חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות לעיצוב הבית

מאת: ליעד רוזנברגפנג שואי31/12/20128804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רעיונות לעיצוב הבית

בבואנו לבנות, לשפץ או אפילו לרענן את ביתנו הפרטי הרבה פעמים עולה השאלה מהיכן נקבל רעיונות לעיצוב הבית? מהיכן נקבל השראה?

כל אומן או מעצבת פנים מקבלת השראה ממקור אחר. השראה עבורי  יכולה להיות תוך כדי ריצה בשדות בחודשי האביב, לראות את הפריחה המדהימה ושילובי הצבעים היפים שיש בטבע, אותם אני לוקחת בהשאלה בבואי לעיצוב בתים פרטיים.

השראה אצלי יכולה להגיע תוך כדי טיול בשכונת נווה צדק או ימין משה בירושלים, בזיכרון יעקב המדהימה.

השראה או רעיון לעיצוב בתים פרטיים או ל עיצוב דירות יכולה להגיע כאשר רואים פריט מסוים יפה ומשגע וממנו יכול להגיע הרעיון לכל עיצוב הבית. לדוגמא כאשר עמדתי בפני עיצוב חדר ילדים החלטתי שאני מתחילה את עיצוב החדר בחנות בדים בנחלת בנימין. שילובי הבדים, המרקמים והטקסטורות היו המקור לעיצוב כל החדר, שבסופו של תהליך הפך להיות חדר ילדים מעוצב הרמוני ופונקציונאלי. דוגמא נוספת, כורסא משגעת בסגנון פרובנאס יכולה להיות הבסיס לעיצוב סלון. כאשר ידוע לנו הסגנון של הכורסא וגווניה נדאג למתן את כל הסלון, הצבעים והרהיטים על מנת לתת מקום של כבוד לספה היפה.

רעיונות לעיצוב הבית יכולים להגיע גם כאשר מסיירים בחנויות לעיצוב הבית, רהיטים או גופי תאורה. אם רואים שם אלמנט שאהבנו, או חיפוי קיר מדליק שרוצים להביא לעיצוב הבית או ל עיצוב דירות משם יכולים להמשיך תהליך עיצוב מהנה ופרודוקטיבי.

תהליך עיצוב הבית יכול להיות מהנה ומעורר עניין. אם יש לכם את היכולת לפתח את הדימיון ולחלום כיצד יראה הבית נסו להשתעשע ברעיון זה בהחלט כיף ומהנה. אם קשה לכם, פנו ל מעצבת פנים מקצועית שתוכל להקשיב לצרכים שלכם ולממש את החלומות שלכם.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו: 052-8287245

www.home-designer.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליעד רוזנברג - סטודיו לעיצוב פנים,

0528287245

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/131030 צפיות
ראיתם בית יפה בתמונה, בז'ורנל או במציאות ואתם רוצים לעצב את בתיכם בסגנון שלו? כיצד לעצב את בתיכם כך שלא יראה כאילו לקוח מז'ורנל ? איך לתת לו את הטאצ' האישי כך שיעיד על אופיים של הדיירים?

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/13909 צפיות
ליווי של מעצב פנים את הפרויקט משלב הסקיצות האדריכליות יאפשר לכם לחשוב על כל הפרטים גדולים כקטנים, יימנעו מכם טעויות רבות ועוגמת נפש רבה.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/13996 צפיות
לא פעם פנו אליי לקוחות מלאי חשש "שמענו שמעצבי פנים כופים את הסגנון שלהם על הלקוח, לוקחים אותם למקומות יקרים ובסופו של דבר יוצא בית יפה, אבל לא לפי חלום הלקוח", נכון שמעתי על מקרים חריגים כאלו. מאמר זה הינו עבור לקוחות לפני בניה או שיפוץ ועבור קהילת האדריכלים והמעצבים.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13940 צפיות
משפחות רבות נוטות לשים דגש נכבד יותר לחדרי המגורים, מכיוון ולטענתם שם הם חיים ושם הם ישנים ולכן שם הם רוצים להרגיש הכי בנוח, אולם עיצוב סלון הבית זהו אחד החללים המשמעותיים ב עיצוב הבית . הסלון מהווה את כרטיס הביקור של הבית היות ובד"כ הוא החלל הראשון שרואים מיד כשנכנסים לבית. על כן, כאשר אנו מתכננים ומעצבים את הסלון יש להתייחס אליו בכובד ראש.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13956 צפיות
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/131007 צפיות
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13874 צפיות
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.

מאמרים נוספים בנושא פנג שואי

מאת: בנימין קלינגרפנג שואי08/11/222255 צפיות
שואלים אותי מספר רב של פעמים כיצד מבוצעת טעינה מקוונת של בקשה להיתר בנייה ומה השלבים לפני שעולה לדיון בפני הוועדה. בהמשך תאור מפורט של הליך הבקשה לקבלת היתר בנייה.

מאת: רפי מטלוןפנג שואי24/08/143476 צפיות
עכשיו כשהחורף בפתח הגיע הזמן לחשוב על חימום הבית. קמינים שונים מהווים תשובה נוחה ויעילה לחימום הבית.

מאת: אופיר בן צורפנג שואי03/11/128685 צפיות
ישנם מספר צמחים ופרחים שהנוכחות שלהם במרחב המחייה של האדם מוסיפים אנרגיית צ'י שמשפיע לחיוב על תחומי החיים. מתוך התבוננות בטבע הסיקו חכמי העבר מהם הצמחים והפרחים המועילים לאדם לא רק ברפואה אלא גם בפן המיסטי.

מאת: אריק נשרפנג שואי23/01/128449 צפיות
אפילו שולחנות אוכל יכולים לעזור לכם ביצירת אורית פאנג שואי הייתם מאמינים? כנסו לכאן וקראו יותר

מאת: מיכלפנג שואי01/09/118792 צפיות
חדרי ילדים צריכים להיות מעוצבים היטב כדי לתת לילדים תחושה נעימה לגוף ולנשמה. יש שיטות רבות לעצב חדרי ילדים, ביניהן הפאנג שוואי שמסביר, בין השאר, איך לסדר רהיטי ילדים בחדרים.

מאת: קידום אתריםפנג שואי29/05/118525 צפיות
משלוחי פרחים בצפון נפוצים מאוד. כמו שמקובל בשאר אזורי הארץ ,אף בצפון רגילים להעביר מסר באמצעות זרי פרחים. באירועים שונים, בזמנים יוצאי דופן שיגורי הפרחים עדיפים לפעמים כתחלופה להתקשרות בטלפון או אפילו מפגש בארבע עיניים.

מאת: שלומית שטיינברגפנג שואי05/04/118966 צפיות
בחירת דירה הינה פרמטר מאוד חשוב בחיינו- מדוע? בית מעניק עבורנו יציבות וביטחון ולפי הפנג שואי, בחירת בית הינה חשובה ביותר עבור הצלחה בכל תחומי חיינו. בית טוב מעניק לחיינו אושר, הצלחה, שגשוג ובריאות!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica