חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף – על דה-וינצ'י שמעתן?

מאת: helibaניתוחים פלסטיים28/12/2011702 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים חיפשו במשך דורות את הנוסחא כדי להשיג את היופי המושלם, אך יש בנאדם אחד שמצא – דה וינצ'י, והיחס המוזהב, אשר התפישה שלו שינתה את העולם ועזרה לנו להבין קצת יותר מה המשמעות של היופי.

אז איך זה נוגע לחיים שלנו? כאשר אנחנו מבקשות להשיג את אותו יופי חמקמק, אנחנו יכולות להבין קצת יותר מה המשמעות של הסימטריה – בגוף, בפנים ובכל האזורים, אחד ביחס לשני.

ניתוח אף הפך להיות אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בימינו, כאשר זה מאפשר לנו לקבוע את הסימטריה של הפנים שלנו מחדש, באמצעות התאמה של האף לתווי הפנים – עבור נשים בעלות אף גדול מדי, קטן מדי או פשוט אף שאינו סימטרי או אינו מוצא חן בעיניהן, ניתוח אף מאפשר לנו לבחור את המראה שלנו בעצמנו, ולא להיות קורבנות למה שהטבע קבע.

ניתוח אף – ניתוח שאינו נראה

האמנות האמיתית של ניתוח אף היא לגרום לכך להראות טבעי – באמצעות התאמה נכונה, ניתוח אף יכול ליצור לנו מראה שונה לחלוטין, כאשר הלה מאפשר לנו ליצור את המראה הסימטרי והטבעי לפנים שלנו.

באמצעות ניתוח אף אנחנו יכולות ליצור לעצמנו את המראה שתמיד חשקנו בו, או להימנע מהמראה שאנחנו לא מרוצות ממנו.

עבור נשים רבות, האף הוא נושא רגיש – אף גדול מדי, אף עקום או אפילו אף שבור גורמים להן להרגיש לא טוב עם עצמן – הביטחון העצמי הנמוך הזה משפיע על החיים שלהן, וגורם להן לפעול בצורה יותר מבוישת ונבוכה.

ניתוח אף נותן להן את האפשרות לשנות את המראה שלהן כדי שיתאים לאיך שהן היו רוצות להראות.

ניתוח אף – לסמוך על הרופא

ניתוח אף הוא בחירה חשובה וגדולה, ולכן חשוב שבמידה ואנחנו עושות את ההחלטה, לבחור רופא מטפל אשר יוכל לספק לנו את האף שאנחנו רוצות, בדיוק כמו שאנחנו רוצות, ושיראה טבעי ככל הניתוח.

רופא מבין הרופאים בצוות של אלונה שכטר וד"ר ריסין זאת בחירה טבעית עבור נשים רבות, אשר ההמלצות והשבחים שניתנו לצוות הרופאים, כמו גם הניסיון, הוותק והמקצועיות, מדברים בשם עצמם ונותנים לכן את האפשרות להיות סמוכות ובטוחות שאתן בידיים בטוחות.

 



תגיות המאמר: ניתוח אף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת heliba

מאת: helibaבריאות העין19/08/131019 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר בדרך כלל נשמעים מפחידים ומרתיעים ,לא כך הוא הניתוח אולי הכי פופולארי כיום בענף רפואת העיניים , מידי יום מתווספים עוד ועוד אנשים שנפתרים ממשקפי הראייה ומעדשות המגע שכל כך הציקו להם במשך שנים ארוכות , ההליך הרפואי הכול כך פשוט הזה הוא אחד הדברים המדהימים ביותר שקרו בעולם הרפואה , לא עוד חיפוש אחר עדשה שנפלה ולא עוד שריטות על משקפי הראייה .

מאת: helibaבריאות ורפואה כללי30/05/13932 צפיות
אחת הדרכים כדי להישאר בריאים, חזקים ויפים היא שמירה על אורח חיים בריא. טיפ זה מומלץ לנשים וגברים בשנות העשרים לחייהם כמו גם הורים וסבים בשנות ה-60 ויותר. אין גיל לאורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני. אורח חיים בריא טומן בחובות 3 מרכיבים שאם תשמרו עליהם אתם יכולים להיות בטוחים שהגוף שלכם יראה טוב יותר, חזק יותר ויתפקד בצורה טובה יותר. המרכיב הראשון הינו ביצוע פעילות גופנית ושמירה על כושר. בנוסף לכך יש להקפיד על תזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון. המרכיב השלישי הוא חיים שמחים, עם כמה שפחות דאגות

מאת: helibaזוגיות ואהבה05/02/131420 צפיות
רבים חושבים כי מדובר בנושא מביך, אבל האמת היא כי מוצרי סקס יכולים לשדרג פלאים את חיי המין שלכם. כיום החנויות הרבות למוצרי סקס מציעות מגוון רב של מוצרים, הן לזוגות, הן לגברים והן לנשים, ואין כבר שום צורך להגיע לחנות ולפגוש את המוכר פנים אל פנים, בשביל זה יש אינטרנט!

מאת: helibaדיני משפחה04/12/121332 צפיות
משמורת משותפת - אחת הסוגיות המורכבות ביותר בהליכי גירושין של זוגות בעלי ילדים, נוגעת לקביעת זהותו של ההורה אשר יקבל לידיו את החזקה החוקית על ילד או ילדי הזוג. הסיבות לכך ברורות למדי ואינן מצריכות ביאור נוסף, אולם דווקא מתוך מורכבות סוגיה זו, מעניין להציג את אחד הפתרונות היותר שכיחים בעת האחרונה בהליכי גירושין של זוגות עם ילדים והוא – משמורת משותפת.

מאת: helibaקוסמטיקה04/12/121072 צפיות
לימודי קוסמטיקה - לפני מספר שנים סיימה בתי אדווה את לימודיה בתיכון בציונים גבוהים. הצעתי לה ללכת לעבוד כדי לחסוך כסף לאחר הגיוס אך היא שמחה אותי בהחלטה נבונה יותר – היא רוצה ללמוד.

מאת: helibaקייטרינג25/11/121070 צפיות
התחתנתם? מזל טוב! השמחה והחגיגה נמשכות לשבת חתן המתרחשת לרוב בשבת הקרובה שלאחר החתונה. אם אתם מתלבטים איזה קייטרינג לשבת חתן כדאי להזמין הגעתם למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על קייטרינג לשבת חתן נמצא פה.

מאת: helibaניקיון13/08/121291 צפיות
שואב אבק רובוטי הוא מכשיר חדשני שכבר נמצא זמן מה בשימוש אצל המוני לקוחות מרוצים. שואב אבק רובוטי הוא המענה המושלם עבור כולם לניקיון איכותי ביותר של הבית, גם מבלי שתהיו בו וללא כל תפעול מסובך של הרובוט. מדובר במכשיר חכם שניתן לתכנת לפעולות ולמסלול הרצוי בבית ורק להמתין לפעולות הקסם ולבית נקי ומבריק.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica