חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי קמינים - קמין גז

מאת: מורןבניין ואחזקה - כללי29/08/20094327 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד, עוד מימים ימימה , חיפשו אנשים דרכים מגוונות ויצירתיות  על מנת לשמור על חום גופו ולחמם את ביתו להגן על משפחתו מפני תנאי מזג האויר. בעת העכשווית , קיימים מינים שונים של תנורי חימום לבית אשר להם נוספו אלמנטים עיצוביים חדשניים. במערב, נהפך הקמין לסמל המעיד על מעמד ולאמצעי המקנה לבית לבני הבית, ולאורחיו מחד הרגשה של ביתיות נעימה וחמימות ומאידך אוירה אמיתי של יוקרה.

יש סוגים שונים ומגוונים של קמינים המוסקים על ידי: גז ,עץ ,נפט או סולר.

נכיר את  קמין הגז:

קמין גז

ישנן שתי קבוצות ראשיות לקמינים המוסקים באמצעות גז.

תנורי free stand - תנור שהוא יחידה העומדת באופן עצמאי, בדרך כלל בנויה מיציקת ברזל.

תנורי Built in - תנור שקוע בקיר הבית, ברוב המקרים הוא מכוסה בגבס מתקבל מראה של  תמונה על הקיר דרכה נראת  הלהבה במגוון צבעים, מראה אסטטי, רומנטי ומחמם את הלב. בתוך תא הבערה של הקמין ניתן למצוא  אבן קרמית  בצורת בולי עץ טבעיים דבר המוסיף אלמנט של אותנטיות לקמין הגז.

קמינים המוסקים באמצעות גז ניתן למצוא בהספקים שונים.קמין הגז בעל אחד היתרונות המובילים של נוחות התפעול, יש אפשרות לשלוט בגובה הלהבה ועוצמת החום על ידי שלט, דבר החוסך את הצורך בקימה מהספה... בנוסף, רוב קמיני הגז בעליתרמוסטט אותו אפשר לקבע על טמפרטורה ספציפית. אם טמפרטורת החדר עוברת את הטמפרטורה שהגדרנו בתרמוסטט הלהבה תנמך בצורה אוטומטית עד לטמפרטורה הרצוייה.טכנולוגיה זו מאפשרת גם לשמור על השבת באמצעות כיוון שעון  מראש כך שקמין זה מומלץ לאוכלוסיה הדתית/שומרת המסורת.

סוג הגז בו משתמשים בקמין  המוסק באמצעות הגז הוא אותו גז (גפ"מ) בו  משתמשים בבית במטבח, כך שקמין הגז אינו מצריך תוספת של מצבור אנרגיה לבית  בנוסף למה שכבר קיים.

ל קמין גז יש להתקין  "ארובה כפולה " משמע , ארובה בקוטר קטן ( 10-13 ס"מ) שאותה מקיפה ארובה בקוטר יותר גדול ( 15- 20 ס"מ) . כאשר הארובה הקטנה יותר דרכה הגז נפלט מתוך הקמין החוצה והארובה הגדולה יותר יונקת את החמצן מהחוץ לתוך תא הבעירה של התנור. משמע, על ידי שימוש ב- "ארובה כפולה"  קמין הגז הינו יחידה אטומה ,עצמאית ובטיחותית  שצורכי התפעול שלה הינם מחוץ לחלל הבית.

אם נשתמש בארובה אחת ( אטמוספרית) חובה לדאוג לחור אוורור חיצוני המתאים להספק הקמין ולא  ניתן לסגירה. חשוב לזכור, פעם בשנה נבצע בדיקה על ידי טכנאי גז מורשה. אם נתקין את הקמין עם "ארובה כפולה" ,לא חייבים בבדיקה של טכנאי פעם בשנה.

אחד היתרונות החדשניים של קמין גז גם כן קשור לארובה,להבדיל מקמין נפט או קמין עץ ניתן להתקין את הארובה גם דרך קיר חיצוני ולא מהגג. דבר המאפשר להתקין קמינים המוסקים על ידי גז  לא רק בבתים פרטיים אלא גם בבניינים.

כותב במאמר הינו מומחה בתחום הקמינים מחברת "קמינים – NESTOR MARTIN"  נסטור מרטין ישראל.

למידע נוסף בנושא קמינים : www.5260830.co.il

 



תגיות המאמר: קמין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קמינים - EFEL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן

מאת: מורןבניין ואחזקה - כללי29/08/092786 צפיות
קמין עץ ביעילות גבוהה

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222858 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223183 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211387 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211344 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211605 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211580 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211790 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica