חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שולחנות אוכל ופאנג-שוואי

מאת: אריק נשרפנג שואי23/01/20128450 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפאנג שוואי, למי מכם שנתקל בצרוף המילים האלו לראשונה,היא שיטה סינית עתיקה לארגון חפצים בבית על מנת להגיע להרמוניה עם הטבע . משמעות השם "פנג שווי" בסינית היא "רוח ומים".

רבים מאיתנו נתקלים בקושי לבחור שולחנות אוכל לבית שלהם ואנו ננסה לעזור להתמודד עם הקושי הזה.

יש כל כך הרבה צורות של שולחנות אוכל שניתן לבחור מהן אך כמובן שיש צורות אופטימאליות שהן הצורות העגולות או אובאליות כיוון שבצורה כזו כל האנשים שיושבים סביב שולחנות האוכל יכולים לראות אחד את השני ללא בעיה. כפי שאמרנו אלו הצורות האופטימאליות וכמובן שלא כל שולחנות אוכל הם בצורות הללו.

אין צורך להיבהל, אתם לא צריכים לזרוק את שולחנות האוכל שלכם או מיד לצאת ולרכוש שולחנות אוכל חדשים! כמובן שזה יכול להיות תרוץ לא רע לצאת למסע קניות בחנות לריהוט ביתי אך יש דרכים נוספות להעצים את האנרגיות של שולחנות האוכל על אף שצורתם לא אידיאלית.

שולחנות אוכל מרובעים או מלבניים

כדי לוודא שכל יושבי השולחן המרובע רואים אחד את השני יש לדאוג לתאורה הולמת ולתלות מראות על הקיר. לפי תורת הפאנג שווי , פינות השולחן מהוות חיצי רעל שיוצרים אנרגיות שליליות. כדי לצמצם את השפעת חיצי הרעל הללו השתמשו במפת שולחן עבה במיוחד וצבעונית שמגיעה עד הרצפה. וודאו כי האזורים אליהם מופנות פינות השולחן מוארים בצורה מיטבית. הוסיפו עציצים ופרחים כדי לנטרל אנרגיות שליליות סביב שולחנות האוכל.

שולחנות אוכל קטנים מדי

אם שולחנות האוכל שלכם קטנים מדי זה עלול לייצר אצל האורחים שלכם תחושה של עומס ולחץ ואף בעיות עיכול. במקרה זה הניחו על השולחן פלטה גדולהועגולהמעץ או פלסטיק. כשלא תשתמשו בשולחנות האוכל תוכלו להסיר את הפלטה ולאחסנה במקום אחר.

שולחנות אוכל גדולים מדי

אם אתם לא הרבה אנשים , ישיבה סביב שולחנות אוכל גדולים היא לא נעימה בכלל. דרך פשוטה לפתור את הבעיה הזו היא להשתמש רק בחלק אחד של השולחן ובחלק השני לייצר פינת קישוט חביבה למשל להציב שם אגרטל גדול עם פרחים או נרות דקורטיביים.שולחנות אוכל מזכוכית שולחנות אוכל מזכוכית גורמים לאנרגיה סביב השולחן לזוז בצורה מהירה מדי. הניחו מפת שולחן אך אם אתם אוהבים את הזכוכית ולא רוצים לכסות אותה, הניחו במרכז שולחנות האוכל קישוט גדול ועדיף שיהיה עשוי מים או עץ.

 



תגיות המאמר: שולחנות אוכל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוד על הדברת מזיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק נשר

מאת: אריק נשרחיות מחמד23/01/121371 צפיות
מסתבר שגם מזון לכלבים יכול להשפיע על התפקוד שלהם ומצבם הבריאותי. בואו לגלות דברים חדשים שאולי לא ידעתם על חיות המחמד שלכם

מאת: אריק נשרצרכנות22/01/121044 צפיות
על מנת שאתם תיהיו עסוקים רק עם העסק, חברת אבטחה מעניקה ביטחון.

מאת: אריק נשרעסקים - כללי22/01/121312 צפיות
אם אתם מחפשים חברת הדברה בצפון אז כדאי שתקראו את הפוסט הבא

מאמרים נוספים בנושא פנג שואי

מאת: בנימין קלינגרפנג שואי08/11/222280 צפיות
שואלים אותי מספר רב של פעמים כיצד מבוצעת טעינה מקוונת של בקשה להיתר בנייה ומה השלבים לפני שעולה לדיון בפני הוועדה. בהמשך תאור מפורט של הליך הבקשה לקבלת היתר בנייה.

מאת: רפי מטלוןפנג שואי24/08/143481 צפיות
עכשיו כשהחורף בפתח הגיע הזמן לחשוב על חימום הבית. קמינים שונים מהווים תשובה נוחה ויעילה לחימום הבית.

מאת: ליעד רוזנברגפנג שואי31/12/128806 צפיות
תהליך עיצוב הבית יכול להיות מהנה ומעורר עניין. אם יש לכם את היכולת לפתח את הדימיון ולחלום כיצד יראה הבית נסו להשתעשע ברעיון זה בהחלט כיף ומהנה. אם קשה לכם, פנו למעצבת פנים מקצועית שתוכל להקשיב לצרכים שלכם ולממש את החלומות שלכם.

מאת: אופיר בן צורפנג שואי03/11/128689 צפיות
ישנם מספר צמחים ופרחים שהנוכחות שלהם במרחב המחייה של האדם מוסיפים אנרגיית צ'י שמשפיע לחיוב על תחומי החיים. מתוך התבוננות בטבע הסיקו חכמי העבר מהם הצמחים והפרחים המועילים לאדם לא רק ברפואה אלא גם בפן המיסטי.

מאת: מיכלפנג שואי01/09/118793 צפיות
חדרי ילדים צריכים להיות מעוצבים היטב כדי לתת לילדים תחושה נעימה לגוף ולנשמה. יש שיטות רבות לעצב חדרי ילדים, ביניהן הפאנג שוואי שמסביר, בין השאר, איך לסדר רהיטי ילדים בחדרים.

מאת: קידום אתריםפנג שואי29/05/118528 צפיות
משלוחי פרחים בצפון נפוצים מאוד. כמו שמקובל בשאר אזורי הארץ ,אף בצפון רגילים להעביר מסר באמצעות זרי פרחים. באירועים שונים, בזמנים יוצאי דופן שיגורי הפרחים עדיפים לפעמים כתחלופה להתקשרות בטלפון או אפילו מפגש בארבע עיניים.

מאת: שלומית שטיינברגפנג שואי05/04/118969 צפיות
בחירת דירה הינה פרמטר מאוד חשוב בחיינו- מדוע? בית מעניק עבורנו יציבות וביטחון ולפי הפנג שואי, בחירת בית הינה חשובה ביותר עבור הצלחה בכל תחומי חיינו. בית טוב מעניק לחיינו אושר, הצלחה, שגשוג ובריאות!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica