חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים למשרד

מאת: מאיה שושנהריהוט 21/01/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שטיחים למשרד

עד לפני כמה שנים חשבו רוב האנשים ששטיחים למשרד, פירושם חתיכת לבד אפורה המונחת על הרצפה. כך גם נראו רוב המשרדים שרצו לחפות את הרצפה שלהם בשטיח. הכל התחיל בעניין פרקטי. הרצפות היו מכוערות וישנות, ובעל העסק רצה שהעסק שלו לא יראה עוד כמו מחנה פליטים. הלכו לחנות מקומית של טפטים ושטיחים לפי מטר רץ, ולאחר כמה ימים היה מגיע פועל ומצמיד את הבד האפור לרצפה בצורה הכי טובה שידע. בעל הבית היה מרוצה לכמה שבועות, שלאחריהם הבד היה מתחיל לקבל "בטן" או שהיה נקרע כי גררו עליו שולחן כבד, וזהו - חלום השטיח במשרד היה נגנז לעוד כמה שנים.

לא עוד בד אפור מונח על הרצפה! כיום ישנן אין ספור אפשרויות לבחירת שטיחים למשרד. בחירת שטיחים למשרד הפכה כבר מזמן מעניין פרקטי בלבד לדבר מה שמשדר אמינות, יוקרה או איכות. הכל תלוי באופי העסק שלכם. היום כבר לא מחפים את כל ריצפת המשרדים באותו השטיח, אלא שמבדילים בין חדרי העובדים, חדרי ההנהלה, חדר הישיבות והמסדרונות המחברים בין כל אלה. כיום בחירת שטיח למשרד היא הנאה כפולה. גם ההנאה שבעיצוב המשרד והעסק וגם ההנאה שבחוויית הרכישה. רבים מן המשרדים המבוססים יעסיקו מעצב שיעזור להם בבחירת השטיחים המתאימים לעסק שלהם, אבל גם אם אינכם יכולים או מעוניינים להעסיק מעצב, תוכלו לקבל את כל העזרה מאיתנו.

בחירת שטיחים למשרד או לעסק

הבחירה האוטומטית היא שטיח מקיר לקיר. בחירה זו היא בחירה מאד נבונה ברוב המקרים, מכיוון שאין אנו רוצים להשאיר רצפה חשופה ללא חיפוי במשרדים שלנו.

שטיחים מקיר לקיר מגיעים כיום בשלל צבעים וגוונים, צורות וסגנונות. ניתן להתאים סוג מסוים של שטיח מקיר לקיר בגוונים שונים לאזורים השונים של המשרדים שלכם, או שניתן לבחור בעיצובים שונים לכל אזור.

כשניגשים לבחור שטיחים למשרד, יש לדעת כמה אנשים בערך מסתובבים עליהם ובאיזו תדירות. נתונים אלה משפיעים על עובי השטיח ועל עמידותו לשחיקה. כמו כן, יש לדעת כמה אור מופץ במשרדים: האם האזור מואר מאד או שמואר חלקית, שכן נתון זה יעזור לכם לבחור את גווני הצבעים של השטיחים. במשרד המואר באור חזק מן השמש לא יהיה מומלץ להניח שטיח מאד בהיר, אלא להיפך, ובמקום שהתאורה בו איננה חזקה יהיה נכון לחזק אותה עם שטיחים בהירים, אך לא בהירים מידי, כדי למנוע הופעת כתמי לכלוך שקשה מאד להסירם. כמו כן, יש לדעת שבאופן כללי שטיחים כהים קל יותר לנקות ולהסתיר כתמים משטיחים בהירים.

שטיחים לחדר הישיבות

לאחר שתבחרו את השטיחים המתאימים למרחב המשרדים שלכם תוכלו לשאול עצמכם לגבי שטיח לחדר הישיבות. שטיח לחדר ישיבות אין דינו כדין שטיח לחלל המשרד הרגיל. בחדר הישיבות אנו רוצים לשדר עוצמה ויוקרה ועסקים גדולים. שטיח קלאסי, או אפילו שטיח בעבודת יד (פרסי, אפגני או זיגלר) יכול להתאים הרבה יותר לחדר הישיבות, וניתן להניחו על השטיח המחפה את הרצפה מקיר לקיר. שטיח כזה ישדר ללקוחותיכם יציבות ועוצמה וישפר את האווירה בחדר הישיבות. אם אתם עסק צעיר ומתחיל, תוכלו להיעזר במגוון האפשרויות לשטיחים שקיימות אצלנו, ומתוכן לבחור את המתאים לחדר הישיבות שלכם.

אצלנו תוכלו לקבל את כל הייעוץ לבחירת ורכישת שטיחים למשרד, וכן את כל העזרה המקצועית בהתקנת השטיחים בעסק שלכם.

 



תגיות המאמר: שטיחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה שושנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה שושנה

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201166 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201718 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201804 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191591 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191593 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica