חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בצק סוכר

מאת: משה רוזןבישול ואפיה08/01/20121074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בצק סוכר משמש לציפוי ועיצוב על גבי עוגות. למעשה, בנוסף לציור על גבי העוגה, אפשרי בעזרת בצק סוכר להכין פסלים קטנים בדמויות שונות אשר עומדים או יושבות על גבי העוגה. פופולאריות בצק סוכר אשר השימוש בו החל בשנות ה- 80, הולך וגדל עם השנים. יותר ויותר קונדיטוריות משתמשות בבצק סוכר לעיצובים השונים של העוגות. בצק סוכר ניתן לקנייה ולשימוש בייתי. אפשרי לקשט את העוגות בבצק סוכר גם בבית ואפילו ליהנות מחוויית אפייה ובישול משותפת עם הילדים. השימוש בעיצוב על ידי בצק סוכר מקנה לילדים פיתוח יצירתיות באפיית העוגה ושמחה כאשר העוגה מוכנה ואפשר להשוויץ בה בפנים החברים.

בצק הסכר קל לפיסול, גמיש, יציב ועמיד לאורך זמן רב. ניתן גם להכין ולקשט עוגיות חגיגיות במיוחד תוך הוספה של קישוטי בצק סוכר על העוגיות בצורות שונות. בצק סוכר מוסיף לא רק צורניות מעניינת ופיסולית על גבי העוגות, אלא גם צבעוניות מרתק אשר מחייה כל עוגה מעוגה רגילה למיוחדת ושונה. בצק סוכר הוא בעצם בצק העשוי מאבקת ג'לטין, מים, שומן מוקשה, אבקת סוכר, גלוקוזה וחומרים שונים המוסיפים טעם וריח לבצק הסוכר. בכדי להעניק פיסוליות יציבה לפסל אשר עשוי מבצק סוכר ואמור להתנשא בגאווה על העוגה, רצוי להוסיף אבקת CMC. אבקה זו מגבירה את גמישות בצק סוכר וגורמת ליציבות הפסל על העוגה לאחר התייבשות בצק סוכר. בצק סוכר ניתן להשגה בחנויות אשר מוכרות כלים וחומרים הקשורים באפייה ובבישול. כאשר מכינים את בצק הסוכר מתקבל צבעו הטבעי לבן- קרם. בכדי לקבל את הצבעים הרצויים מוסיפים צבעי מאכל יחד עם בצק הסוכר. חשוב לציין כי בצק סוכר אינו חובב קור ולחות, במילים מועטות. לכן קישוט וציפוי עוגות יבשות אשר לא מצריכות קירור יהיה עדיף.

בשנים האחרונות מתקיימות הרבה סדנאות לעיצוב וקישוט עוגות על ידי בצק סכור. סדנאות אלו, לרוב, נפתחו על ידי איש מקצוע מתחום האפייה ומועברות בכל רחבי הארץ. פיסול, ציפוי וקישוט עוגות על ידי בצק סוכר מתאים לגילאים השונים. בצק סוכר, בכך שהוא גמיש ויחד עם זאת מאוד טעים, אהוב במיוחד על ילדים. ילדים בגילאים שונים ימצאו עניין רב בפיסול בעזרת בצק סוכר, יפתחו יצירתיות ויכינו את עוגה חלומותיהם בדמות אותה הם הכי מעריצים.הרי איזה ילד יסרב לחתיכת עוגה אשר עליה יושב או מצויר בוב ספוג? סדנאות בצק סוכר מתאימים מאוד גם למבוגרים וקשישים. ניתן להזמין סדנאות אלו לבית אבות ודיור מוגן. אנשים מבוגרים בגיל הזהב נהנים בדיוק כמו ילדים קנטים מאוד מפעילות עיצוב וציפוי עוגות על ידי בצק סוכר. בסדנאות ישנה אפשרות להעמקת ההתמקצעות בתחום אפיית עוגות ולהרחיב לעיצוב עוגות. במהלך הסדנאות לפיסול על ידי בצק סוכר נלמדים הכלים השונים והשימושים בהם. במהלך השיעורים בסדנאות בצק סוכר נלמדים אופני השימוש בכלים המיוחדים לעיצוב על ידיד בצק סוכר, לדוגמא חותכים, צבעי ג'ל מחליק ועוד. סדנאות עיצוב בעזרת בצק סוכר מבטיחות לכם שבסיום הקורס תוכלו להכין מגוון קישוטי עוגות. בסיום סדנאות פיסול ועיצוב על ידי בצק סוכר תוכלו להכין עוגות לאהובים שלכם, לאירועים משמחים או סתם ליום- יום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה רוזן

מאת: משה רוזןעיצוב פנים12/01/121005 צפיות
חלפו להם הימים של חיפוי מטבח עם קרמיקה לבנה עם כמה פרחים מצוירים או איורים של כפית בחיפויים העדינים. ניתן לראות חיפוי מטבח במשטחים שונים של המטבח. אם בעבר ראינו חיפוי מטבח משיש מעל הכיור וכמשטח עבודה שעליו אנחנו מבצעים את הבישולים ופעולות נוספות במטבח, היום ניתן לראות חיפוי מטבח במשטחים נרחבים של המטבח.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183895 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174493 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152647 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151995 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica