חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלוג

מאת: יובל שגיאבלוגים15/01/20121016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בלוג בעצם זה יומן רשת שנותן לכם, אוהבי הכתיבה וה"עט" (טוב באינטרנט ובמחשבים של היום העט הפך דבר זניח, נו טוב) לכתוב בצורה מסודרת ומאורגנת, כתבות או בשמן הלועזי – פוסטים.

הכתיבה כאמור, נעשית בסדר כרונולוגי לרוב, מכילה אפשרויות חיתוך וחיפוש נוחות, והמונח עצמו מקורו במילה WEB (מכאן לקוחה האות B) ובמילה LOG – יומן.

כמו בבניית אתרים גם כאן אין מגבלה לנושאים, וניתן להקים בלוג בכל נושא שתחפצו. בלוגים יוצרים קהילות. זה מקום שנועד לאפשר למנהל הבלוג לתת במה לנושא שבחר ולשמו הוקם אותו בלוג, ולאנשים, הקהל, להעלות תגובות מיידיות. מנהל הבלוג כשמו כן הוא מנהל את כל נושא העלאת התכנים ומבקר אותם.

בניית אתר בלוג, הינו כלי שהביא לראשונה את אפשרות הפרסום האישי, מנוהל על ידי אדם, ובעצם נראה כמו יומן אירועים מפורט בזמן אמת.

רבים ממקימי הבלוגים החליטו, שהנושא המרכזי יהיה החיים שלהם עצמם. הדבר יוצר חווית היכרות בין הגולשים לבלוגר עצמו, שכן זה כותב בשפה סטנדרטית ומובנת לכל, פשוטה, וישירה. לעומת זאת, הגולשים מקיימים עימו קשר בסיסי אינטרנטי, על מנת להתעדכן ולקבל כל העת מידע נוסף אודותיו. בלוגים חושפניים אלו, משדרים לעיתים את הסובייקטיביות של הבלוגר עצמו, והגולשים לעיתים קרובות מתחילים להרגיש לאחר כמה קריאות שהם מכירים את הבלוגר בצורה יותר "אישית".

בלוגים מוקמים, כמו בניית אתרים, גם על ידי גופים מקצועיים לפי צורך מסויים. למשל, בלוג בין מרצה באוניברסיטה לסטודנטים שלו, מה שפעם היה תופס מקום הצ'ט, כאשר הקושי המרכזי היה לקיים צ'ט אונליין כששני הצדדים או יותר נמצאים. לעומת זאת, קיום הבלוג בנושא דומה אינו מחייב היות הצדדים אונליין כל העת.

בלוג נחשב אחד הכלים הפשוטים יותר לצורך קידום אתרים. הוא מהווה מקום מפגש מרכזי בין הרצון לקדם את האתר ולרכז בו מידע שימושי עיסקי, לבין גולשים שמתעניינים בנושא.

ישנם מקורות הקמת בלוג רבים ברחבי האינטרנט בצורה חינמית, שנותנים פתרון כולל עיצוב, כלים להקמה פשוטה וניהול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל,

פיתוח, עיצוב וקידום אתרים.

מג'נטו, ג'ומלה, וורדפרס וPHP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל שגיא

מאת: יובל שגיאקידום אתרים08/02/12959 צפיות
ישנם בהחלט מצבים בהם אנחנו רוצים שחלק מתכני האתר לא יופיעו במנוע החיפוש, לעיתים אנו מעוניינים שעמוד הלוגאין של אתר האינטרנט שלנו לא יוצג לראווה בגוגל, או שתוכן מסוים, אחר, לא יאונדקס מסיבות כאלו ואחרות.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים08/02/121170 צפיות
אנחנו יודעים לומר כמעט בוודאות כי אין כמעט גולש באינטרנט שלא מכיר את הפורמט של הקבצים PDF. מסמכי PDF כל כך נפוצים עד שאין כמעט אתר, חוברת מידע ותוכן כזה או אחר ובמיוחד אתרי אינטרנט של חברות גדולות. פיתוח אתר מתבסס על יכולת לשים דגשים גם על פורמטים שיוכלו להיות מוצגים באתר לפי נוחות המשתמש, ללא הגבלה לפורמט אחד או אחר.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים04/02/12912 צפיות
הדבר הטוב ביותר לגבי בניית אתרי אינטרנט הינה העובדה שכל אחד עם כל רעיון, יכול להקים אתר אינטרנט כמעט בחינם ובעצמו. בניית אתר אינטרנט פשוט, עלותו כ-4 שקלים ליום כשהאתר פעיל. כלומר, קיימים מיליונים של רעיונות חדשניים ברחבי האינטרנט שפעילים בכל רגע נתון. אתרי האינטרנט פונים לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם בנפחים וכמויות עצומים. ..

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12937 צפיות
כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש...

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12968 צפיות
אם הגעתם עד לכאן כדי לקרוא את המאמר הזה, אתם מבינים שאתם ראויים גם כן להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם ולהופיע בהתאם ראשונים בגוגל. יותר מכך, אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, אתם רוצים מאוד להיות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל...

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/12863 צפיות
בעשור בו אנו מתכבדים לקחת חלק משמעותי, בו המחשוב והטכנולוגיה גוברים על כל תחום אחר ברייטינג העולמי – סביבתי או אישי - האינטרנט הינו בסיס מידע עיקרי, משמעותי ומשפיע ביותר בכל דקה ודקה מחיינו. רשת האינטרנט הופכת זמינה יותר עבורנו, אפשר לומר כמעט בכל תחום. פיתוח אתרי אינטרנט מהווה דלת לעולם עיסקי ופרטי מאוחד.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/121063 צפיות
טרקום מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות שירותים המותאמים לצרכי הלקוח הפרטי, אופי העסק או הארגון. מי לא מעוניין בחשיפה של העסק שלו באינטרנט? חשיפה היא הדבר החשוב ביותר לעסק, מאחר והיא ברמה כזו או אחרת, מה שמביא לקוחות בעידן המדיה לעסק. לכן, חשוב מאוד לבצע פיתוח אתר אינטרנט בצורה מיטבית, ליצור חווית משתמש נעימה ולגרום לאתר למכור. מומלץ לבחון מה עושים האחרים באותו התחום ולהיות עם היד על הדופק. בעידן שלנו זה פשוט מאוד: מחפשים בגוגל. יחד עם זאת, נציע כאן רק לקבל השראה ואז לבצע פיתוח אתר תדמיתי אישי ומקורי

מאמרים נוספים בנושא בלוגים

מאת: רועי כץבלוגים19/01/223247 צפיות
אם אתם גרים באיזור הדרום או שסתם נסעת לנפוש באילת אתם מוזמנים להגיע אלינו סקס בייסיק- חנות סקס בעלת שני סניפים מרכזיים באילת ובבאר שבע.בחנויות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי סקס גם לגברים וגם לנשים, ואפילו אביזרי BDSM לאלה שאוהבים את חיי המין שלהם יותר קינקיים . בחנויות שלנו תוכלו למצוא ויברטורים מכל הסוגים ומכל הדגמים- ויברטור חיצוני, ויברטור פנימי וחשמלי ועוד מגוון ענק ויוצא דופן. ישנם מוצרי סקס המתאימים לגברים

מאת: megalllodonבלוגים22/04/193964 צפיות
הורדות שירים או להשתמש בחיפוש נוח. הורד מוסיקה למחשב או לטלפון, האזן לשירים להורדה כאשר אתה חש בנוח פעולה זו שירים הורדה אינה דורשת התקנה של תוכניות נוספות, יישומים או יישומי פלאגין. שירים להורדה כל מה שאתה צריך הורדות שירים לעשות הוא להתחבר דרך האתר, הורדת שירים, לאחרונה תחום שירים להורדה, אבל כמו כל דבר טוב עם המון יתרונות , יש חיסרון אחד הורדת שירים בולט גם שירים להורדה מוסיקה היא דבר אהוב על כולם, שירים להורדה מאיתנו לא אוהב להתנתק מכל הבעיות וההתחייבויות ולשקוע בים של צלילים ותווים מיוחדים

מאת: slomiazriבלוגים10/01/152624 צפיות
ביובית בהרצליה,0506713371 - קבלני ביוב הרצליה

מאת: אסי יוסיבלוגים08/12/142120 צפיות
בהחלט הקשר אתר ליווי ובין שלושתם קיים ובכדי להבין מהו, קודם נסביר מספר מושגים וכללים הקשורים לתחום. בין הכללים החשובים בתחום ליווי קידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש, הכלל החשוב מדבר על עדכון מתמיד של אתר החברה בתכנים חדשים, עשירים וייחודיים. התכנים חייבים להיות קשורים לתחום פעילות החברה שירותי ליווי שעומדת מאחורי האתר ומפעילה אותו עבור צרכן הסופי. לפני תחילת הכנת התוכן עבור האתר, על מפעילי האתר לחשוב קודם כל על שירות ליווי הגולש (מהו סוג התוכן שירצה הגולש למצוא באתר, מהי התדירות של פרסום תכנים.

מאת: samiבלוגים27/09/143023 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: samiבלוגים27/09/142689 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: רוברט גולדפלדבלוגים22/09/142943 צפיות
תוספות שיער הן בהחלט פתרון להארכת שיער בצורה אמיתית ויפה . צריך לדעת במה לבחור . מאמר זה יתן לכם את התשובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica