חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוקולד פרה איקון ישראלי אהוב מאוד

מאת: גל בוניעסקי מזון27/12/2011765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילים על המוצר המתוק והכול כך אהוב שוקולד

שוקולד הוא מוצר שמורכב משני חומרים עיקריים חלב וקקאו. החיבור בינם יוצר קסם אמיתי שהתוצאה שלו מוצר קסום ומאוד טעים כזה שאין כמעט אדם שלא אוהב אותו. יש כאלו שטועמים שוקולד רק באירועים מיוחדים. יש כאלו שחייבים את קובית השוקולד שלהם פעם ביום כמעט כמו כוס הקפה של הבוקר. מולם לא תמצאו כמעט אנשים שיגידו לכם שהם לא אוהבים שוקולד. כול ההבדל בין הצרכנים נוגע לסוג השוקולד שהם אוהבים. האם זה שוקולד חלב או שוקולד מריר ואולי בכלל שוקולד שמלא בטעמים שונים.

עלית אחת החברות הישראליות הכי אהובות

עלית שהיא היצרנית של שוקולד עלית היא אחת החברות המובילות בשוק הישראלי. ממש מותג ישראלי מקורי שקיים ומוביל את השוק זה עשרות בשנים. לעומת מותגים אחרים שנטמעו בחברות בינלאומיות. השוקולד של עלית ועוד הרבה מאוד מוצרים אחרים נשארו נאמנים למקור ולישראליות השורשית. וזה מה שהופך אתכם לאוהדים כול כך גדולים של המותג הזה לאורך כול כך הרבה שנים.

כמה מילים על ההתחלה של עלית

כשמדברים על ההתחלה של עלית צריך ללכת חזרה ממש עד תחילת שנות השלושים אז הקים את המפעל הראשון של עלית מר אבא פרומצ'נקו שהיה עולה חדש מלטביה. מדובר על העלייה החמישית שהגיעה ממרכז אירופה עם עליית הנאצים לשלטון. הריח של השוקולד של עלית התפזר בין כול הבתים של רמת גן שבה הוקם המפעל הראשון. מאז ועד היום הוקמו הרבה מאוד מפעלים של עלית שנמצאים ממש בכול רחבי הארץ מנצרת שבצפון הארץ ועד לדרומה. בכולם מייצרים מגוון גדול של מותגי מזון כמו לדוגמא הקפה של עלית שהוא עוד מותג ישראלי ידוע ומאוד אהוב על כולכם.

שוקולד פרה מותג ותיק שממש בקרוב חוגג חמישים שנים ממש מתוקות

כשמדברים על עלית ועל שוקולד מתכוונים בעצם למותג פרה שהוא בעצם שוקולד עלית. המותג הוותיק והכול כך אהוב הזה קרוב מאוד לחמישים. מאז הקמתו ועד היום מבחינה עיצובית לפחות הוא כמעט ולא השתנה אם כי כשמדברים על כמויות של מוצרים שונים התווספו אליו עוד כמה וכמה כאלו במגוון מאוד גדול של טעמים ואריזות שונות

שוקולד פרה מותג מטריה שכולל הרבה מאוד מוצרים בטעמים וגדלים שונים

שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן ועוד הרבה מאוד טעמים שונים כולם תחת המותג שוקולד פרה הרעיון שמאחריה מותג המטריה הוא לנצל את האהבה שלכם אליו חוץ מזה שמדובר על מוצרים שכולם מתבססים על שוקולד ועוד קצת או שוקולד לבד. חוץ מזה שהאריזות אמורות להתאים לכול אחד ובעצם לכול מטרה.

השוקולד של עלית והקבוצה של המדינה הלא היא מכבי תל אביב

בשנות השבעים החלה חברת עלית לתת חסות קבועה לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב. מדובר על חיבור חזק מאוד בין המותג של המדינה לקבוצה של המדינה. מי לא אוהב את מכבי תל אביב. ומי לא זוכר את שלל הזכיות של מכבי תל אביב כדורסל בגביעי אירופה השונים. אין ספק שמדובר על הצלחה ענקית ומפוארת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל בוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל בוני

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213659 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214062 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205524 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810513 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica