה בלי הגימיקים המאוסים? בטח, ועכשיו זה פשוט מתמיד! החברים שלכם כבר חזו בארועים מסוג זה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע. אם אתם רוצים להריםאירוע מרהיב באמת, יש להיות שונים. אמנם זה יצריך יותר חשיבה, ועם זאת התוצאות המרהיבות מכפרות על הכל. יש לכם חשק לעוד טיפים בנושא שף על גלגלים? פשוט תמשיכו לקרוא!

אין ספק שהחלק החשוב ביותר הוא האוכל!

אורחים שבעים באמת, הם לרוב אורחים שמחים, בדיוק מהסיבה הזאת בכלל לא רצוי להזניח אתהפן הקולינארי. בעזרת אוכל טעים, יש לכם את הכוח לשדרג בקלות כל חגיגה באופן משמעותי. כולנו מכירים את המאכלים הקבועים - קצת בורקסים ומשקאות חשודים. לא נמאס לכם? בעזרת אוכל טעים ואלכוהול משובח, זה אפשרי ליצור אירוע מסוג אחר.

רצוי מאוד שיהיו לכם אטרקציות ייחודיות!

חייבים להדהים את כל האורחים עם קירות טיפוס? כל בידור משובח חייב להיות מהנה. אם לאורחים תהיה גישה לכמה משחקים מהנים, יש סיכוי טוב מאוד שהארוע ישתנה מן הקצה אל הקצה ושכל האורחים יכייפו. לשם מה לערוך עוד מסיבה בנאלית? חשבו בצורה יצירתית! צריכים עוד אינפורמציה על אטרקציות?

אולי כדאי לערוך מסיבה עם רעיון מקורי?

בשנים האחרונות, צורה טובה וקלה יחסית לתכנן אירוע מקורי, זה בעזרת בעזרת קונספט. ניתן לבחור נושא מסוים, ובשבילו מתאימים את התפאורה, סוגי ההפעלות ואת שאר הפרטים. היום לא חסרות אפשרויות, גם אתם יכולים לחגוג חתונה חלומית. אז למה אתם מתמהמהים? מומלץ למצוא שף למסיבת רווקות!

צריכים למצוא ארגון אירועים חדשניים? חושבים על עוד שיטות לשדרג כל אירוע משעמם לארוע מיוחד? תקליקו על האתר והשתמשו בכל המידעשמחכה רק לכם. קריאה מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה

מאת: ריקו עובדיהעסקים - כללי14/02/121331 צפיות
ניהול וניתוח מידע בקלות. תן לטכנולוגיה לקדם אותך. מהו המרכיב הדחוף ביותר בניהול עסק: שירות מצוין? ייתכן. יח"צנות?

מאת: ריקו עובדיהלימודים אקדמאיים14/02/121551 צפיות
אם אתה עדיין לא בטוח מה ללמוד, אז לפני הבחירה ,חשוב שתזכור שבאתגר בחירת המקצוע האפשרי הנושא החשוב הוא להיות תמיד עם שני רגליים על הקרקע

מאת: ריקו עובדיההריון ולידה14/02/121451 צפיות
זאת עובדה ידועה שהבאת תינוק לעולם זה לא עסק זול, אז אם ברצונכם לצלוח את זה בהצלחה, בלי לפשוט את הרגל, יש צורך להבין מה חובה שיהיה בבית ועל איזה מוצרי תינוקות

מאת: ריקו עובדיהמשפחה וזוגיות - כללי14/02/121454 צפיות
מתים להרים מסיבה קצת יותר מקורית? ברור שכן, מזל שעכשיו זה אפשרי! האורחים כבר מזמן רגילים לפורמט הקבוע שלארועים מסוג זה וסביר להניח שיימאס להם תוך מס' דקות מהאירוע שלכם.

מאת: ריקו עובדיהקורסים וסדנאות14/02/121309 צפיות
ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום התיכון - כך יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. מסיבה זו, שווה שתפתחו בתהליך כמה שיותר מוקדם.

מאת: ריקו עובדיהבניין ואחזקה - כללי14/02/121342 צפיות
לא מוצאים דקה לארוז? כיום קיימות בתחום חברות שיכולות לתת שירותי אריזה לפני ההובלה. צוות מנוסה של אורזים יגיע למשרד ימים ספורים לפני יום העברת העסק כדי לארגן הציוד שלכם.

מאת: ריקו עובדיהזוגיות ואהבה14/02/121403 צפיות
ככה מרגשים את בת הזוג. רוצה לגרום לעיניים שלה להידלק? אני מתכוון לספר את הסיפור על מתנה שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר חודשים

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195922 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193007 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182286 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181480 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181576 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181601 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181722 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica