חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוי מטבח לשדרוג והעשרת המטבח

מאת: משה רוזןעיצוב פנים12/01/20121007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוי מטבח מעשיר ומשדרג את מראה המטבח במספר דרגות.
אין גבול לסוגי החיפויים שאתם יכולים להשתמש בעת חיפוי מטבח בביתכם.כשאנחנו מחליטים על חיפוי מטבח נרחב, רצוי להתייעץ עם מעצב פנים או איש מקצוע שיוכל לייעץ לנו איזה חיפוי מטבח יתאים לעיצוב המטבח כולו.

חיפוי מטבח זו הדרך של נשים רבות, לשדרג את המטבח שלהן, מבלי להיכנס להוצאה כבדה של הזמנת מטבח חדש ויוקרתי, שיכניס את תקציב הבית לסחרור מסוכן.

הזמנת חיפוי מטבח באופן מושכל

בעת שאתם מחליטים על חיפוי מטבח, עליכם לקבל כמה החלטות חשובות לפני ההחלטה הסופית והזמנת העבודה עצמה.

חיפוי מטבח כמו ארונות המטבח, משמש אותנו לתקופות ארוכות. אז אם אתם עומדים בפני תהליך של חיפוי מטבח ובכוונתכם שהחיפוי יהיה לתקופה ארוכה במטבח שלכם, חישבו איזו דוגמה של חיפוי מטבח, אתם מתכוונים לראות במטבח שלכם, נגיד, ב-15 השנים הקרובות. תהליך של חיפוי מטבח, אינו נעשה כגחמה או הברקה של רגע. לא מדובר כאן בהחלפת וילונות, או ברכישה של מערכת ישיבה. בשני המקרים האלה, מדובר באופנות, ובפריטים שניתן להחליף אותם בקלות. אולי עם נזק כלכלי מסוים, אך החלפת וילונות או מערכת ישיבה לא תהיה כרוכה בפירוק של אבני שיש מהקירות.

חיפוי מטבח כדרך לשדרוג חסכונית ויעילה

תהליך של חיפוי מטבח הינו דרך מצוינת לרענן את מראה המטבח, מבלי להיכנס לסחרור כלכלי או לשינויים מרחיקי לכת במטבח. אם ארונות המטבח שלכם נראים עדיין חדשים וסך הכל אתם מרוצים מהמראה הכללי של המטבח שלכם, אבל רק מעוניינים ברענון קל ובשדרוג של החיפויים, חיפוי מטבח בחומרים איכותיים יכול לפתור עבורכם את הנושא העיצובי מבלי לשתות מכם את כל המשאבים הכספיים שלכם.

קיים היום מבחר עצום של חיפויי מטבח שניתן באמצעותם לחפות חלקים רבים של המבטח ועדיין להרגיש שלא הפרזתם בהוצאה הכספית על עבודות החיפוי.

סוגי חומרים עבור חיפוי מטבח

אם החלטתם לבצע חיפוי מטבח במטבח שלכם מבלי להיכנס להרפתקה כלכלית, אחת הדרכים לבצע את השינוי, היא ע"י בחירה של נקודה במטבח, שבה אתם רוצים לבצע שינוי מרשים. אם בחרתם, למשל, בנקודה שמעל הכיריים כדי לבצע בה חיפוי מטבח, אתם יכולים להשקיע בנקודה הזו את עיקר העיצוב ולהשאיר את המקומות מסביב עם עיצוב מינורי כדי להבליט את הנקודה שנבחרה.

סוגי חומרים המתאימים לתהליך של חיפוי מטבח הם:

* אבן טבעית

* קרמיקה ופורצלן

* מתכת

* זכוכית

* נירוסטה

כל אחד מהחומרים משדר תחושה אחרת ומשדרג באופן שונה את הנקודה שבה הוא מותקן. אפשר גם לשלב בין החומרים בעת תהליך של חיפוי מטבח וליצור חגיגה לעין ושילוב נפלא של חומרים נוגדים.

אתם גם יכולים להחליט על חיפוי מטבח באמצעות חומר אחד ולהשאיר למתקין את ההחלטה כיצד ליצור עיצוב מהמם מאותם אריחים שהוא הביא להתקנה במטבח.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה רוזן

מאת: משה רוזןבישול ואפיה08/01/121075 צפיות
אנשים רבים תוהים איך נעשים העוגות המקושטות והמפוארות אשר הם רואים בחתונות, ימי הולדת ואירועים שונים. לא רק מראה העוגה מושך את העין אלא גם הטעם ערב לחיך. הקישוטים אשר על העוגה עמידים ומעוצבים לרוב בצורות מקוריות ובמגוון צבעים. התשובה טמונה בשימוש בחומר מיוחד הנקרא בצק סוכר למטרת קישוט וציפוי העוגה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222487 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222728 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202738 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202252 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202229 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica