חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיתות אמן תל חי בשדה בוקר וקונצרט גאלה מוזיאון ת א-ביקורת

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה23/08/2009940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
550כיתות אמן"תל חי"בשדה בוקר וסיום גאלה במוזיאוןת"א550 צילומים-אלי ליאון כיתות האמן הבינלאומיות "תל חי" קימות משנת1992. במרוצת 17 השנים הם זכו להכרה בינלאומית כחלק מהכיתותהיוקרתיות הקיימות עולם. הכיתות מתקימות תחת חסותו של הפסנתרן יפיםברונפמן. השנה משך כשבועיים וחצי 64 משתתפים מארצות שונותהשתתפו בהן.במסגרת כיתות האמן התקימו השנה גם כמה אירועים חלקם חד פעמיים וחלקםהמתקימים בכל פעם. התקיים קונצרט לזכרה של מרינה בונדרנקו שהיתה ביןמיסדי הכיתות,קונצרט לזכרה של פנינה זלצמן שהיתה שנים ארוכות מורהבמוסד. גולת הכותרת כבכל שנה היה קונצרט התחרות  ובו זכהבפרס הראשון הישראלי תומר גבירצמן בן ה19. תומר התחיל לנגן בפסנתר כבר בגיל 8 והספיק לזכותבמקומות הראשונים בתחרות שופן 2005 ובתחרות פנינה זלצמן ב2006. הוא הופיע כסולן עם התזמורת הפילהרמוניתהישראלית,תזמורת הקאמרית הישרלית,תזמורת הסימפונית ירושליים תז' חיפה ותזמורותבחו"ל.השנה כחלק מהפרס יופיע כסולן גם עם התזמורת הסימפונית רשל"צ. גבירצמן נחשב לפסנתרן הצעיר המבטיח ביותר היוםבארץ. ביום חמישי התקיים במוזיאון ת"א קונצרט סיום הגאלה בוהשתתפו 9 מבין משתתפי כיתות האמן.הקונצרט עמד על רמה גבוהה ביותר. התרשמתי במיוחד מארבעה פסנתרנים. בראש ובראשונה מדנייל טריפונוב בן ה18 מרוסיה שהתעלהמעל כל המשתתפים האחרים בקונצרט בנגינתו הוירטואוזית, מלאת הרגש והטכניקההמרשימים.הוא ניגן גם יצירה מפרי עתו פרליוד מס'6 מחוה למנואל דה פאייה שהיתה מקסימה ביופיה כיצירה ושבוצעה בצורה מושלמת.הוא  זוכה בפרסים בינלאומיים  ראשוניםאחדים בעולם ובפרס הראשון בקונצרט בכיתות לזכרה של פנינה זלצמן. הצטיינו עוד איליה לחנוב מרוסיה בוירטואוזיות שלווידו הבטוחה על הפסנתר וכן בן ארצו ארסני טארסביץ-ניקולייב עם נגינתו ההבעתיתושינויי הקצב הרבים  והמושלמים בנגנו את הפולקה של רחמנינוב בעוד גופו לא זז אפילובמילימטר. כן התרשמתי מהישראלים תומר גבירצמן בסקרצו מאת שופןשנוגן בנגינה כוחנית כשכל צליל היה ברור ונקי,ירון קולברג שניגן בנגינה יפה פרליודמאת רחמנינוב והאי העליז של דביוסי וכן אלון גולדשטיין שניגן ריקודים ארגנטינאייםמאת חינסטרה בנגינה מעולה מלאת רגש. לראות או לא לראות:היה זה קונצרט מעולה שהעיד על הרמההגבוהה של כיתות אמן אלו שעברו בזמנו מתל חי לשדה בוקר עקב המלחמה בצפון ונשארושם.

נכתבעל ידי elybikoret-אלי ליאון , 21/8/2009 09:24

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET, כיתות אמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131357 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13958 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121282 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121467 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121249 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111318 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111246 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204798 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205270 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205274 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195922 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193803 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica