חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להגיע לעמוד התוצאות הראשון של גוגל

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/2012967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הגעתם עד לכאן כדי לקרוא את המאמר הזה, אתם מבינים שאתם ראויים גם כן להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם ולהופיע בהתאם ראשונים בגוגל. יותר מכך, אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, אתם רוצים מאוד להיות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל.

אין כמו ההרגשה להיות בעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש של גוגל, בעיקר אם מדובר באתר האינטרנט שלכם. וככל הנראה לא ניתן להגיע לזה רק בתהליך סיום פיתוח אתרים באינטרנט שלכם,בעצם, המשמעות היא שהשמיים הם הגבול עבור האתר והפוטנציאל שלו מבחינת הגדלת המכירות והחשיפה לקהל היעד באינטרנט.

תחשבו על זה, מתי בפעם האחרונה הקלדתם ביטוי חיפוש בגוגל והמשכתם לדפדף לעמוד השני של גוגל? אני חושב שהתשובה לכך, מבחינה סטטיסטית מובהקת.

אל תשלו את עצמכם. גם למי שמופיע כבר בעמודי התוצאות הראשונים של מנועי החיפוש כדוגמת גוגל לא מצפים חיים פשוטים וקלים. גם בתוצאות העמוד הראשון כמחצית הגולשים מקליקים על התוצאה הראשונה וכשמונים אחוזים מהם מקליקים על שלושת התוצאות הראשונות. ניתן כמובן, לשים דגשים רבים ואיכותיים בנושא ה"עתידי" הזה כבר בשלבי פיתוח אתרים באינרטנט.

חישוב והבנה פשוטים למדי יובילו אתכם למסקנה הפשוטה שאי לכך, האתר שלכם בעצם צריך להיות בתוצאה הראשונה ואולי אף יספיקו לכם המיקומים השני והשלישי. יחד עם זאת, נהוג לחשוב (ואנחנו בהחלט מחזקים את המחשבה הזו) כי מי בכלל שנמצא בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל נצפה ברמה כזו או אחרת כשווה בין שווים.

ובכן, כדי שתופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל למשל, חשוב קודם כל ולפני כל דבר אחר ששמעתם עד כה, כי זהו תהליך ואין קיצורי דרך (חוקיים שגוגל לא מעניש עליהם).

הדבר הבא, הלא פחות חשוב כמובן יהיה להכין כבר בשלבים הראשונים של פיתוח אתרים באינטרנט את תשתית האתר כידידותי למנועי החיפוש, כלומר בשפה פשוטה – להתאים עצמו תיקנית למה ואיך שמנועי חיפוש מדרגים את האתרים, לענות על הקריטריונים שלהם.

גם הדבר הבא לא פחות חשוב: ביצוע מחקר ותחרות ובחירת ביטויי חיפוש רלוונטיים ואיכותיים שעליהם נרצה להתמקד בתהליך קידום אתר האינטרנט שלנו. כי בעצם, בחירה נכונה של ביטויי חיפוש יניבו גם כניסה של גולשים והגדלת המכירות. בחירה לא מיטבית של מילות חיפוש תביא אולי למקום הראשון אבל לא למכירות.

בחירה נכונה של מילת מפתח לקידום תביא כמות מסוימת של גולשים נוספים בחודש לאתר שלכם, שזה עוד הכנסה/מכירה, בעיקר אם אתם פונים לקהל היעד הספציפי שלכם.

תנסו לחשוב הפוך ממה שאתם חושבים כשעולה נושא הקידום לאתר. צריך לחשוב כמו הגולשים ולא כמו אתר שמנסה ליצור הגדלת רווחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל,

פיתוח, עיצוב וקידום אתרים.

מג'נטו, ג'ומלה, וורדפרס וPHP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל שגיא

מאת: יובל שגיאקידום אתרים08/02/12958 צפיות
ישנם בהחלט מצבים בהם אנחנו רוצים שחלק מתכני האתר לא יופיעו במנוע החיפוש, לעיתים אנו מעוניינים שעמוד הלוגאין של אתר האינטרנט שלנו לא יוצג לראווה בגוגל, או שתוכן מסוים, אחר, לא יאונדקס מסיבות כאלו ואחרות.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים08/02/121169 צפיות
אנחנו יודעים לומר כמעט בוודאות כי אין כמעט גולש באינטרנט שלא מכיר את הפורמט של הקבצים PDF. מסמכי PDF כל כך נפוצים עד שאין כמעט אתר, חוברת מידע ותוכן כזה או אחר ובמיוחד אתרי אינטרנט של חברות גדולות. פיתוח אתר מתבסס על יכולת לשים דגשים גם על פורמטים שיוכלו להיות מוצגים באתר לפי נוחות המשתמש, ללא הגבלה לפורמט אחד או אחר.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים04/02/12910 צפיות
הדבר הטוב ביותר לגבי בניית אתרי אינטרנט הינה העובדה שכל אחד עם כל רעיון, יכול להקים אתר אינטרנט כמעט בחינם ובעצמו. בניית אתר אינטרנט פשוט, עלותו כ-4 שקלים ליום כשהאתר פעיל. כלומר, קיימים מיליונים של רעיונות חדשניים ברחבי האינטרנט שפעילים בכל רגע נתון. אתרי האינטרנט פונים לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם בנפחים וכמויות עצומים. ..

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12935 צפיות
כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש...

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/12862 צפיות
בעשור בו אנו מתכבדים לקחת חלק משמעותי, בו המחשוב והטכנולוגיה גוברים על כל תחום אחר ברייטינג העולמי – סביבתי או אישי - האינטרנט הינו בסיס מידע עיקרי, משמעותי ומשפיע ביותר בכל דקה ודקה מחיינו. רשת האינטרנט הופכת זמינה יותר עבורנו, אפשר לומר כמעט בכל תחום. פיתוח אתרי אינטרנט מהווה דלת לעולם עיסקי ופרטי מאוחד.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/121062 צפיות
טרקום מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות שירותים המותאמים לצרכי הלקוח הפרטי, אופי העסק או הארגון. מי לא מעוניין בחשיפה של העסק שלו באינטרנט? חשיפה היא הדבר החשוב ביותר לעסק, מאחר והיא ברמה כזו או אחרת, מה שמביא לקוחות בעידן המדיה לעסק. לכן, חשוב מאוד לבצע פיתוח אתר אינטרנט בצורה מיטבית, ליצור חווית משתמש נעימה ולגרום לאתר למכור. מומלץ לבחון מה עושים האחרים באותו התחום ולהיות עם היד על הדופק. בעידן שלנו זה פשוט מאוד: מחפשים בגוגל. יחד עם זאת, נציע כאן רק לקבל השראה ואז לבצע פיתוח אתר תדמיתי אישי ומקורי

מאת: יובל שגיאקידום אתרים31/01/12872 צפיות
רשת האינטרנט מתפתחת מאוד, הולכת ומתרחבת המודעות להגדלת כמות הגולשים, התנועה באתר והמכירות על ידי קידום אתרים. נושא זה מהווה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים בין גולשים לבעלי אתרים ומערכת יחסים זו באה ליד ביטוי בתחומי הפרסום והשיווק בעיקר, ובעיקר בבניית אתרים, ולכן הנושא הינו נדבך חשוב לא פחות מניראות האתר עצמו. מטרת האתר בסיכומו של עניין, בכדי שלקוחות, גולשים ומתעניינים פוטנציאליים יבקרו בו, בכדי שתעלה כמות התנועה, וכך סטטיסטית, כביכול, יעלה היקף המכירות והסחר מהאתר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213408 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica