חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בוטיק דברים גדולים באים באריזה קטנה..

מאת: דיאנה אגובתי מלון23/01/20121038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלון בוטיק דברים גדולים באים באריזה קטנה..

לפני שנים רבות חלום החופשה המשפחתית המושלם היה נסיעה לכינרת ולינה בקרוואן בחוף האילנות, או מקסימום שבירת תוכנית חיסכון ונסיעה למלון זול באילת הרחוקה. לאורך השנים הלכנו ונחשפנו, יותר ויותר, לאפשרויות פנאי ונופש אחרות, אטרקטיביות הרבה יותר, כמו חופשות בחו"ל, צימרים מפנקים, מלונות מפוארים ולפעמים, תלוי במזג האוויר ובמזג של האישה והילדים, גם קמפינג באוהלים ששווים כמו דירת שני חדרים ממוצעת בחולון. ההיצע הרחב והמגוון של אפשרויות בילוי ופנאי, שהתפתח בד בבד עם העלייה ברמת החיים והרצון לחוות הכול יותר מהר, יותר מפואר ויותר איכותי הוביל לטרנד המתקדם ביותר של נופש בארץ או בחו"ל- מלון בוטיק. נקדים ונאמר כי מי שעבורו המלון מסמל המוני אנשים מסתובבים בלובי בחיפוש אחר הופעה של זמיר ים תיכוני או במרוץ אחר הבחור שמחלק ארטיקים בטרקלין הבריכה, שעבורו המלון הוא מקום לחיכוכים תמידיים עם מבקרים אחרים ולחוסר פרטיות משווע, ושעבורו רמת השירות הנאותה במלון היא אספקה מהירה של מגבות לחדר, יכול להיות שהכניסה הראשונה שלו לאותו מלון בוטיק תלווה בהלם ובחוסר אמון מוחלט. עבור כל אותם אלו שמאסו בחופשות העמוסות, הצפופות והקולניות, הם אלו שבודאי ישמחו לדעת שגם אצלנו, פה בישראל, המונח מלון בוטיק כבר אינו הזיה ואילוזיה שאפשר להשיגה רק במרחק כרטיס טיסה. מלון בוטיק הוא כל מה שאדם מחפש בנופש וכל משפחה מחפשת לשם ההנאה והשלווה המושלמים. נכון שיש איזשהו ניגוד מובנה במילים בוטיק וילדים, אך כיום אפשר למצוא מלונות יוקרה המספקים שירותי בידור לילדים, בריכות שחיה ואפילו צוות הפעלה כך שההורים יוכלו לנוח או ליהנות משפע פעילויות הפנאי והבידור שהמלון מציע. מלון בוטיק הוא לא מלון גדול, והוא לא מתיימר להיות כזה. הקסם הוא במינימאליות, וכמו שאומרת במפורש כותרת המאמר ידוע שהדברים האיכותיים והטובים ביותר מגיעים באריזות הקטנות ביותר. מספר החדרים המועט, רק כמה עשרות במקרה הקיצוני ביותר, מבטיח שקט ושלווה, כמו גם את הבטחת המרחב הפרטי בכל נקודה במלון, בו תוכלו למצוא פינות מרגוע, מנוחה והזדמנות לשבת ופשוט לדבר, או לקרוא או לנמנם. ההבנה כי פחות הוא, בעצם, יותר, מחלחלת כבר בהגעה למלון ובדסק הקבלה, שם מקבלים את פניכם פקידי קבלה רעננים, חייכניים שבאמת מוכנים להקדיש לכם את כל הזמן שבעולם, מבלי שייווצר תור ארוך של אנשים עצבניים וחסרי סבלנות מאחוריכם. במקום עם פחות אנשים, יש פחות דרישות ויש יותר מקום להיענות מהירה ויעילה לכל בקשה, רצון או צורך שעולה. מלון בוטיק כאחד מערכיו החשובים ביותר מעמיד את האורח תמיד בקדמת הבמה וכל מלון בוטיק המכבד את עצמו ואת המוניטין שלו יודע שכל לקוח שמגיע אליו הוא לקוח V.I.P שיש להתייחס אליו במלוא כובד הראש ובמלוא המרץ והמקצועיות. רבים מהישראלים, בבואם לנופש במלון, חושבים על ארוחת הבוקר העצומה והמגוונת שמוגשת בו ומהווה את אחד משיאי החופשה, ללא ספק. אמנם נכון הדבר כי מלון בוטיק, שאינו מלון שנועד לשרת מסה גדולה של בני אדם רעבים, לא מספק כמויות גדולות של אוכל, אך המגוון והאיכות הם משופרים ללא היכר. מדובר על גבינות מיוחדות, מאפי שף מקוריים, אוכל שהוא ברמה של מסעדת יוקרה כי הרי קל יותר לבשל לכמות קטנה של אנשים מאשר למאות ויותר. אין בכלל ספק כי במחשבה ראשונה יחשוב כל מי שחפץ לצאת לחופשה על מלון גדול ומפואר שיספק את ההנאה והחוויה המלאים לו ולמשפחתו, אך ברגע שיטעם את טעם האירוח והחופשה במלון מסוג מלון בוטיק, הוא כבר לא יסתכל לאחור ורק ירצה להמשיך וליהנות מעולם חדש של נופש אמיתי וראוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה אגו

מאת: דיאנה אגובידור ופנאי - כללי24/01/121297 צפיות
עד לפני זמן לא רב שירות הלקוחות של כל חברות ספקי האינטרנט היו מקבלים פניות חד-גוניות שהיו מתנהלות בפרוטוקול די אחיד. "נתק את המודם מהשקע, המתן 30 שניות וחברו חזרה". אנשים היו נהנים לגלוש באתרים עם תכנים פשוטים, לקרוא דעות וחוויות של גולשים אחרים, ואולי פה ושם אפילו להיכנס לחדר צ'ט ולנהל שיחה עם מישהו בצד השני של העולם. התום של העבר הינו זיכרון ישן ורומנטי...

מאת: דיאנה אגומוסדות לימוד23/01/121111 צפיות
האדם הוא יצור מופלא, על זה אין ויכוח. הוא עקשן, סקרן, תאב לידע ולמידע ובעיקר מעוניין שיכירו בו, ביכולותיו ובכישרונו, ולא משנה באיזה תחום או באיזה נושא. אחד הדברים המשותפים בינו לבין רוב בעלי החיים האחרים הוא הנטייה ללכת עם הראש בקיר ולנסות לעבור מכשולים, שנראים כבלתי עבירים, פעם אחר פעם, רק שבניגוד לבעלי החיים החביבים, שלרוב מוצאים עצמם מרוסקים בצורה כזו או אחרת..

מאת: דיאנה אגולימודים אקדמאיים23/01/12906 צפיות
עבור מי שמתלבט איזה תחום לימודים כדאי לו לבחור לקראת לימודי התואר הראשון, מהווה הפקולטה למדעי החברה במכללת אורנים אופציה נפלאה ורחבה לבחור מתוכה. למעשה הרעיון שעומד מאחוריה הוא לייצר מחקר איכותי והוראה הנוגעים לנושאים חברתיים שונים, ולהעמיק את הידע הדיסיפלינארי בתחומים מגוונים.

מאת: דיאנה אגובתי מלון23/01/121065 צפיות
אם עוד לא שמעתם על המלון הסקוטי כנראה לא יצאתם לנופש כבר הרבה זמן, או שאתם פשוט קצת מנותקים חברתית. מדובר באחד מאתרי התיירות המדוברים, המבוקשים והמיוחדים ביותר בישראל בשנים האחרונות, המהווה מופת של יוקרה ואיכות. אם בית מלון יוקרתי, ייחודי ומפואר מדבר אליכם, ואם הנוף המרהיב של הכנרת עושה לכם חשק, אם אתם מחפשים משהו מפואר עם טאצ' היסטורי מהעבר ואם פינוק אמיתי מדגדג לכם באצבעות- המלון הסקוטי הוא הכתובת לחופשה הבאה שלכם.

מאת: דיאנה אגובתי מלון23/01/121273 צפיות
כאשר חושבים על אהבה ועל רומנטיקה מושלמת, בודאי מתכוונים למלון הבוטיק "שירת הים" בטבריה. הרי מה יכול להתעלות מעל לנוף הכנרת הקסום, מרפסת שמש ענקית ופרטית הפונה להרי הגולן ולימת הכנרת, סוויטות מפוארות עם ג'קוזי ופינוקים וכמובן, ספא מפנק עם מיטב העיסויים והטיפולים היכולים לגרום גם לשרירים התפוסים ביותר לרצות לקחת מיקרופון ולהתחיל לשיר.

מאת: דיאנה אגובתי מלון18/12/11980 צפיות
מלונות הכל כלול בחירה של מלונות הכל כלול כיום, בניגוד לימים עברו, היא כבר לא בגדר התפשרות או העדפה מודעת להיתקע במלון ולא לדאוג לשום דבר, בשל נוחיות רבה או עצלנות. כיום בחירה שכזו היא למעשה בחירה ליהנות מכל הטוב שבעולם בלי טיפת התפשרות או ירידה בסטנדרטים. לא בכדי הפכו המלונות המציעים לנופשים חבילות שבהן הכל כלול, לאטרקטיביים ומבוקשים כל כך.

מאת: דיאנה אגובתי מלון18/12/111005 צפיות
מלון בוטיק בצפון תיירות מסוג אחר חבלי הארץ היפים והפוריים ביותר בארצנו, מחיפה ועד ראש הנקרה, מהגליל ועד הגולן, הינם מוקד משיכה תיירותי לתיירות מקומית ולתיירות בינלאומית במשך שנים רבות. בשנים האחרונות ענף התיירות המקומית זוכה לעדנה מחודשת כאשר יותר ויותר אנשים, זוגות, בודדים ומשפחות בוחרים לבלות את החופשות שלהם בישראל ולא בחו"ל.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica