חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבות שמלות כלה

מאת: אורי כהןהפקות אירועים23/12/2011811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצבי שמלות כלה הם רבים ומגוונים ולכל אחד מהם סגנון ייחודי משלו. הכירו מעצבי שמלות כלה מובילים: גליה להב, גלית קורנר, הילה גאון, כמו גם סילביה ורסנו. נלמד מעט על כל אחת מהן כי גליה להב, גלית קורנר, הילה גאון, כמו גם סילביה ורסנו, כל אחת מהן בנפרד מעצבת שמלות כלה ייחודיות.

גליה להב היא יוצרת מקורית שהקולקציות שלה מרהיבות ומיוחדות ומציגות סטייל מודרני, תוך מתן דגש לפרטים הקטנים, לאיכות התפירה ולבדים היוקרתיים אותם היא מייבאת מאירופה. גליה להב מעצבת שמלות כלה וערב עבור נשים עצמותיות ואלגנטיות. בית האופנה גליה להב קבע רמת איכות חדשה של אופנת עילית בעיצוב שמלות הכלה בארץ ובעולם. גם גלית קורנר, הילה גאון, כמו גם סילביה ורסנו - כל אחת מהן מעצבת מהשורה הראשונה שמציעה לך חווית עיצוב שונה.

גלית קורנר מזכירה לכל כלה שעיצוב שמלת כלה זאת חוויה שחשוב ליהנות ממנה ולתכנן אותה נכון, והיא תעזור לך עם זה, על ידי צוות מקצוע שיבחן את גופך, כזה שרכש מיומנות רבת שנים בטיפול והתאמה נכונה של שמלת הכלה שלך.

גם הילה גאון, מעצבת אופנה, בעלת ניסיון רב בעיצוב שמלות כלה וערב, רוצה להעניק לך חוויה משלה. היא מעצבת מגוון רחב של שמלות לכלה ומשלבת בעיצוביה מספר רב של אלמנטים המגדירים מחדש את המושג מעצבת שמלות כלה.

סילביה ורסנו היא רוח אחרת ומעצבת בניחוח חו"ל מקורי, ברמה גבוהה, דגמים בלתי שגרתיים. היא מציעה לא עוד שמלה רגילה ובטח שלא חליפה סטנדרטית. אצל סילביה ורסנו כל בד מיובא אישית מאירופה ומהמזרח, ומיועד להרכיב קולקציה יוקרתית של שמלות כלה עם הטאצ' הייחודי שיש רק לסילביה ורסנו.

כל אחת מהמעצבות הללו גליה להב, גלית קורנר, הילה גאון או סילביה ורסנו הן מעצבות מהשורה הראשונה שמציעות חווית עיצוב ייחודית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי כהן

מאת: אורי כהןמתכונים ואוכל - כללי01/10/141173 צפיות
כשתמר פלג, שף קונדיטורית המתמחה באפייה ללא גלוטן ובעלת העסק 'המאפים של תמר', הבינה כי אפייה ללא גלוטן בריאה ומזינה את גופנו באנרגיות והרגשה טובה לאורך כל היום, היא החליטה להביא את הבשורה לכולם. היא למדה והתמחתה בנושא, אפתה ימים ולילות, טעמה ושיפרה, יצרה תערובות קמחים ייחודיים ורק אז התחילה במלאכה. כיום, אופה תמר במקצועיות והרבה אהבה למאות משפחות, מוצרים בריאים, מזינים וטעימים. תמר הוכיחה כי מאפים ללא גלוטן יכולים להיות גם טעימים. היכנסו לאתר של תמר ותיהנו גם אתם.

מאת: אורי כהןהפרעות קשב וריכוז01/09/142962 צפיות
ככל שהעולם הולך ומתקדם כך התחום האבחוני והטיפולי בכל עניין שהוא הולך ומתפתח. פעם, ילד שהיה מתקשה בלימודים היה מיד מתויג כילד בעייתי, כזה שהמורים לא רוצים להשקיע בו ובהתאם גם ההורים היו מתייאשים וחושבים ש"לא ייצא ממנו כלום" אך היום מבינים כבר שלכל ילד יש את הסיבות שלו לקשיים ובחלק גדול מהמקרים ניתן לעזור ואפילו לפתור את הבעיה. על ידי אבחון לקויות למידה ניתן לעלות על הבעיה ולסייע לתלמיד להדביק את חומר הלימוד עם שאר בני כיתתו וכך לתרום להעלאת הביטחון העצמי שלו.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143532 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141366 צפיות
אבחון TOVA הוא בדיקה ממוחשבת להערכה נוירולוגית שבודקת תפקודי קשב ממושך. האותיות t.o.v.a מייצגות את ראשי התיבות Test of Variables of Attention שמשמעותן מבחן ליכולות משתנות של תשומת לב. למרות השם המלחיץ והמילה הפרעה שהוצמדה לבעיות קשב וריכוז סה"כ מדובר במשחק מחשב פשוט שמציג לילד גירויים חזותיים ומודד את התגובות שלו אליהם

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141182 צפיות
הגדרת לקות למידה היא קושי ברכישת מיומנויות למידה בסיסיות כתוצאה מהפרעה נוירו התפתחותית כלשהי, אשר מונעת מהאדם למצות את פוטנציאל היכולות שלו בתחום מסוים. ההנחה הרווחת היא שהפרעות מוחיות הן שגורמות להיווצרותן של לקויות הלמידה ומכאן נגזרים גם אופי אבחון לקויות למידה ואופי הטיפול בהן. במסגרת אבחון לקויות למידה נבדקות יכולות קוגניטיביות שונות ותפקודים שונים הנדרשים לקיום תהליכי למידה. חשוב לציין שלקויות למידה הן רבות ומגוונות ושונות מאדם לאדם ולכן הטיפול יתחיל באבחון נקודתי של לקות הלמידה אצל האדם וב

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144171 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144156 צפיות
אבחון ליקויי למידה שונה מהאבחונים הפסיכולוגיים בכך שהוא מתמקד בליקויי למידה מנקודת מבט נוירולוגית. אבחון TOVA שונה מאבחונים אחרים בכך שהוא מבוצע פעמיים על גבי המחשב, בפעם הראשונה ללא השפעת תרופות ובפעם השנייה לאחר נטילת תרופה שאמורה לסייע בשיפור יכולת הריכוז. בעוד אבחון הליקויים יורכב ממערך בדיקות על סמך פגישה מקדימה עם יועץ אבחונים, אבחון פסיכודידקטי שלפעמים ייכלל במסגרת מערך אבחון ליקויי הלמידה יעסוק בעיקר בגורמים סביבתיים המשפיעים על מצבו הנפשי של הנבחן.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195930 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193008 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182286 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181481 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181578 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181601 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181722 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica