חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להצליח בבחינת בגרות בתנ"ך - גם אתם יכולים להצליח!

מאת: בלה שמואלבגרויות02/01/20121198 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דחוף לכם אוניברסיטה? לא התאמצתם מספיק במבחן הראשון?

אפילו בימינו , בגרות מלאה היא לא הכרחית למציאת עבודה, ובאופן כללי אינה ממש מראה על מנת משכל, אבל בכל מקרה עדיף שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, פשוט כי זה מהווה יתרון ברזומה שלכם, ולעיתים חובה כדי להתקבל בהצלחה ללימודים באוניברסיטה. רוצים לדעת יותר על בגרות? המשיכו לקרוא.

איך בכלל עושים את זה?

ככל שתחכו יותר זמן לאחר סיום ביה"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה לחזור להשלים בגרויות. מסיבה זאת, עדיף שתפתחו בפרוצדורה בשלב מוקדם. אפשר למצוא הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד אינפורמציה על מכוני לימוד אלה אפשר לקבל בכמויות בגוגל ודומיו. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, יש לכם הנחות והטבות רבות על שיפור בגרויות.

זכרו שאתם כבר לא בבי"ס, לפיכך, קחו את זה יותר ברצינות והתנהגו בבגרות, שלא כמו ילדים קטנים; בייחוד כעת, כשיותר ברור לכם את כל אשר טומן בחובו עתידכם, וכשהשגתם עוד פרטים בתחום מסוים.

ומה דעתכם על ציון הפסיכומטרי שלכם?

ציון המבחן הפסיכומטרי מחושב בדרך אחרת מהפורמט של ציוני מבחן הבגרות. לציון זה יש משקל יותר גדול מאשר החשיבות של ציוני מבחני הבגרות, מה גם שהפסיכומטרי עצמו קשה בצורה אחרת, זאת על אף העובדה שמבחן זה לא משקף אתהאינטליגנציה שלכם. ציון זה בוחן את הדרך בה אתם מתפקדים בעת מצבי לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר וניהול סדרי עדיפויות.

אפילו אם הצלחתם להוציא ציון נמוך במבחן הראשון - אין זה בהכרח אומר שאתם לא בנויים למבחן כזה, אלא שפשוט הפעם זה לא הסתדר; כמו טסט על אוטו, הרוב לא מצליחים במימוש הפוטנציאל ולהוציא תוצאה טובה על הפעם הראשונה. תמיד יש אפשרות לגשם למועדים נוספים, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וכוח רצוןלגשת לעוד מבחן. את התוצאה הכי גבוהה שתוציאו - אתם שומרים למשך שבע שנים.

בשלב הזה, כשקראתם ידע רחב יותר על נושאים כמו בגרות בתנ"ך, ואם יש לכם מושג איזה תואר מעניין אתכם ובמה תרצו לעסוק, עכשיו זה הזמן להשתמש בידע הזה לטובתכם: הירשמו לקורס כלשהו, הוציאו ציון טוב, וגירמו לכולם לקנא!
 



תגיות המאמר: בגרות, בגרות בתנך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121657 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121772 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121372 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121972 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121454 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121710 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121577 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214098 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214044 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173115 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149561 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132237 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131921 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131878 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica