חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק המסחר המקוון בישראל סובל מכשלים רבים

מאת: Dana Leenאבטחת מידע04/01/20121246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"ישראל מפגרת באבטחה"

בנימין ברוך, מומחה אבטחת מידע בחברת אינפיניטי יועצים, אמר ל"כלכליסט" כי שוק המסחר המקוון בישראל סובל מכשלים רבים מסוג זה, שאינם אופייניים רק לישראכרט או לאתרים שנפרצו. "בשוק המסחר המקוון, ישראל מפגרת בכל מה שקשור לאבטחה של זהויות, ושמירה והגנה על פרטים אישיים וכרטיסי אשראי", הוא אמר.

לדבריו, הסיבה לכך היא "אכיפה רעועה" מצד חברות האשראי כולן: "80% מאתרי המסחר אינם עומדים בתקן. האכיפה לא מתבצעת כמו שצריך. חברות האשראי לא ברורות מספיק, ואין להן מספיק מידע כדי לעזור לארגונים לעמוד בתקן. האתרים מקבלים טופס הערכה עצמית כדי שהם יעמדו בתקן כביכול ויוכלו לקבל שירותי סליקה. ברגע שממלאים את הטופס ומגישים לחברות האשראי - בזה נגמרת האכיפה. רק ארגונים שסולקים יותר מ?6 מיליון עסקאות בשנה נאכפים בצורה מלאה".

אינפיניטי יועצים הינה חברה העוסקת במתן ייעוץ לארגונית בנוננים וגדולים בתחום הפיננסי טכנולוגי. אינפיניטי עובדת לפי מודל ה top10 של חברות היעוץ המובילות, בפריסה ארופאית ובאסיה. מודל היעוץ הינו כזה שמאפשר לארגונים לקבל ייעוץ אמיתי ללא שיווק של מוצרים וללא עלויות מיותרות. היעוץ מלווה ביכולות טכניות בסטנדרט גבוהה, יועצים ברמה עולמית עם פתרונות יעילים ומפתיעים, לבוש בקוד גבוהה וזמינות של 24/7. ליעוץ תתלווה בעתיד אפליקציות איפון ואפליקציית saas לשירות הלקוחות בשיטת ה"שאלה בכל שעה"

אודות

RISK ASSESSMENT

PCI DSS

AUDIT

REGULATION AND STANDARD

CODE REVIEW

BCP & DRP

IRP BUSINESS ANALYSIS AND LAW

Business Technologie Consulting

Decisioun in critical time requires in-depth knowledge and experience. Consulting is not just best practice.
INFINITY SECURITY CONSULTANTS(ISC) inc, is an independent provider of knoweldge and advising. We are Recruiting the top of top from your industry, we Recruiting the persons you are confident with and safe to share any info
and business decisioun you may take.

We know to assist in crisis and in daily basis what the best to your IT and to your business, deliver effective resources and leading you to your goal. Our in-depth knowledge of our market and industry makes us a Pioneers, Different,
and complementary advising and consultancy to your firm. We are familier with your needs... "Been there, Done That"...

Compliance and Professional Services

Analysis

We can analysis any part of your technical workflow, Because of technologie takes parts with any aspects of your daily business-we became a key player in your firm. Begins with data flow diagrams and code flows into complicated environments and security architectures. We will cover any part and GAP you are not familier with.

Audit and Risk

Infinity brings a business deep technical knowledge to assist clients to address business issues. Our Team help organizations build value and helps our clients focus on their areas. accounting, financial, security, privacy, process improvement, data analytics, risk advisory.

Compliance and Regulatory Services

We will address your regulatory and business compliance needs. We have strong background in SOX, FISAP, GLBA, HIPAA, 257, 357,ISO27K and DSS standard.

Law and Technical Opinions

Our attorneys provide effective solutions and opinions in relation to Technology law. We provide legal advice to our local and foreign clients in anticipation of future e-commerce, internet and technology.

Legal and corporate framework models | electronic contracts and user agreements | Internet Jurisdiction
Digital Signatures | Copyright infringement | Software licenses and various other technology-related agreements Online content licensing | Privacy and data control |Online contract formation | Consumer law issues in e-commerce | and more....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:







Dana Leen | Product Manager
INFINITY Security Consulting LTD
Office: 972.3.605.1277
Vision Tower Floor 21, Atidim, Tel aviv -Israel, 61580

Need a Support? Have a Question? Skype Us

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dana Leen

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: tiloniאבטחת מידע23/03/211633 צפיות
מספר טלפון וירטואלי הוא מבין הטרנדים החזקים ביותר שקיימים בשנים האחרונות בעולם התקשורת והטלפוניה לעסקים. מספרים אלה מתאפשרים בעזרת טכנולוגיות תקשורת מתקדמות וכך מאפשרות לנו ליהנות ממספרים שהם לא פחות מקווי טלפון, וללא צורך בהרכבה של תשתית פיזית בעסק

מאת: ליאת מנדלסוןאבטחת מידע28/09/143085 צפיות
מחפש שירותי מחשוב לעסקים? מעוניין בפתרונות חכמים אשר יועילו בצורה משמעותית לעסק שלך? ובכן, אתה נמצא במקום הנכון. בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד הטכנולוגיה נתנה אותותיה ואם בעבר בעלי עסקים נאלצו להתמודד עם "חוות שרתים" (חווה אשר אילצה את בעלי העסקים לסבול מהוצאות שונות הן בשמירה על חדר השרתים והן בתחזקו) הרי שכיום הדבר מיותר לחלוטין ופשוט לא קיים כמעט.

מאת: ליאת מנדלסוןאבטחת מידע05/08/142705 צפיות
מחשוב מענן אומר למעשה משהו פשוט: יש ברשותך עסק, סביר להניח שיש בו מספר של מחשבים, הגיע הזמן שתחשוב כיצד להגן עליהם מבלי באמת להצטרך "ללכת לאיבוד", מבלי להרגיש אבוד בתוך עולם עם מושגים ונתונים שאינך מכיר כיוון שזה בדיוק היתרון של מחשוב ענן. הוא פשוט, מובן ומעניק את מלוא הצרכים שאתה זקוק להם.

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע02/12/138197 צפיות
הרשתות החברתיות הביאו לאחד השינויים היסודיים ביותר באופן שבו אנו מתקשרים ברשת האינטרנט מאז המצאתו של הדואר האלקטרוני. אתרים אלה מציעים דרך זמינה ונפוצה לשמור על קשר עם חברים ומשפחה בשיתוף תמונות, קטעי וידיאו, כתבות ומידע בכלל. רבים פונים לאתרי הרשתות חברתיות כדי לקדם את הקריירה שלהם או מסיבות מקצועיות אחרות כמו חיפוש עובדים ועוד . הפרופיל ברשת החברתית מזהה אותנו עם החברים שלנו, התגובות שלנו באתרים שונים ובפורומים ולהזדהות מול אתרים יותר פרטיים ואישיים.

מאת: שי ברסאבטחת מידע05/07/131817 צפיות
למי מיועד קורס אבטחת מידע? מה כוללת תכנית לימודי קורס אבטחת מידע בלימודי ההייטק?

מאת: אייל מנקראבטחת מידע08/04/131983 צפיות
בעידן של ימינו, כשלא מפסיקים לשמוע על מתקפות סייבר, פריצות לאתרים והאקרים שרק משכללים את שיטותיהם מדי יום, אין לנו מנוס מלנסות להגן על האתרים שלנו. כדי שנוכל לאבטח את אתרינו, ובתוכם כמובן אתרי וורדפרס, יש להקפיד על מספר עקרונות חשובים. אבטחה של אתרי וורדפרס חשובה מאוד - במיוחד לאור העובדה שפשטותם של אתרים אלו מאפשרים לכל אחד לנהל אותם, גם למי שלא מבין בכל תחומי האינטרנט והמחשבים, ולכן לא מודע לסיכונים הטמונים בשימוש ברשת.

מאת: אייל מנקראבטחת מידע26/02/132064 צפיות
סוגיית האבטחה ברשת האינטרנט נהיית חשובה יותר ויותר בעבור בעלי אתרים ברחבי עולם ובישראל בפרט, וזאת לנוכח הפריצות המרובות שהאקרים מנסים לבצע כל יום ויום. בארץ למרבה הצער השרתים יותר חשופים יחסית להתקפות האקרים, וזאת משום שרבים מעוניינים לפגוע באזרחים ישראלים. יש מספר דרכים לוודא את אבטחת האתר, כשאחת הפשוטות בהן היא פשוט לבנות אתרים על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן, שמלבד מגוון יתרונותיה היא גם בעלת יכולות גבוהות מבחינת אבטחה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica