חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים לזוגות-אהבה ורומנטיקה

מאת: zehava595צימרים25/08/2009884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בצימרים לזוגות יש בחירה רבה של מסאז'ים  ועיסויים : עיסוי עם אבנים ,מלחים - מים המלח ומים התיכון  ושמנים ארומאטיים  שונים ומגוונים  שיאצו ,יוגה ,סדנת צחוק שתפיג את הלחצים והמתחים  שוודי, ועוד שיטות רבות ומגוונות שתוכלו לבחור וליהנות מגוון רחב של פינוקים  שיעשו לכם את החופשה  רומנטית ומפנקת במיוחד . צימרים לזוגות מציע מגוון רחב של טיפולי ספא המתבצעים על ידי צוות המומחים של הספא  שנבחרים בקפידה עם ניסיון .

 הספא בנוי ומעוצב באווירה רומנטית עם תאורה רומנטית , ועד המון פינוקים והפתעות .

"צוות המומחים "מאפשר לכם ליהנות  ו"לנצל " את כל שירותי הספא במתחם צימרים לזוגות ג'קוזי , סאונה יבשה .צימרים לזוגות. בזמן הפינוק , הנאה והרומנטיקה בחופשתכם  כל זוג מקבל מתנה חלוקי מגבת , מגבת, כפכפים . אזור הספא הוא פרטי לזוגות אוהבים שבאים לקבל פינוק איכותי עם יחס חם ואישי .

בספא צימרים לזוגות  מאפשר בנוסף  לחגוג אירועים נוספים  במתחם הספא ירח דבש רומנטי ומפנק , מסיבת רווקות , ימי הולדת ועוד . אורחי הספא צימרים לזוגות יכולים ליהנות מבריכת השחייה גדולה והמפנקת , ומחדר הכושר .

 בספא יש תאורה לילית הנותנת תחושה של אווירה רומנטית ,מרגיעה ומרעננת   .

 הספא מעוצב ,  מטופח , נקי ומסודר,פינת  ישיבה מעוצבת  ומיוחד במינו  .

בנוסף סאונה יבשה מחכה רק לכם להתרעננות ומעוצבת בעיצוב מרהיב ביופיו   .

"צוות המומחים " של הספא נמצאים במתחם צימרים לזוגות  כדי לתת לכם מענה  ויחס חם אישי ואוהב .  בספא תרגישו  שגופכם משתחרר ופורק את הלחצים  בגופכם ונפשכם . ונותן לכם הרגשה מרעננת וקסומה אחרי החופשה תרגישו שפרצתם דרך חדשה .

צימרים לזוגות במהלך העיסויים יוגשו פינוקים : פירות עונתיים , פירות טרופים  , יין , חלוקי מגבת , שוקולדים ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים לזוגות

צימרים לזוגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zehava595

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica